Page 1 of 31 123411 ... LastLast

Default i paid a girl to play as my girlfriend

we've been together with this 'gf' for about a year and 10 months...and gikuhit na jud kos konsensya nako kung padayunon paba ni or dili. i know i can end this crap through 'breakup' and the likes, i already have them in mind.
    pero what i fear is ma pressure nasad ko balik ky ako ra lay dili minyo among the siblings.

it started this way. i have this close friend nga ni ask kog favor nya to play as my gf. she asked why pretend and told her nga na pressure ko ky ako ray single sa manag-igsuon, and my parents are very adamant about it. gsamukan ko. i told them bfore nga dili na priority nako, pero gahi japon ulo.
    eventually, niuyon cya and we both agreed on one condition: no ***. in return sa iyang help, i paid her 3000/month.

and so my deception begins. gikiwawan ko nga mag pretend at first kay i respect the girl. pero she was very game. she did the adlibs and stories about us whenever we attend occasions and shes damn good on it. opposite kayo mig batasan, she's this funny, versatile girl nga madala jud nimo basag asa, and im this seryoso, suplado, saputon type nga way paki sa uban. lol.

one memorable moment nga wa jd nako nakalimtan is our first kiss. we attended this reunion sa group of friends and had this game nga i couldn't recall clearly and they were teasing us nga 'kiss!'. i really refused, pero 'gf' did the opposite. she was whispering 'kiss na ta gud, pila ra man na ba! grr!'
    i told her nga 'wa nis sabot nato amawa ka, sagdai gud na sila'. nag bawsanay pa jd mig singhag nga hunghungay. and the tease went louder, and tungod sa iyang kasuko gikusnit nya akong hawak kay na pressure na sd cya, atay kayo kay naguba jd akong nawng and my friends were asking kung naunsa ko. so eventually to end that b.s., gkiss na lng nako.

ilado na kayo cya sa friends nako ug sa pamilya sad, and nangutanana sd ako ginikanan kung ala pa ba miy plano mag minyo. my mother really wants see a kid from me. and me made a lot of excuses. mas pressure na hinuon.

i asked my 'gf kuno' nganong ni agree cya ani. i asked her kung ala ba siya nainsulto/nadegrade nga gbayaran siya or unsa. wala man sab dw.
    and unsa ang reason? tungod kay gitabangan nako siya to get her life back daw. rebelde man gud ni cya sauna, and i helped her nga mkabawi cya. and now, she has a job na. and instead of 3000/month, she said nga i-500 nlng kay sobra na daw natabang nako niya. nauwa nasad siya nako, abi pa lng daw nawng siyag kwarta.

we're still together now, pero nakonsensya naman ko.
    i asked her kung ok ra ba nga we'll do the 'breakup', as if nothing happened lang.
    and she told me nga kung unsay plano nako she'll go with it.

pero i dont want pa. i want to end it kung mag near 30 na ko. im 25 karon, btw.

i know this question sounds downright stupid, pero ok ra ba ni?
    what i worry more is my 'gf', kung makalahutay paba siya. i am very aware nga she's a girl, and basin nag hurt cya or what kay i used her. pero she told me nga dont think about it, she's aware nga she's been used sa akong plans. she just told me nga she wants to help me lang.

arrrggghhh...i sound very selfish jud sa?

if kamo naa sa sitwasyon nako, unsay buhaton ninyo? ga rigor na jud ning huna2 nako, napay trabaho, napa sad ni...pistiha jud oi...

Default Re: i paid a girl to play as my girlfriend

hahaha! hala noh. i didn't expect nga naa sad diay ni in real life.
    i only saw this in dramas rah.

i find it funny that kissing moment and naluoy sad ko at the same time ninyong duha.
    why cant your parents accept man sad oist, that must be hard for you.

whats your priority diay karon dong?

haaa?! 25 paka?! bata-a pa gud nimo!? nya i-pressure naka sa imong parents nga mag minyo!? kuyawa pud oi... ako mag 24 na and gnahan na jd ko mag minyo na pero di man pwede! hahahaha...

bitaw bro, ka complicated ba ani imong situation.. mura man ug sa salida.. hehehe
    if i were in your shoes, syempre akong 1st consideration jud ky akong feelings.. if mabuhi ba ko nga wala siya or ok ra ba kaha nga "magbuwag" mi... 2nd ky if unsa'y ma feel sa girl... dili ko sure ha pero basin ug gnahan pud siya nimo in the real sense ba.. basin mga 50% or more siguro naa cya'y pag tingin nimo... so basin if mag "buwag" mo ky ma hurt pud siya...

3rd ky how to deal with the family with the so-called break up... well pwede ug drama2 lang ginagmay and pwede ra dili ka mka uyab dayon kay gikan paman mo nag buwag... mostly feelings man gud akong basehan sako mga decisions.....

pero bro, wa jud kay nabati pra niya bisan gamay?!

really TS? 1year and 10months? sure ka she has no feelings for you? bisan pa siguro if you paid her..dali ra man maganahan mga girls gud. And for her to keep the charade that long? Ikaw sure jud ka nga wala ka na attach n iya? What if you did "breakup", di kaha ka mangita ana niya? Just a thought. Make it a real relationship nalang oi. Whats wrong with it? You never know you might actually like it.

hehe. bata pa diay nang 25?

i like her in a sense nga kutob ras appreciation. mao ra. i respect her much. arangan man siyag itsura, pero masalikway rana tungod sa trabaho nako. murag igsuon ray tan aw nako niya. im very busy with my life, and bisag manguyab ko ana nya, maatiman kaha na nako? like i told you, kaugalingon ray akong gihuna2 sa karon. in short, ala koy panahon.

i have no idea if she has feelings for me kay didn't mind asking her ana. pero i always remind her nga acting rani amoa, way personalay.

kung uban pa tingai ani, gisagpa na tingali ko. medyo na uwaw na baya ko, pero i still want to get this going.

and yeah, the emotional attachment you said.
    maybe bisag magbuwag mi kay pirmi gihapon ni mag uban, k raman sah? pero that would raise the 'breakup' plan, right?
    waaaa....galibog gyd ko.

nimas. dayoff man ta nako ron, dili ta ko mag huna2 ani.

Ang question bro, ngano kylangan pman ka mo bayad ug girl to be your GF? Ngano d i kung ma ngita lang jud kag girl na type nmo? Or naay prob mau ng mu bayad nlng ka?

^ like i said, i DONT want to be in a relationship bai.
    pero samok kaung mga taw sa palibot nako, regardless nga giingnan na nako sila nga dili na nako priority karon. gisamukan ko.

so, in doing that plan...it would shut them up somehow, which is apparently effective.

obviously, wala ka nagbasa.

Quote Originally Posted by idk.101 View Post
    hehe. bata pa diay nang 25?

i like her in a sense nga kutob ras appreciation. mao ra. and i respect her much. arangan man siyag itsura, pero masalikway rana tungod sa trabaho nako. murag igsuon ray tan aw nako niya. im very busy with my life, and bisag manguyab ko ana nya, maatiman kaha na nako? like i told you, kaugalingon ray akong gihuna2 sa karon. in short, ala koy panahon.

i have no idea if she has feelings for me kay didn't mind asking her ana. pero i always remind her nga acting rani amoa, way personalay.

kung uban pa tingai ani, gisagpa na tingali ko. medyo na uwaw na baya ko, pero i still want to get this going.

and yeah, the emotional attachment you said.
    maybe bisag magbuwag mi kay pirmi gihapon ni mag uban, k raman sah? pero that would raise the 'breakup' plan, right?
    waaaa....galibog gyd ko.

nimas. dayoff man ta nako ron, dili ta ko mag huna2 ani.

hahaha im busy but i don't close my heart to possibilities

just a thought TS ha

you're 25? and ur parents want you married??

Blog Entries

I think you unconsciously like her too TS,in denial lng guru k because you're afraid of committing. If you deny it and say you just need her, therefore i conclude na you definitely love her na. You don't have feelings for her even after a year and 10 months yet you still want this to go on? Oh,camon! Hehehe

Quote Originally Posted by mio View Post
    Ang question bro, ngano kylangan pman ka mo bayad ug girl to be your GF? Ngano d i kung ma ngita lang jud kag girl na type nmo? Or naay prob mau ng mu bayad nlng ka?

hahahaha unsa na klase na "prob" imo pasabot? lol

11.    Advertisement

Page 1 of 31 123411 ... LastLast