Page 1 of 3 123 LastLast

Default Laws about *** VIOLATION in the Philippines ....

Aside from RAPE , what esle do we have to prevent these kind of people prowling in the streets victimizing innocent civilians . The news clip I copy and posted is really funny in a way because we tend to see or hear these kind of issues once in a blue moon but seriously , what if the victim was your SUSTER , MOTHER , GF , WIFE and maybe LOLA ??

================================================

Nagduwa sa kinatawo sulod sa PUJ, gisikop

Wa makaagwanta sa iyang gana ang usa ka lalake mao nga nagduwaduwa kini sa iyang kinatawo nga nagsakay sa usa ka PUJ samtang nagsigeg hikap sa hamis nga paa sa kauban niyang pasaherong babaye nga trabahante sa banko.

Ang babaye nga wa makaantos sa pagsigeg hikap nikanaog kini sa sakyanan og nagpalaban sa mga sakop sa TEDMAN ug kapulisan.

Apan, matod pa, nisukol na hinuon ang lalake mga alas 7:00 sa buntag sa may Highway Seno, Barangay Guizo, dakbayan sa Mandaue.

Matod pa, usa ka PUJ nga gikan sa dakbayan sa Sugbo ang puno sa mga pasahero nga nagpaingon sa Mandaue.

Usa ka Joel Cedintario, 38, nga taga dalan Mabini, siyudad sa Danao, nagsige na usab og hikap sa paa ni Mira (di tinuod nga ngalan), 23, minyo nga taga dakbayan sa Sugbo.

Samtang nagsigeg hikap sa paa, nagduwa-duwa siya sa iyang kinatawo nga
    gitabunan lang sa taas niyang t-shirt.

“Daghan ang nakakita pero wa ni siya magawasi kay nanaog man ning babaye unya nangayog panabang sa mga sakop sa TEDMAN nga didto niadtong higayuna,” asoy ni P02 Miguel Estrada nga nahinabi sa Sun.Star Superbalita.

Human gialarma sa mga traffic enforcer, nihunong usab ang drayber sa PUJ apan inay mopatuo si Joel nisukol na hinuon kini.

Busa nangayog panabang ang mga enforcer ngadto sa mobile patrol division diin duha gayud ka mga patrol car ang ningtubag sa alarma.

Apan bisan pa niini, nisukol gihapon sa mga pulis ug di gyud magpada ngadto sa police station.

Gumikan niini ang kapulisan napugos paggamit sa ilang kusog aron madala si Joel ngadto sa police station.

“Gamay raman ning tawhana. Bastos lang gyud unya nisukol ba sa mga pulis mao tong gigamitan og kusog,”dugang ni PO2 Estrada.

Matod pa atol sa imbestigasyon niangkon kini sa iyang gihimong pagbinastos sa babaye ug iyang giangkon nga ganahan lang gyud siya sa babaye hinungdan nga iya kadtong nahimo.

Sa pagka karon ang gikatahapan gitanggong na sa presinto-1 samtang kasong acts of lasciviousness ang ipasaka sa kapulisan ug ingon man kasong pagsukol ngadto sa mga tinugyanan sa balaod. (DRT)

(Mayo 31, 2005 isyu)
    " A well regulated militia being necessary to the security of a free State, the right of the People to keep and bear arms shall not be infringed. " - 2nd Amendment , Bill of Rights of the United States of America

acts of lasciviousness man tingali na bai.

omg, it happened in a public utility vehicle?! what did the other passengers do? grabe nasad. i can't get over the shock that it can happen it a most public place. wow. damn.

damn molang. it happened to me pud mga last year, i was on my way to the office (mandaue ghapon), mga past 7am pud. he didn't touch me hinoon, but he was masturbating (nagtabon lang ug bag), sige lihok ang seat, saba pa jud sya, worst tupad pa jud mi(iyang elbow sikit kaayo sa akong sides (yuk jud kaayo kay ma-feel jud nako ang lihok niya) and he was looking at me in away nga akoy object sa iyang lust, yuk! ninaug jud ko bisan layo pa akong destination, sakay ko laing jeep. pirte pud nako tyabaw pag-abot sa office, lain jud kaayo.

gamay ra jud ang naka-realize sa iyang gibuhat

wow hanep. once in a blue jud. kung akoa to nga gf ang gibastos, ako jud dayon *punch**punch**punch* hangtod maka2g!ggrrrrrrr... no respect!ggrrrrrrrr...

Quote Originally Posted by FK
    acts of lasciviousness man tingali na bai.
    Yup that is the thing ... we do have all kinds of *** VIOLATORS but they tend to be invinsible . Unlike RAPIST , they do rot in jail pero like the lesser ones that is nothing different of a rapist bai ?? Mao na ang ako ask if unsay laws ana nila para they will stay put forever . LIke sa US , a *** OFFENDER will tag as a *** OFFENDER forever wherever he roams so that the public knows his history of being a *** offender ... I think kana na incident sa JEEP is mahug ra man na ug ingnon sa pulis ug ayaw na to usba dong ha unless the victim presses charges on him but that woyuld be 1 in 10 incidents lang ma charge ang usa ka offender because the victims are scared or embarass to face the ordeal .
    " A well regulated militia being necessary to the security of a free State, the right of the People to keep and bear arms shall not be infringed. " - 2nd Amendment , Bill of Rights of the United States of America

dapat tingali aning mga tawhana noh ipadala sa hospital sa mga boang.

yeah, gamay man lang gani mosumbong na na-rape siya bec of the shame and the trauma, how much more kung ang incident is "gamay ra". i mean one could just pass it up as a bad experience and then try to forget about it. not all would have the courage (and i guess the time) to go to a police station and have it blottered.

Malagot jud ko kaning mga tawhana... i have encountered men like these sincei was in elementary... they're usually in jeepneys, kanang huot kaayo...

the first time wla ko khbalo unsa ako buhaton... basta ngSumbong ko sa ako parents wat the guy did..

the 2nd time ky ngReact na jud ko... nauwaw ang animal nya ninaog sa jeep.. lagot jud ko ato!! wla jud ko muExpect nga amu to iya buhaton ky pormal mn sya mananina..

there was also 1 incident when i was in a movie house sa ayala with my sisters...

so girls beware jud mo ha...
    sprayan ug pepper spray dayun!

11.    Advertisement

Page 1 of 3 123 LastLast