Page 183 of 352 FirstFirst ... 173180181182183184185186193 ... LastLast
Results 1,821 to 1,830 of 3520
  1. #1821

    Default Re: Muscle Building and Fat Loss


    Quote Originally Posted by noelie_023 View Post
    mao na akong gi buhat sir mag take ko og whey protein after pag workout ako question is it ok to take also amino acid tablet?
    pag whey na lang brad... pero kng dli issue ang finance nimo, ok lang..but as what they have suggested ipalit na lang na whole food...

  2. #1822

    Default Re: Muscle Building and Fat Loss

    Bossing:

    Mag-timbang ko ug buntag 175lbs, pero kung hapon or gabii 180lbs ko. libog ko. Asa may mas maayo nga weighing scale digital or dili? naa ni dili man digital. what is the best digital weighing scale nga available sa Cebu...ug tagpila sad? naa koy nakitan sa CD-R King pero hadlok ko ug dali maguba...

  3. #1823

    Default Re: Muscle Building and Fat Loss

    Quote Originally Posted by Allan Latras View Post
    Bossing:

    Mag-timbang ko ug buntag 175lbs, pero kung hapon or gabii 180lbs ko. libog ko. Asa may mas maayo nga weighing scale digital or dili? naa ni dili man digital. what is the best digital weighing scale nga available sa Cebu...ug tagpila sad? naa koy nakitan sa CD-R King pero hadlok ko ug dali maguba...

    mas accurate na ang sa buntag and preferrably mag timbang ka after ka mangihi...nka kaon nmn jud ka for the day so mas bug-at jud ka sa gabii.... about sa weighing scale wa jud ko idea brad...

  4. #1824

    Default Re: Muscle Building and Fat Loss

    Quote Originally Posted by nzo View Post
    pag whey na lang brad... pero kng dli issue ang finance nimo, ok lang..but as what they have suggested ipalit na lang na whole food...
    ako kay taga gym ra ko mo planu ta mo take og amino acid ngyo ko mga suggestion kung maayu pa dyud right now whey ako tira hehe dli ko mo palit og kana dyud usa ka sudlanan hehe ako kay sa gym ako gi gymn naa man baligya tag 8 ang usa so mao ta na ako planu kong ok ra ba mo take og amino acids.. unsa na hibalan ninyu na mga side effects?

  5. #1825

    Default Re: Muscle Building and Fat Loss

    Quote Originally Posted by noelie_023 View Post
    ako kay taga gym ra ko mo planu ta mo take og amino acid ngyo ko mga suggestion kung maayu pa dyud right now whey ako tira hehe dli ko mo palit og kana dyud usa ka sudlanan hehe ako kay sa gym ako gi gymn naa man baligya tag 8 ang usa so mao ta na ako planu kong ok ra ba mo take og amino acids.. unsa na hibalan ninyu na mga side effects?
    as far as i know wla mn na side effects ang amino kay its naturally occurring, gi tipon lang sa isa ka tablet..hehehehe pero im not sure check daw b kay Xenoxorph basin naa xa idea...

  6. #1826

    Default Re: Muscle Building and Fat Loss

    Quote Originally Posted by noelie_023 View Post
    ako kay taga gym ra ko mo planu ta mo take og amino acid ngyo ko mga suggestion kung maayu pa dyud right now whey ako tira hehe dli ko mo palit og kana dyud usa ka sudlanan hehe ako kay sa gym ako gi gymn naa man baligya tag 8 ang usa so mao ta na ako planu kong ok ra ba mo take og amino acids.. unsa na hibalan ninyu na mga side effects?
    Way side effects niya wa puy gamit. Kas ranang 8 nimo. Isa ka tablet... mga 1g of protein/amino acid.. maypa mo palit kag itlog mas daghan paka ma kuha nga protein + calories + vitamins

  7. #1827

    Default Re: Muscle Building and Fat Loss

    master Xenoxorph...nakabasa kog reply nimu sa earlier part ani na thread ba na "dont workout for more than 40 min. etc."

    d man masud tanan ug 40. min. master gud kay mag pahuway2 pman ko..dapat jud nako na i sud ug 40 min.? kita lage kog mga body builders sa gym na mga 1 hr. kapin mag work out?..

    nya kanang ang naa koi whey prot. ba..hinatag sa akong uncle gkan usa..wa ni siyay side effects? ana cla na maka daot daw ni sa atay?

    help please

  8. #1828

    Default Re: Muscle Building and Fat Loss

    Quote Originally Posted by AGENTFROST View Post
    master Xenoxorph...nakabasa kog reply nimu sa earlier part ani na thread ba na "dont workout for more than 40 min. etc."

    d man masud tanan ug 40. min. master gud kay mag pahuway2 pman ko..dapat jud nako na i sud ug 40 min.? kita lage kog mga body builders sa gym na mga 1 hr. kapin mag work out?..

    nya kanang ang naa koi whey prot. ba..hinatag sa akong uncle gkan usa..wa ni siyay side effects? ana cla na maka daot daw ni sa atay?

    help please
    Updated the thread based on new studies a few pages back. Workout maskin unsa ka dugay ngara. You're body will get used to it... Just try to get in.. lift hard. Get out.

  9. #1829

    Default Re: Muscle Building and Fat Loss

    Quote Originally Posted by AGENTFROST View Post
    master Xenoxorph...nakabasa kog reply nimu sa earlier part ani na thread ba na "dont workout for more than 40 min. etc."

    d man masud tanan ug 40. min. master gud kay mag pahuway2 pman ko..dapat jud nako na i sud ug 40 min.? kita lage kog mga body builders sa gym na mga 1 hr. kapin mag work out?..

    nya kanang ang naa koi whey prot. ba..hinatag sa akong uncle gkan usa..wa ni siyay side effects? ana cla na maka daot daw ni sa atay?

    help please
    Ako advice nimo bai, ayaw jud pataka ug take ingon ana...Naa may gatas bai nga lots of protein pero mahal lang jud sya. Mapariha sa akong kauban ni take bisan unsa nga mga tablets.. Sus, nag burot2x nuon ang nawong hasta lawas.

    Palit lang ug gatas bai nga lots of protein... Naa SM bai....ground floor man guro to.. Take ka before and after pag gym..

  10. #1830
    Elite Member Palos's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Gender
    Male
    Posts
    1,080

    Default Re: Muscle Building and Fat Loss

    Quote Originally Posted by justinblake View Post
    Ako advice nimo bai, ayaw jud pataka ug take ingon ana...Naa may gatas bai nga lots of protein pero mahal lang jud sya. Mapariha sa akong kauban ni take bisan unsa nga mga tablets.. Sus, nag burot2x nuon ang nawong hasta lawas.

    Palit lang ug gatas bai nga lots of protein... Naa SM bai....ground floor man guro to.. Take ka before and after pag gym..
    yup2 milk n ganeh q rn mga bro hehe skim palita bai f d ka gus2 ug taas ug calories and whole milk f gaining ka hehe., basin kad2ng burot2x niya tungod rana ky allergic xa bro pariha sa aqng migo f mu take xag amino mag butoy2x hehe

  11.    Advertisement

Similar Threads

 
  1. Replies: 3
    Last Post: 08-03-2009, 10:47 AM
  2. For Sale: Prime Commercial Building and Lot
    By angelic_devil1900 in forum Real Estate
    Replies: 6
    Last Post: 10-01-2008, 08:29 AM
  3. Replies: 2
    Last Post: 09-06-2008, 10:01 AM
  4. Replies: 0
    Last Post: 02-02-2006, 07:10 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top