Page 1 of 8 1234 ... LastLast
Results 1 to 10 of 78
  1. #1

    Default Neo galaxy costumer service


    Mga bai share lang unta ko costumer service sa Neo Galaxy sa may emall. I find the real owner na maayu mudala ug costumers but ang uban na mga personel garboso kaayu ug dili man lang mu abiba ug costumer. This happend to me when I bought an xbox 360 last week of january 2010, Dugay na jud ko nagplano nga mupalit ug xbox sa ilaha kay layuan nko sa may i-tech. ilang package was 13k800 sa asian but 110v, it was ok with me. so akong gipalit. What happend was naay package nga 10 ka games but wa man ko ka uyon sa nahabilin nga games nya uban pud naa nko. ni ask ko ug favor nga 3 lang usa ako kuhaon nya unya nlng ang 7 kung naa na sila stocks sa akong mga ganahan na games.

    ANG AKO LANG NABANTAYAN NAAY DUHA KANILA NGA PERSONEL KATUNG INSIK NGA BUGASON UG KATUNG USA KA LAKI NGA GARBOSO KAAYU, D MAN KBW MU INTERTAIN. MAMALITAY GUD KO SA XBOX NILA UNYA MURA BAG D TA PANSINUN. NYA KAUSA PA GYUD PAG BALIK NKO GUS2 TA KO MUKUHA UG PARTIAL NA GAMES BISAG DUHA RA BA, NAHABILIN MAN NANG RESIBO NKO, NINGHANGYU KO NGA NKA ILA BITAW MU SA AKONG DAGWAY ANG2X BAG NAAY LAING MUKUHA ILISTA LANG NGA NKA KUHA NKOG DUHA UNYA 5 NLANG ANG NAHABILIN, WA BITAW NA MUSUGOT. AKONG GI INGNAN NGA KASAYUN RA ANA. WA MN LANG NAMINAW. TARUNG BA NA? KAMO BAI UNSAY MAKA SULTI NINYU? COSTUMER GUD KO, TARUNG BA NA? MAYTAG BARATUHON LANG ANG AKONG GIPALIT

    MAAYU PA TUNG GAMAYONG BABAYE NING INGUN PA" UIE NKA KITA MAN KAHA MU NGA NING PALIT SIYA DRI PAG LAST WEEK SA JANUARY, IPAKUHA NALANG NA NIYA ANG DUHA UNYA ILISTA LANG. LAYO PA RA BA NA SIYA, KINSA MAY GIPALITAN ATU NINYO" NANGLINGI RA BITAW NA, IN FACT SILANG TULO NGA LAKI ANG NAGBALIGYA NKO SA XBOX PAG JANUARY 28.

    wa koi intention daoton ang store kay accessible, nys ang items ug barato ra sila. My only concern kay ang ubang personels. So kung kamo mupalit nga2 kbw namu kinsay tarung nga inyong ma negotiate ug duolon ig palit ngad2 ninyu ^_^

  2. #2
    thanks sa info..

    kana ila mam ok raman.,. kana insik na taas nga bugason ug kana itomnon diha ,, puros na si hambug ug garbuso jud.. pilosopo sad
    Last edited by rockford_fosgate09; 02-12-2010 at 08:56 AM.

  3. #3
    hala tubaga ni tri-edge

    https://www.istorya.net/forums/members/tri-edge.html

    basta si NEOS ok ra jud kaau nakapalit ko nya sauna wla problema..nahabilin pa gani ang receipt iya japon gi honor akoa warranty.

  4. #4
    kana sila mam ok raman.,. kana insik na taas nga bugason ug kana itomnon diha ,, puros na si hambug ug garbuso jud..[/quote]

    oo bai maayu gyud asta pud 2ng tag iya jud. kana lang silang duha maoy problemado, ambut lang basig pinugos ra na ilang pagpaninda. costumer is always ryt man unta, wa man sad ko nag anoy nila ug nag binuang.

  5. #5
    Quote Originally Posted by tech_newbie View Post
    hala tubaga ni tri-edge

    https://www.istorya.net/forums/members/tri-edge.html

    basta si NEOS ok ra jud kaau nakapalit ko nya sauna wla problema..nahabilin pa gani ang receipt iya japon gi honor akoa warranty.
    Mao gyud bai, maayu gyud. nangita bitaw ko nya wa man daw siya. actually kaila ko niya ana usahay mag ka sturyaay pa mi sauna way back around 2006 katung magpalitan pa ko niya ug games sa xbox original ug ps2, naa pa na sila sa 2nd floor dapit. wala pa nang insik ug katung usa. duha pa tu sila katung usa ka laki nga gamayun ug katung babaye nga gamayun sad

  6. #6
    Quote Originally Posted by Stephengeek View Post
    Mga bai share lang unta ko costumer service sa Neo Galaxy sa may emall. I find the real owner na maayu mudala ug costumers but ang uban na mga personel garboso kaayu ug dili man lang mu abiba ug costumer. This happend to me when I bought an xbox 360 last week of january 2010, Dugay na jud ko nagplano nga mupalit ug xbox sa ilaha kay layuan nko sa may i-tech. ilang package was 13k800 sa asian but 110v, it was ok with me. so akong gipalit. What happend was naay package nga 10 ka games but wa man ko ka uyon sa nahabilin nga games nya uban pud naa nko. ni ask ko ug favor nga 3 lang usa ako kuhaon nya unya nlng ang 7 kung naa na sila stocks sa akong mga ganahan na games.

    ANG AKO LANG NABANTAYAN NAAY DUHA KANILA NGA PERSONEL KATUNG INSIK NGA BUGASON UG KATUNG USA KA LAKI NGA GARBOSO KAAYU, D MAN KBW MU INTERTAIN. MAMALITAY GUD KO SA XBOX NILA UNYA MURA BAG D TA PANSINUN. NYA KAUSA PA GYUD PAG BALIK NKO GUS2 TA KO MUKUHA UG PARTIAL NA GAMES BISAG DUHA RA BA, NAHABILIN MAN NANG RESIBO NKO, NINGHANGYU KO NGA NKA ILA BITAW MU SA AKONG DAGWAY ANG2X BAG NAAY LAING MUKUHA ILISTA LANG NGA NKA KUHA NKOG DUHA UNYA 5 NLANG ANG NAHABILIN, WA BITAW NA MUSUGOT. AKONG GI INGNAN NGA KASAYUN RA ANA. WA MN LANG NAMINAW. TARUNG BA NA? KAMO BAI UNSAY MAKA SULTI NINYU? COSTUMER GUD KO, TARUNG BA NA? MAYTAG BARATUHON LANG ANG AKONG GIPALIT

    MAAYU PA TUNG GAMAYONG BABAYE NING INGUN PA" UIE NKA KITA MAN KAHA MU NGA NING PALIT SIYA DRI PAG LAST WEEK SA JANUARY, IPAKUHA NALANG NA NIYA ANG DUHA UNYA ILISTA LANG. LAYO PA RA BA NA SIYA, KINSA MAY GIPALITAN ATU NINYO" NANGLINGI RA BITAW NA, IN FACT SILANG TULO NGA LAKI ANG NAGBALIGYA NKO SA XBOX PAG JANUARY 28.

    wa koi intention daoton ang store kay accessible, nys ang items ug barato ra sila. My only concern kay ang ubang personels. So kung kamo mupalit nga2 kbw namu kinsay tarung nga inyong ma negotiate ug duolon ig palit ngad2 ninyu ^_^
    bai we our just doing our job kay sympre if boss lang me kami ang naka incharge sa mga stocks wala ra probs bisan e hatag pa namu ang NIMU MGA KUWANG NA GAMES! pero dili man we are just a worker we are just doing our jobs ofcourse understand jud namu nimu na kapoy balik balik para ma kuha lang ang games pero sympre ang resibo jud ang needed bisan asa pa sa shop needed jud na kay sympre kung ma sayup me ma wala sad me sa sweldo kami sad noon ang looy kaau diba common sence lang bah use the brain ayaw lang pag post na ana dayun bati na ila service Duh?! kaw ra baya diri na kita nako naka complain na ana ako bago ra ko naka trabaho sa neos galaxy pero even bago ko buhat jud nako unsa gi order akong boss si neos og si mam akong uban sad diri nag work ra sad sila grabe sad na ana complain e apil pa nimu diri sa thread or bisan asa pa cguru na post nimu na ani kaluoy nimu ani sir for as a costumer dont know how to understand the life of a worker pero kamu nalang bahala sir if ana ang hatred nimu sa amo wala ko paki nimu basta amo gi buhat lang namo diri na work mu ra sad gi buhat namo we are just following orders goodluck nalang sa pag away nimu diha sir in the first place if daghan ra diay ang complain nimu ehh sa i-tech nalang ka to nag palit wala ra mi nag force nimu mu palit sa amo if ana ra ang attitude nimu as costumer :P

  7. #7
    Quote Originally Posted by rockford_fosgate09 View Post
    thanks sa info..

    kana ila mam ok raman.,. kana insik na taas nga bugason ug kana itomnon diha ,, puros na si hambug ug garbuso jud.. pilosopo sad
    same goes for you kay kami explain ra tarong kaw lang ang dili na sabot sa amo :P

  8. #8
    Quote Originally Posted by Stephengeek View Post
    kana sila mam ok raman.,. kana insik na taas nga bugason ug kana itomnon diha ,, puros na si hambug ug garbuso jud..
    oo bai maayu gyud asta pud 2ng tag iya jud. kana lang silang duha maoy problemado, ambut lang basig pinugos ra na ilang pagpaninda. costumer is always ryt man unta, wa man sad ko nag anoy nila ug nag binuang.[/QUOTE]

    karon wala naman ang imu costumer is always ryt sir karaan naman na old school kapa diha? its depends na ron kung unsa ang correct

  9. #9
    Quote Originally Posted by Stephengeek View Post
    NAHABILIN MAN NANG RESIBO NKO, NINGHANGYU KO NGA NKA ILA BITAW MU SA AKONG DAGWAY ANG2X BAG NAAY LAING MUKUHA ILISTA LANG NGA NKA KUHA NKOG DUHA UNYA 5 NLANG ANG NAHABILIN, WA BITAW NA MUSUGOT. AKONG GI INGNAN NGA KASAYUN RA ANA. WA MN LANG NAMINAW. TARUNG BA NA? KAMO BAI UNSAY MAKA SULTI NINYU? COSTUMER GUD KO, TARUNG BA NA? MAYTAG BARATUHON LANG ANG AKONG GIPALIT
    bai d ko gusto mag apil2x pero sa kani na part murag d sad ka blame sa ilang side kay nag trabaho rasd cla dd2. wat if required gyd ang resibo so miski nakahbw cla na ikaw tong gapalit pero needed gyd ang resibo den wala silay mahimo miski mo reason out ta na "customer is always right" naa sad tay responsibilities sa a2ong end as a customer. mabarato na o mamahal naa gyud standard procedure sa tanan.
    just my 2 cents

  10. #10
    Quote Originally Posted by Stephengeek View Post
    kana sila mam ok raman.,. kana insik na taas nga bugason ug kana itomnon diha ,, puros na si hambug ug garbuso jud..
    oo bai maayu gyud asta pud 2ng tag iya jud. kana lang silang duha maoy problemado, ambut lang basig pinugos ra na ilang pagpaninda. costumer is always ryt man unta, wa man sad ko nag anoy nila ug nag binuang.
    mao ning mga comments na maka create og argument, lets all b mature people here mahusay ramn nig sturya tanan.

    not needed nani na mga comments

  11.    Advertisement

Page 1 of 8 1234 ... LastLast

Similar Threads

 
  1. Neo Galaxy Shop...
    By -NEOS- in forum Gadgets & Accessories
    Replies: 998
    Last Post: 12-03-2016, 02:03 PM
  2. Marvel VS Capcom 3 tournament at neo galaxy
    By -NEOS- in forum Video Games
    Replies: 8
    Last Post: 04-20-2011, 02:32 PM
  3. Replies: 8
    Last Post: 04-15-2011, 12:24 PM
  4. For Hire: costumer service representative (urgent)
    By corleon III in forum Jobs
    Replies: 16
    Last Post: 06-06-2010, 07:37 PM
  5. Shiongson Walay Klaro Costumer Service
    By pingdelacerna in forum Food & Dining
    Replies: 7
    Last Post: 07-28-2009, 10:51 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top