Page 1 of 4 123 ... LastLast

Default Will You Marry Me?

Hello, need some inputs... this is not my story but a situation of somebody else..dont know but i know for suer someone could relate..

heres the story:
    well, 7 years nani sila nga couple. And it happens this guy melakaw somewhere else. and the gurl, dinhi lang gihapon sa pinas. nag communicate pa sila, emails, call and text. Just then one morning, there's this LADY nag call ani na call na.. HER BF and this LADY magpapakasal na coz she was being impregnated by the guy daw. 7 years na sila and to think walay ka hint hint ning gurl nga while away naa diay lain iyang bf. So to make the story short, nahugno ang earth sa gurl. Gi confront nya ang guy if tinood ba daw kono.And so gi angkon sa guy nga mao lagi na tinood nga nakabuntis xa.But he never ask the 3rd party for marriage except her. As in gihagad sa guy ni si girl nga magpakasal sila despite the fact that nag exist this 3rd party nga buntis.
    The question is, is it possible sa mga guys nga manghagad og kasal where in fact,nakabuntis xag lain. i mean,how could the guy do such thing, is it love for the girl, what about the 3rd party?

if u were the girl, dawaton paba kaha nimo ang guy despite the fact nga nakabuntisna xag lain. makatulog kaha ka knowing nga naay anak ang lalaki.?

though in love daw wala man daw konoy perfect nga lalaki. but magpabilin pa ba gihapon martyr ang gurl. because love nya ang guy?

let's rationalize ..and evaluate..

i also have a friend nga grabe kau ka martyr...as in maabot na sa point nga moingon na iya bf nga "YEAH, I **** HER YAW LANG GUD KASUKO WALA BITAW NAKO NA GI-MAINTAIN"...but you know what gidawat ra gihapon sa ako friend iya bf nga grabe kabaga ug nawong coz ang rison niya nga "so what, love man nako sya"

TRUST for me cud never be regained!
    uyab pa gLe cLa and the guy had already betrayed her gf. wat more kung minyo na cLa?
    being a martyr can't make a person happy. it will only tear her to pieces.
    advice ur friend to dump that guy!
    if ever mupakasaL pa xa, try to let her think wat cud happen sa iLa future reLationship?
    mag cge xa ka huna.huna nga naai FRUIT ang betrayaL sa iyang husband..
    better let go na Lang and find someone hu deserves her better! a man that wud truly value their relationship.
    dako kaau ang kaLibutan. wats 7 years if she'll suffer for the rest of her life?

Quote Originally Posted by lovely_chic View Post
    i also have a friend nga grabe kau ka martyr...as in maabot na sa point nga moingon na iya bf nga "YEAH, I **** HER YAW LANG GUD KASUKO WALA BITAW NAKO NA GI-MAINTAIN"...but you know what gidawat ra gihapon sa ako friend iya bf nga grabe kabaga ug nawong coz ang rison niya nga "so what, love man nako sya"

if that's my friend, ako jd cgru xa nasagpa para Lang makamata xa. i won't let her suffer forever! to heLL with that guy. ako cgru xa pabirahan.

kng ako tngali ang girl.. dli nako modawat. kay if love jud nya c gf in the first place dli unta cya manghilabot ug lain or dapat before cya ni hilabot sa lain nag think unta to cya daan nga what if.. kalouy sa gf.. wla g value sa guy ya love, ya trust ug ya respect. ang if magpakasal na cla forever na pakapin sa guy ang 3rd party kay nana cla anak.. then the conflict begins... drop nlang the guy, the gf can find sum1 pa oi, more worth it...

lols... how ironic... she doesn't have any idea bout the guys whereabouts? that is so stupid..better ditch the guy...good thing they're not yet married.. a blessing in disguise...after all it's not yet too late to have a fresh start..love can never be measured by the years of relationship as lovers...she should be happy.. she's saved from the wrong guy..

she trusted her bf that much. she knows his whereabouts but ang wala lang nasulti sa lalaki nga naa diay xay gurl lain. ang babae pa giingon sa iyaha. The question that keeps boggling her mind is that.. WHY daw cge ug panghagad og kasal sa iyaha ang guy.....

sugal nana sa laki kung unsa iya desisyon ug sugal pud sa bae kung dawaton niya hehehe

u have a point egoist..

Quote Originally Posted by miss tapya View Post
    she trusted her bf that much. she knows his whereabouts but ang wala lang nasulti sa lalaki nga naa diay xay gurl lain. ang babae pa giingon sa iyaha. The question that keeps boggling her mind is that.. WHY daw cge ug panghagad og kasal sa iyaha ang guy.....
    huh?! the nerve?! baga ra kaau nag face ang guy day.. swerte ra kaau sa imong friend.. it's time to say bye2x.. TRUST has been broken...

11.    Advertisement

Page 1 of 4 123 ... LastLast