Page 67 of 606 FirstFirst ... 576465666768697077 ... LastLast

Thread: Accenture

Quote Originally Posted by wiLMar View Post
    Hmmm... let me guest. Naka eyeglass ka kong mag atubang sa pc. hahahaha....
    joke... pero sakto ko?
    unsai guest gud? ehehehehehehh.. lol. d oi.

Quote Originally Posted by wiLMar View Post
    Yanzki nagkaila ta oi. Wala lang diri sa forum. tsk tsk tsk... Basta 1st sweldo laag2x ta ninyo PS and SAP testing. Bahalag lain atong department. Keep it touch lang ta ninyo.

knxa k d.i?
    ug knxa na kana c oops 20 ug c akira? hahha

dili ko agree ana have to love your job.. if you love to do something and you make it a job.. it becomes unlovable... if lingaw ka dula pc games and himuon na nimo trabaho.. mawala ang essence.. does anyone agree??

Quote Originally Posted by akira sendoh View Post
    kana si ilovedogs isa na sa mga banggiitan sa PS.. hehehe
    mao gyud. banggiitan kaau ni cya. naa na pud ni cya karon sa mabugnaw nga dapit. hehe..

Quote Originally Posted by CarlzacX View Post
    dili ko agree ana have to love your job.. if you love to do something and you make it a job.. it becomes unlovable... if lingaw ka dula pc games and himuon na nimo trabaho.. mawala ang essence.. does anyone agree??
    dili ko agree ani hehe.. (isog kaayo dah)

bitaw, sa ako lang opinion, if you love something and it becomes your job, then you're lucky because you end up doing something you love and also earn from it. in a sense, you're earning from doing a beloved hobby.

perhaps the only thing that would make it unlovable is that you are not exactly doing everything according to your desires because you have to do your task according to your boss' requirements.

what if u love someone do u make it also ur job? hehe joke ^^

balance rman ang secret pra u dont come to a point na u start hating what you love. ^_^

sa case sa programming, if you do it too much and you dont have time for other things, mapul-an nka. then it tires you. then you'd hate it. ayw lng sige OT pra dli maburn out.haha

Quote Originally Posted by urejiak View Post
    mao gyud. banggiitan kaau ni cya. naa na pud ni cya karon sa mabugnaw nga dapit. hehe..
    la pako nilarga uy!haha dugay ko nakastart ako visa kay nabasa akong passport. angats pinoy man.

Quote Originally Posted by mystic_stranger143 View Post
    dont be discouraged...i too am not from USC... and I may be intimidated sometimes by the school issues..(kesyo most of them kaila ra since they're from the same skul..kesyo unsa pana diha)...
    but anyways...it doesn't stop me from uplifting my skul... im proud of my alma mater...im proud of the school where i come from...(^_^)... and im not letting any other skul degrade me or my alma mater...
    everyone should be proud of the skul where they come from.... besides ang kabanggiitan o kamaayo sa isa ka tawo...wa nagbase sa kung asa ka gikan na skul....naa rana sa taw..sa imong ka-kugi...bisan asa paka nga uyamot nga skwelahan gikan..if there's that sense of passion and sincerity in you...you will excel in whatever you do...
    just remember to keep your feet firm on the ground... stay with utmost humility....
    and tell this to yourself.... "ngano man diay if di ko gikan ana nga skul.... try me..."
    .. lols...bitaw...

PRAYER + HUMILITY + DEDICATION/PASSION = Equal opportunity for SUCCESS...

it's a simple formula...
    Never worry about the school you come from. believe in yourself. bisan pag ateneo na sila. wala na sa school..naa na sa performance. ayaw pa affect ug mga ingun ana. wala kay makuha anang pa affect anang school. in anything..ke school or cum laude ka or whatever... naa na sa performance. so go, go, go

Quote Originally Posted by curimao View Post
    Never worry about the school you come from. believe in yourself. bisan pag ateneo na sila. wala na sa school..naa na sa performance. ayaw pa affect ug mga ingun ana. wala kay makuha anang pa affect anang school. in anything..ke school or cum laude ka or whatever... naa na sa performance. so go, go, go
    Right. Now that we are working in one company, we should believe that we all are the best people, picked-up from our school of origin.

Sakto gyud si mystic, we should be proud sa atong alma mater, kay naa nata karon sa accenture, and we are living with the company's core values. Do you think maabot ta sa Accenture kung wala ta mag-start sa training sa school? So, whether its USC, CIT, USJ-R, Siliman, UP, UC, UV, STC, USPF, SIT, Informatics, AMACLC, STI, UB, HNU, CTU, ug uban pang skul, Accenturites na ta karon. Hobey-ho everyone!

11.    Advertisement