kinsa tong naay mga bad experiences sa pagtawag sa technical support sa GLOBE BROADBAND HOTLINE pabuhagay ta dri.....
![]()
kinsa tong naay mga bad experiences sa pagtawag sa technical support sa GLOBE BROADBAND HOTLINE pabuhagay ta dri.....
![]()
ganina lang nanawag ko sa hotline...ang gitubag sa ako sorry sir hindi ko makita yung account ninyo kasi sira yung system namin ngayon....unsa mana pati sila guba!!!!
imo unta gi.ingnan na "Eh sira naman pala system nyo, bat pumasok ka pa... la ka naman palang silbe"
ingon ta ka nga "maypa answering machine nlng inyo gipatubag nako unya nanguli namo tanan"
in Tagalog of course, pero mas hait man jud paminawon ang bisaya sah? hehe
akong nalagutan sad kanang ipasapasa ka bah.. naa ka pangutana nya mu ana dayon "sir sa kuan ni nga dept." then ad2 naka nya mu ana nasad "sa kabilang dept to".. samoka oi
mao gyud na ilang buhaton..ipasa ka sa technical support daw...unsa man diay akong gi tawagan dili pa diay na mao ang technical support??nangita lang gyud cguro silag lusot....naa pay ilang style nga within 24 to 48 hours ma solve na ang problem....basin 48 years........kamatay..!!!!!!!
"on-going restoration po sir" bwahahaha
wa koy lingaw gabii. tungod sa ka lagot.
"what else would you want us to do sir?."
my answer:
can i order one stresstab? yung branded ha not generic. padala mo nalang sa tech. cge bye!
Similar Threads |
|