Page 5 of 20 FirstFirst ... 234567815 ... LastLast

mag libog lang ko dinhi nga thread

bogus buyers, joy reservers. WTH!

legal ba na inyo gpangbaligya kay mo deal mo pina legal man sad.. kinahanglan on time, dli pwede mo back out kay deal na.. let me ask you this, when you say deal na, did both of you sign papers stating every agreements you both have made?
    for crying out loud, you guys dont even issue a receipt. now, that's illegal! you are selling something w/o taxing it! tsk tsk tsk! oh well! "ignorance of the law excuses no one"
    ask every lawyer here in cebu if pwede ba ka maka reklamo ani?
    sheess! have you guys heard of oral defamation? libel, vilification and slander?
    just a screen shot of these including the facts leading to you can be an evidence for a good case!
    think again!

beware lang ta sa mga scammer and bugos buyer, dili siguro maayo ipost ang pics.

bogus trader: jellian143
    contact number: 09222953538/09084274455

beware lang mo ani nya. nakgtrade cya nko sa akoang samsung phone with 2 dual sim phones. She said both had chargers and a memory card. Since I needed a dual sim phone, I accepted the trade. We met up at jollibee P. Del Rosario. Everything was alright except that on phone had no charger and both had no 1gb mem card. She told me that she would bring the mem card and charger the following day at the same place. So we swapped phones. On the next day, I kept contacting her for the missing items but she could not be contacted. I kept on texting her and also pm'd her in istorya but she didn't reply. Na TY ang memory card usa ka charger.

Beware lang mo ani nya.

Angry Ebayers beware!

Angel Love Fashion Shop, user irenetanghu
    Imestore: Dress Coat Toy Coin Paper Money & Stamp

To all ebayers! Beware of this seller from China. She sells Korean and Japanese styled clothes. She will waste your time and money.

I bought a dress from her and she promised that it will arrive after one month. I paid through paypal on October 18, 2009, when it did not arrive a month later, i sent her a message. She said that she hasn't heard from China Post and that she will refund if the item does not arrive for another month. I didn't realize that she asked for another month so that i could not leave a feedback or open a case in ebay or paypal anymore. She tricked me. So I waited. When it has been two months, I contacted her everyday asking where my refund is. The only reply I got was that she still hasn't heard from China post. After weeks of sleepless nights worrying what happened, she refunded today, January 6th 2010, but not in full. So i complained why she did not refund in full. This is her reply.

Dear ___________,

paypal had reduce me HKD 159, and before you pay me, paypal had reduce me HKD 9, and i had sent you dress and waist me postage. who pay me this

- irenetanghu

Is that any of my problem? Is any of it my fault? I was even considerate to wait. But she doesn't care. My only concern is to pay and receive an item I bought. If i do not receive an it I expect my money in full. RIGHT? That is a buyer's right!

naa nipalit nako istoryancall center trabaho kulang cya 500 bahala alkansi ako hatag till karon wala gyu dna bayran ni txt siya nisakit daw iya baby ambot karon naayo na ba sis asa naman tawon ka

hahay...daghan jud mga y klaro na tawo...kadaghan nasad ko nabiktima...mabuang ka paabot daun motext lang og kalit na sa lain place nsad magkita daun f nana ka didto moingon nasad na naa emergency gilakaw.... nakalimot ko sa iya name pero basta sure ko deli to cya tawo ikasabot...tsk tsk tsk....

kaexperience sadko.. coin-operated PC iya business.. gi-post nani niya iya business but rarely niya i-up. Selling the unit for P18k all brandnew parts ang hambug. we bought 1unit and the PC has problems.
    it keeps crashing ang mind you some parts ky dli mao sa gikasabutan nga speed and are old. ok ra unta old pero good condition, but it totally isnt. he may replace ur parts but mas worst ky mas hinay pa nga klase. up until now wla jd niya nasolbad ang prob sa PC. he may have replaced the psu from freakin 320watts to 500watts pro late na kaayo ky kami nlng nangunay ug palit laing parts.

we replaced the mobo, heatsink fan ky guba iya gibutang sa amoa, psu from 320watts to 600watts,
    we decided to replace the parts ky its been a long time that he abandoned his responsibility with the unit. the PC keeps crashing gihapon.

im down to suspected 4 causes: processor, videocard, memory and HDD.. we're not about to replace all of these ky gasto na kaayo and alkansi najud mi. la najud mi niya tagda. pls beware

Quote Originally Posted by janee456 View Post
    I'm copying my post sa pikas nga thread. I think mas relevant kung diri ni ipost:

Share lang sad ko sa akong experience anang mga bogus buyers. Pareserve ug 2 items kay nilarga pa. Next week nalang pagbalik daw niya. Ok consider ta kay reasonable man. 2 weeks nalang ang nilabay, wala gihapon kuhaa maski ifollow up pirmi. Manguta pa kung pwede sa balay nalang kuhaon. Tagaan ug adress, di diay gihapon. Kung way klaro mopalit, ayaw pagtuga-tuga kay usik lang ang time ug effort sa seller.

Kasuway sad ko ug meet up. 1st time, wa nitunga. Gitextan pa nako the day before to remind. On the time sa meet up, gitextan nako pero di na motubag. Pagkagabii nitext pa nako nga wala kagawas gikan duty. Nihangyo pa nga ugma nalang. Sige, sure way problema. Pagka ugma, nitext na pud ko kung modayon siya kay padung nako. Wala gyuy tubag. Mura lang ug way nahitabo. Lingaw-lingaw ra siguro ni iyaha. Text-text lang ba suway-suway ug moreply ba...

Nakatry pud ko ug buyer nga mopalit sa item ang nakabutang sa description FREESIZE. Unya pag meet up, di niya dayunon kay daku ra niya kay small ra daw siya. Ok no problem. Di man sad ko mamogos.

As a seller diri, kailangan gyud ug taas nga pasensya. Buyer man sad ko diri sa istorya pero never ko nangindiyan ug seller. Di sad ko motext sa seller ug reserve o want to buy kung dili ko 200% sure. Ang ako lang sa mga istoryans, please be considerate enough to others. I have blacklisted these buyers nga nag abuso. I have saved their names & numbers. Even ilang mga text sa ako naka save pa hangtud karon. Evidence ni nako.... But don't worry guys, di nako ipublish inyong mga pangalan. Time, effort ug load ra man ang nawala nako. Not unless kung grabe na gyud......
    Kaexperience sad ko ani. Same siyag gibuhat sa imo gi post...
    Makalagot jd na cge pa postpone on the day na naa naka sa location.

Quote Originally Posted by motchkatt View Post
    kaexperience sadko.. coin-operated PC iya business.. gi-post nani niya iya business but rarely niya i-up. Selling the unit for P18k all brandnew parts ang hambug. we bought 1unit and the PC has problems.
    it keeps crashing ang mind you some parts ky dli mao sa gikasabutan nga speed and are old. ok ra unta old pero good condition, but it totally isnt. he may replace ur parts but mas worst ky mas hinay pa nga klase. up until now wla jd niya nasolbad ang prob sa PC. he may have replaced the psu from freakin 320watts to 500watts pro late na kaayo ky kami nlng nangunay ug palit laing parts.

we replaced the mobo, heatsink fan ky guba iya gibutang sa amoa, psu from 320watts to 600watts,
    we decided to replace the parts ky its been a long time that he abandoned his responsibility with the unit. the PC keeps crashing gihapon.

im down to suspected 4 causes: processor, videocard, memory and HDD.. we're not about to replace all of these ky gasto na kaayo and alkansi najud mi. la najud mi niya tagda. pls beware

maayo pa box nalang imo gipalit bro then palit ka ug desktop sure unta ka, dili lang gyod kompyansa kay mo tke advantage uban nato mga migo na istoryan,

mao ni mga ISTORYAN'S MOST WANTED diri.. hehehe..maayo pud ni kay mkita pud sila.. pero i hope.. i check ug double check gyud ug mga tinood..bsin mapareho nga misunderstanding lang...

nakasulay kog mga transaction diri nga naa pud mga Guba.. luckily..most of them agreed nga iuli and refund... tnx ato nila... at least.. wala gyud madaut ila name..

Sa uban nga naa plano? yaw tawn paka uwawi inyong name.. hinomdomi.. bisan kinsa naa diri... then what if naa namo anak? asawa? etc.. nya mahibaw.an or 5yrs or 10yrs from now..magkita ug balik pag atubangay..... pagkapait...

11.    Advertisement

Page 5 of 20 FirstFirst ... 234567815 ... LastLast