Page 1 of 26 123411 ... LastLast

Default MERGED: All About MOTORCYCLE and JEEPNEY CHECKPOINTS, and related issues

for me, murag useless na jud. knsa pa man mga bugo nga mga tulisan manulis sa jeep intawn ron wui? mao btaw nag jeep kay not enough ang kwarta para taxi. nag practical lang ko. hehe. anyway, wala naman sad dungog nga naay nanulis ug jeep dba? maypa dha sila sa mga ngit˛ nga lugar magtambay ang mga pulis, murag mas daghan pa cla madakpan. total naa man sad mga patrol cars mag labay˛. so mao nka ingon ko useless na.

ang akong reklamo lang jud kay kanang nka plastada na kaau ka ug lingkod sulod sa jeep ba nya pana-ugon pa jud ta. hasul˛ lang jud nya not to mention nka time consume sad. mao btaw mo uli na kay lami na e katulog.

checkpoints?
    naa diay
    hahahahaha..

The problem is not on the checkpoints per se but it's in the way of how they do the check. I don't get it why they only check the male passengers and would not include the females. Some female passengers can be accomplices to some male passengers.

useless jd kay... mag himo silag check point, dili man tanan ang ma kap2x pan... wat if naa sila'y kuyog nga babay nga tulisan den ang mga knifes naa sa babay den dili baya apilon ang mga babay icheck... pag human sa daghan nila checkpoint wa man jd na sila naka dakop ug tulisan...

The PROTOCOL is USELESS , not the PURPOSE . Having the presence alone of the LAW ENFOCERS helpls , unless to some , their presence being the criminal themselves ( police ) is the real problem of the society .

@ GRAY_FOX .... unya bitaw ug naay tulis sa sulod sa jeep unya walay pulis , mo reklamo sa dka asa na mna mga pulis nato ? Tua na pod sa KTV ? Naa ra sa landong nagpadako sa tiyan ? Nang chics na pod ?
    " A well regulated militia being necessary to the security of a free State, the right of the People to keep and bear arms shall not be infringed. " - 2nd Amendment , Bill of Rights of the United States of America

@SPRINGFIELD_XD_40:

thanks for the head ups but i can take care of myself.

as a civilian, i pay taxes to ensure that police men to do their jobs. dli mag hastle˛ ug taw.
    Last edited by Gray_Fox; 07-13-2008 at 02:47 PM.

Quote Originally Posted by SPRINGFIELD_XD_40 View Post
    The PROTOCOL is USELESS , not the PURPOSE . Having the presence alone of the LAW ENFOCERS helpls , unless to some , their presence being the criminal themselves ( police ) is the real problem of the society .

@ GRAY_FOX .... unya bitaw ug naay tulis sa sulod sa jeep unya walay pulis , mo reklamo sa dka asa na mna mga pulis nato ? Tua na pod sa KTV ? Naa ra sa landong nagpadako sa tiyan ? Nang chics na pod ?
    x10000000

unyag naay mga crimes ma happen reklamo asa man ang mga pulis. karung naay checkpoint reklamo lang gypon. always complaining, instead of helping. zzzzzz

di man sila mu padayon ug check basta girl nag drive.. even sa ayala basement dili ra

Quote Originally Posted by Gray_Fox View Post
    @SPRINGFIELD_XD_40:
    thanks for the head ups but i can take care of myself.
    Really ?

as a civilian, i pay taxes to ensure that police men to do their jobs. dli mag hastle˛ ug taw.
    You dont pay taxes to ensure the policemen do their respective jobs , we pay taxes so the policemen are paid so they can do their respective jobs . I dont think hat they are doing are " PANG HASSLE " because if they only knew who is VIOLATING the LAW , then why need a POLICEMAN right ? Again maayo ka kay you can take care of yourself LOLZ ... how about the others ? I hope you can also take care of them like HANCOCK .
    " A well regulated militia being necessary to the security of a free State, the right of the People to keep and bear arms shall not be infringed. " - 2nd Amendment , Bill of Rights of the United States of America

gamit gihapon, kay na.a nasakpan pickpocket sa ako nasakyan jeep pag barog niya nahagbong cellphone sakpan nu.on si manoy hahaha

11.    Advertisement

Page 1 of 26 123411 ... LastLast