Page 1 of 38 123411 ... LastLast

Default Would you look at your GF' or BF's cellphone/email/organizer?

i have to admit to this i did this once pero sakit man diay noh na u would know in the long run na daghan na diay cya g kabuangan and wala lang ka kay trust kaau ka..until ni tan-aw ka sa iya phone and there it is...text messages sa girl..

is it really about trust? or you just want to see whats really in his/head?

Default Re: would you look at your GF?BF cellphone/email/organizer?

me, no way!!! but she does hahaha masakpan nalang nako pwerteng pangukay sa cellphone until now

Blog Entries

Invasion of privacy is a disgusting act.

heheh..guilty ko...ky cya mn pud...he knows the password to my email/friendster accounts pti ako messages sako cp bsahon..nya preho di mi ato..basa pud ko tanan iya emails ug messages sa iya phone..sakpan nako ngcall niya iya X!! explain lagi to xa!!

Blog Entries

That means you both don't trust each other. That is depressing.

me i dont care... i trust her mao inana ra guro cya kay ako man sya gisultian sa mga past "activities" nako... anyway i understand and i got nothing to hide...

yes..... i know most of the account sa ako bf,sa yah username and password sa bsag unsa nga account. i think its a good sign once mohatag ang imo partner ana nga information meaning wala cla gitago nemu....usahay sad kai moborrow ko sa yah phone then tan awon mga messages sa inbox or sent items......

naa sad nuon uban nga kung buhaton na nemu kai mo ana daun na nga "wala na cla privacy o natuok na cla sa n u relationship"

Blog Entries

Quote Originally Posted by Ljane
    yes..... i know most of the account sa ako bf,sa yah username and password sa bsag unsa nga account. i think its a good sign once mohatag ang imo partner ana nga information meaning wala cla gitago nemu....usahay sad kai moborrow ko sa yah phone then tan awon mga messages sa inbox or sent items......

naa sad nuon uban nga kung buhaton na nemu kai mo ana daun na nga "wala na cla privacy o natuok na cla sa n u relationship"
    If you think that way, then that's fine. But if you have an ill intention of peeping and opening private info, that's on the opposite side. The end is NOT justified by its means.

its all about trust pero dili jud mawagtang sad nga mura magduha2 naka sa pagsalig sa u partner kung nakabantay naka nga somethings wrong

Quote Originally Posted by cosplay
    If you think that way, then that's fine. But if you have an ill intention of peeping and opening private info, that's on the opposite side. The end is NOT justified by its means.
    yah, u have ur point sad..but the thing is y hide those information kung kabaw ka in yourself nga wala ka gitago...dba? just for the sake of satisfaction y not....

11.    Advertisement

Page 1 of 38 123411 ... LastLast