Page 1 of 6 1234 ... LastLast

Default Should I stay FRIENDS with my EX-?

hello mga kaIstoryan

i need some of your advices here: should i or should i not stay befriended with my ex
    if yes how will i move on
    if not how will i ignore him

laag ka sa imu mga barkada...ayaw nalang sige og pag amigo niya....

depende ra na nmu..

unya na pg befriend sa imo ex kng nka move on njud ka..with regards to pg move on, kaw ra mkblo unsa ang mas maau buhaton nimo, though it takes time jud.

befriended abi plng nag dumot ka. hehe
    ka move on mn lage ko bsag friend ghapon mi sakong ex's. sports lng vah.
    yaw lng padala sa imong gibati kay nag kabuwag nagud mo.
    its up to u though.

Quote Originally Posted by brendz View Post
    befriended abi plng nag dumot ka. hehe
    ka move on mn lage ko bsag friend ghapon mi sakong ex's. sports lng vah.
    yaw lng padala sa imong gibati kay nag kabuwag nagud mo.
    its up to u though.
    yup, mas maayo nga mo friends gihapon mo...
    para maka move on ka just accept the fact na buwag namo and everything that happened has its own purpose...

depende how you guys broke up..
    if peaceful ra, aw ok raman tingai..
    f dili.. aw nakai reason para di mu friend niya..
    whichever makes you happy..
    pero if you really want to be rid of him na,
    it's best that you stay away, for now..

I think there is no reason not to befriend your ex despite all the heartaches he/she gave you BUT do it after you have gotten over him/her and had moved on.

it depends on the broke if it's very painful and u were hurt badly then don't..what's the point of befriending him if he caused you so much pain...if the broke up was good and u accepted the reasons and you think it's best to part ways so y not... bottomline is it all depends on u...

depende ra jud na..coz befriending your ex could sometimes complicate future relationships to come..and lain pud na dapat basihan ang circumstances sa inyong pagbuwag,kung maayo ba or bati..

sa akong personal experience,bati kaau ang among panagbuwag sa akong ex kay gi-two time man ko niya unya sa amo pa jud 2nd year anniversary ko niya gibuwagan..unya after pa jud sa among celebration sa 2 years namo siya nakigbuwag nako..gipagasto pako niya ug dako,unya pag abot niya sa ila gitextsan lang ko "buwag nata,kay naa nakoy lain."..

pero after a few weeks,siya man niduol nako ug nangayo ug pasaylo unya nangutana kung pwede ba mi magfriends..since ako tawn,maau man ko pagkatudlo sa akong mama na murespeto gyod,nisugot ko pero di na gyod friends na magkuyog ug laag..kana lang gud casual friends ba na magtext usahay unya kung magkasugat magtagad ug storya gamay..

but niabot man ang time na naka-uyab ko ug usab,unya ang akong na-gf kay bestfriend pa jud nako and kabalo sa tanan na nahitabo namo sa akong ex..so i had to cut everything off with my ex,but ako sad gipasabot ako ex ug ngano and nakasabot man sad siya..

11.    Advertisement

Page 1 of 6 1234 ... LastLast