Page 1 of 7 1234 ... LastLast

Default Freedom of expression here in the Philippines, what can you say?

Unsa may ika sulti ninyo aning cge lang rally-rally. Sobra ra ang freedom of expression sa 'pnas? Dapat adto lang na sila sa plasa or e isolate og one place where in sila ra then
    ipa gawas ilang gibate. Or okey lang sa kalsada bisan maka samok, cause traffic and violent?

Unsay eka comment ninyo ani mga bro?

Default Re: Freedom of expression here in the Philippines, what can you say?

they're using it an excuse to destablize the present administration...

We all know that we have freedom of speech but not to the extend na cge nalang og ingun ani. Dako kayu ni og impact sa atong economy. Too much freedom. I hope senate will submit a bill to ressolve this issue.

Sa U.S. bitaw, na-a jud sila usa ka room para ana. example, para sa mga mahilig og vandalism. E isolate sila one room were they can do what they want. Hala bandal dihag mayu basta dili lang mag kalat or distorbo sa ubang taw. I forgot the term basta na-a sila ana. Pwede ka mag syagit2x didto, dgan2x, duk2x imu ilo sa bong2x basta dili ka mka distorb og samok sa uban so okey lang. After ana hala uli.

ok ra man mag rally (peacefully) to express dissent to the government. it is not being disloyal to the country. if we do not express ourselves, do you think the government will know what is really happening sa atoa?

Quote Originally Posted by abby
    How about turning the tides ... that the present administration are doing things to destabilize the economy and the people as well?

yah..its nice that weve got freedom of expression but dont you think na subra an na sad nato ug enjoy..or i dont know unsay correct term ana used ba ka ha.....rally dire rally did2...strike bsan asa.....

I agree to meganda. I respect their freedom of speech pero ang problema maka among man sad sila sa laing tao. For example atong sa makati ang mga civilian taas kaayo baktasan ngadto ila trabaho ang ubang store nag close kay naa lagi rally. Tapos everytime sila mag rally rally mo bagsak ang peso. TApos karon sad-on nasad si arroyo. Paita sad ana uy....

hahhahah..btaw dallasgirl...hehehe wafa kaayo ka...hehhe...
    resulta problema na sad sa ekonomiya..see ga circle circle lng ang problema sa pinas ...

Quote Originally Posted by cdburgh
    ok ra man mag rally (peacefully) to express dissent to the government. it is not being disloyal to the country. if we do not express ourselves, do you think the government will know what is really happening sa atoa?
    There's a lot of way on expressing our individual sentiment especially politics issue. Voice on the street ( rally ), i don't think this is the right way of expressing our thought and demmands to the gov't. Perhaps we could address those issues to our local gov't unit/officials. Mau cguro nay gamit nila aside sa corruption? hehehe,...

Quote Originally Posted by trickyboy
    Quote Originally Posted by abby
    How about turning the tides ... that the present administration are doing things to destabilize the economy and the people as well?
    i don't exactly get what you mean..para nako kung naa sila reklamo or they believe na kinahanglan na muhawa si gma..they should follow due process...ang problema man gud sa uban just because successful ang people power and edsa dos...they were thinking na mu-work gihapn karon....KAPOY na jud ilang style!!i believe that we have better things to do rather than go to the streets para mag strike...i agree with dallasgirl..everytime mag mass action sila damay tanan kay mu ubos ang peso..kibaw man ta na naa sad siguroy sayop ang gobyerno pero ato pa bang pasamutan ug ubos ang ekonomiya by conducting protest actionsby doing this...i believe naka add lang ta sa problema...samot ka bad image ang Pilipinas...this is just my POV.

11.    Advertisement

Page 1 of 7 1234 ... LastLast