Page 7 of 956 FirstFirst ... 4567891017 ... LastLast

^^ bro spring.. naa kay ikashare about doppelganger would you mind??..

nahan ko mohear og stories about ana.. real stories jud bah.. =)

okey sad ang ghost pics dah.. mao-mao gyud sa mga salida.

anybody here nga naay 3rd eye? in-ana pod ba ang itsura sa mga ghost nga inyong makita?

@SPRINGFIELD_XD_40, bro unsay gidak-on sa kikik ug bird?

i also wanna share this experience of mine,it was 6 years ago when my uncle (husband of auntie,my fathers older sister) whom i called papa was confined.grabe na sya ato that time kay oxygen na lng gahelp niya para maka breath. we are in constant texting that time sa akong cousin to monitor kung kamusta na c papa. according to my cousin,looy na daw c papa kay murag gahuwat na lng nga e let go sya ni mama (ako auntie) para maka rest na jud sya. after namo text nag gudnyt na me sa ako cousin and telling her unsa man gani etxt lng me nya. mga past midnight.i can vividly remember the time at 12:05AM naay ni alarm nga clock.nakamata me tanan and among gipangita ang ni alarm nga clock kay natugaw man jud me tanan. we found out nga ang alarm clock nga naa sa cabinet ang ni alarm.pls take note guys, among alarm clock that time is wla namo giset to alarm at that time.wla giset kay one thing,guba na ang alarm clock and the thing that scared us most was that ang alarm clock wlay battery unya ni alarm. after 5 minutes nga cge me wonder nga why ang alarm clock ni alarm nga guba pa wa pa jud battery akong cousin nanawag to inform us nga papa died na......we therefore conclude at that point in time nga papa was saying goodbye to us. gipamata me ni papa tanan to say adieu.....

Quote Originally Posted by nomad View Post
    how would you feel if you saw someone who looks exactly like you and knows everything about you, down to your brand of smokes? i had this experience, naa ra sab ni siya sa among balay sa probinsya.. freaky as hell at first, but mada ra nadugay.. i have a third eye.. mao siguro..
    i had the same experience pod ani kanang kopya kopyahon imo hitsura, same mo sanina, gamit, tanan2x! share ko later kay office pako..

bai nomad, naa ka third eye bai? daghan2x jud siguro kag experience aning mga ingon ani bai..
    mind if you share it with us?

Quote Originally Posted by lestat1116 View Post
    post pa mo pics. naglain jud ako paminaw kato white lady pic. i dunno if its true. but lain jud
    be scared..tinuod jud to ang pic..

pics pa. lingaw lagi ko.

naa ko experience anang doppleganger. .

pag college i was studying in usc talamban nya akong boarding house naa dapit sa r.landon kanang
    luyo sa cnu so usually ako sakyan padong talamban kay 13B or 62C kay didto man ko mag-atang dapit
    sa ramos...one day, nisakay ko 62C padong skwelahan unya pag-abot nako sa talamban gipangutana
    dayon ko sa ako klasmate nga taga pardo kung asa daw ko gikan ug nganu daw wala ko nisunod niya
    pag naog niya sa jeep... .nahibung ko nganu ask siya ato nga wa man ko kabantay ug wa man jud mi
    nagkasakay. ..13B kuno iya gisakyan nya kita kuno siya nako naa galingkod luyo sa driver.. .nag dirty
    finger kuno ko niya pero nahibung siya nganu pirti nakong hiluma.. .ako siya gi ingnan nga 62C ako gisakyan.. .wa siya katuo sa nahitabo nya wa nalang ko niya patiwasa ug storya kay naningbawt
    iyang balhibo. ..

ang scary ra nga thing nga akong ma-share kay... DEATH NOTE

MAO NI RULES SA NOTEBOOK:
    -The human whose name is written in this note shall die.

-This note will not take effect unless the writer has the person’s face in their mind when writing his/her name. Therefore, people sharing the same name will not be affected.

-If the cause of death is written within the next 40 seconds of writing the person’s name, it will happen.

-If the cause of death is not specified, the person will simply die of a heart attack.

-After writing the cause of death, details of the death should be written in the next 6 minutes and 40 seconds.

what's a doppleganger?

Quote Originally Posted by tobby182 View Post
    what's a doppleganger?
    from wiki bro:

A doppelgänger is the ghostly double of a living person, a sinister form of bilocation.

In the vernacular, the word "doppelgänger" has come to refer to any double or look-alike of a person. The word is also used to describe the sensation of having glimpsed at oneself in peripheral vision, in a position where there is no chance that it could have been a reflection. They are generally regarded as harbingers of bad luck. In some traditions, a doppelgänger seen by a person's friends or relatives portends illness or danger, while seeing one's own doppelgänger is an omen of death. In Norse mythology, a vardøger is a ghostly double who precedes a living person and is seen performing their actions in advance.

11.    Advertisement

Page 7 of 956 FirstFirst ... 4567891017 ... LastLast