Page 1 of 2 12 LastLast

Default how to fix mouse clicking problem

ang single left click sa mouse kay mo double click sya.
    hasta pud ang right click.
    how to fix it?

ngano ang click button man jud ang una maguba sa mouse?
    how to avoid para dili maguba?

Default Re: how to fix mouse clicking problem

baratohon cguro na mouse imo gipalit.
    palit na lang bag.o oi

Try to check your connections. That's probably caused by short-circuit. You can try to cut away the first few inches of the cable from your mouse and reattach/solder back the cut cable. That's how I solved mine.

sir kung baratohon man lang gani na ayaw nalang na ayoha oi palit nalang og lain... pero kung mahalon na cya i.try lang og laing pc....

Like what others said if its a cheap mouse, go get a new one.. I had that issue with my Logitech G7 and about 3yrs ago by mo means it was a cheap mouse, so I bought a regular logitech ball mouse at about P100 and took it apart and used the micro-switch to replace the broken one on my G7.

Just buy new mouse bro.. n2ral rana maguba kay mao jd na ang gamit sa mouse mg sige lng click.. hehe samot na mg dota... wahehe

Quote Originally Posted by EarlZ View Post
    Like what others said if its a cheap mouse, go get a new one.. I had that issue with my Logitech G7 and about 3yrs ago by mo means it was a cheap mouse, so I bought a regular logitech ball mouse at about P100 and took it apart and used the micro-switch to replace the broken one on my G7.

awesome!!!!!!!!

Quote Originally Posted by EarlZ View Post
    hahaha... banggiitan gyud ka bai earl,

@TS, ingon ana pud akong na-experience sa akong duha ka A4tech nga mouse... dili kaabot ug 1 year, mo-double click na inig click nimo once. ang akong solution kay palit ug bag-o. and dili na gyud ko mopalit ug A4tech nga brand. hehehe! pero murag chamba-chamba ra na bro, kay base sa istorya ni earlz...

I've had this problem with my old Razer Copperhead unya ang akong gibuhat kay gi sprayan ra nako ang Microswitch ug Contact Cleaner.

It worked and still works after maybe 2 years... ni surrender nalang ni akong copperhead kay malx2 na kaayo hehe

ablehan nimo imo mouse dn naa ka makita nga swith for left click...ablihan pud nimo ang switch,kuhaon ang gamay ng spring ug inat-inaton...human ibalik sa gibutangan....pero sa imo ask,how to avoid nga maguba....mao nay pangutana nga nagtangag ug DAKONG GANTI......as they said barato ra ang mouse....pero f hilig jud ka ug butingting hala butingtingan......hehehhehe

11.    Advertisement

Page 1 of 2 12 LastLast