Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

Default Re: How bad is our educational system?

Quote Originally Posted by junmar4
    Then hambog kaayo si Gloria nga 70% na daw sa public schools naa computer laboratories! Is she dreaming?
    maybe she's right bro.. laboratories lang, pero wala'y computers..

Wala pa jud support ang government. When I was in public school before, ako gasto tanan, from the kids papers and project. Bisan tanan gamit sa school usahay, from chalk to computer. Then hambog kaayo si Gloria nga 70% na daw sa public schools naa computer laboratories! Is she dreaming?
    Why criticizing Gloria about educational system? Unsa diay gamit sa mga past presidents? Na-sulbad diay sauna ang education problem sa mga former presidents?

i guess presidents and public officials have nothing to do with it. it will boil down sa teachers and students. if teachers are dedicated and students are motivated enough, maski wala'y budget mangita jud na ug paagi. education is not limited to the four-walled classroom. it could be anywhere, too bad almost everybody is not willing to learn. its all in the mindset and discipline

Quote Originally Posted by makoyvelasco
    i guess presidents and public officials have nothing to do with it. it will boil down sa teachers and students. if teachers are dedicated and students are motivated enough, maski wala'y budget mangita jud na ug paagi. education is not limited to the four-walled classroom. it could be anywhere, too bad almost everybody is not willing to learn. its all in the mindset and discipline
    Sakto gyud.

Ang problem gud diri sa atoa kay we always blaming the government. Unsa man ang gisulti ni U.S. President John F. Kenedy, "ask not what your country can do for you - ask what you can do for your country".

To think, karon mas taas pa sa oras ang gihigayon sa computer games and chat. Kung buot huna-hunaon na dali ra nimo makat-on gamit sa internet.

Quote Originally Posted by eax
    Sakto gyud.

Ang problem gud diri sa atoa kay we always blaming the government. Unsa man ang gisulti ni U.S. President John F. Kenedy, "ask not what your country can do for you - ask what you can do for your country".

To think, karon mas taas pa sa oras ang gihigayon sa computer games and chat. Kung buot huna-hunaon na dali ra nimo makat-on gamit sa internet.
    you got the point their bro!!!

this is actually good. it means we're not dull, we have potentials. di baya sayun ang computer games kat-unon, yet, mga tao dali ra kaayo makakuha, especially ang mga batan-on. one thing, computer games could easily spring up the interest of people, thats why maski unsa kalisod, paningkamutan gyud. if we have that attitude towards education or learning, nindot jud unta kaayo. redirection of attention lang siguro ang kulang

Quote Originally Posted by makoyvelasco
    mao ba? have you gone to the mountain barangays? adto didto then ingna ko nga students are not willing to learn when they walk kilometers just to go to school!

Sakto gyud.

naa diay internetan sa bukid?

***wala nako giblame ang gobyerno, I am just asking to do their part instead of sige panghinambog sa ilang nahimo. Then ang ila ra ba gibasihan is just the cities, especially NCR. Unya, sila ra diay Pilipinas?

Why criticizing Gloria about educational system? Unsa diay gamit sa mga past presidents? Na-sulbad diay sauna ang education problem sa mga former presidents?
    Sakto ka pare. What about during Marcos, Cory A. and Erap Estrada's terms? Mga bank accounts man ila gi una ato, diba?

Did I accuse GMA sa tibuok educational system? ang ako gipakita is ang iyang gipanghambog nga achievement pero dili makita. I was talking about computer laboratories.

Did I accuse GMA sa tibuok educational system? ang ako gipakita is ang iyang gipanghambog nga achievement pero dili makita. I was talking about computer laboratories.
    At least naa siya vision. Compared sa mga previous presidents. Kung dili ka ganahan ni GMA? Kinsa diay mga presidents na sakto niya ang educational system? Especially presidents after ni Pres. Marcos.

Kung in terms pud sa computer I think puwede man ta mo apil sa One Laptop Per Child (OLPC). Kana siya para gyud na sa mga poor countries.

Read http://www.laptop.org/ for complete details.

11.    Advertisement

Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast