Page 190 of 224 FirstFirst ... 180187188189190191192193200 ... LastLast
Results 1,891 to 1,900 of 2232
    Blog Entries

Quote Originally Posted by iDentz13 View Post
    I'm 25 single and have a 150k savings, paet gamay ug sweldo tingbits and d sad ko tig gasto more on saving ko, no investment sad cge ra jud kog coc ani paets
    Wala gyud kay pandugan anang COC bai.

Start investing your money na.

I need to save more money. Motivated from these guys.

i need to save too

I need to save three ..

Quote Originally Posted by medwarc View Post
    Okay na ni as a start bro. At least naa na kay 150k. It just a matter unsaon na lang nimo pag allocate sa imo fund para maka build ka ug solid financial foundation.
    wala sad lage ko kbalo asa mo invest hahaha

Reposted... "TIME"

Time is money. The sooner you save, the better for your future.
    Procrastination is the enemy of saving. When many people are young, they think they have a lot of time to save. Then they get married, have kids, and buy a house. With a mortgage and new expenses, money becomes tight. They tell themselves they will start saving later.
    As they enter midlife, their children go to college, and tuition takes a big bite out of their budget. Soon they will join the majority of people approaching retirement with little to no savings. They know they must save, but now they say it's too late.
    Many wonder: What if they had just put aside P1000 or P2000 a month when they were young? They could have accumulated significant assets today.
    Don't wait. Start to save as much as you can, as soon as you can.
    Last edited by medwarc; 11-06-2015 at 12:49 PM.

coming 24.... savings? 10k plus ra tawn polos pa jd tag piso/singko sinsiyo halin sa pesonet,,, kay d man ko hilig ug savings ug dako kay ako man e.invest ,,,, i started buying and selling of 2ndhand pc parts,,, nya kusog paman kayo to last 2013 to 2014(unlike karon nihinay na kay barato nlng brandnew and daghan nasd mamaligyaay) so naka pundar jd kog pisonet,, henay2x lang gd hantod karon nahemu nang 16 units in 2 locations,,, nya kay ulitawo paman wa kayo gasto-anan and kusog man ang ako internetan so naka kwarta pud gamay and now started a new line of bisnes w/c is upholstery shop,,,, hope it will work for the best,,,,hehehehhe.... gamay ra ako savings but in terms of profiting asset mga in the middle of 6digit pa segoro,,,,,, mas nindot jd ning ulitawo pata magsugod ug negosyo kay dili ta kuyawan/mahadlok or mapressure if incase things wont work as expected kay wala man kay dependents and pwede ra balik ni mama if wala nay malamoy,,,, hahahah

Quote Originally Posted by edmondro2 View Post
    coming 24.... savings? 10k plus ra tawn polos pa jd tag piso/singko sinsiyo halin sa pesonet,,, kay d man ko hilig ug savings ug dako kay ako man e.invest ,,,, i started buying and selling of 2ndhand pc parts,,, nya kusog paman kayo to last 2013 to 2014(unlike karon nihinay na kay barato nlng brandnew and daghan nasd mamaligyaay) so naka pundar jd kog pisonet,, henay2x lang gd hantod karon nahemu nang 16 units in 2 locations,,, nya kay ulitawo paman wa kayo gasto-anan and kusog man ang ako internetan so naka kwarta pud gamay and now started a new line of bisnes w/c is upholstery shop,,,, hope it will work for the best,,,,hehehehhe.... gamay ra ako savings but in terms of profiting asset mga in the middle of 6digit pa segoro,,,,,, mas nindot jd ning ulitawo pata magsugod ug negosyo kay dili ta kuyawan/mahadlok or mapressure if incase things wont work as expected kay wala man kay dependents and pwede ra balik ni mama if wala nay malamoy,,,, hahahah

lingaw anang last statement nimo bro oi... mura'g "ATM"... Ai Ta Ma... short sa "Tagai ta Ma"... hahahaha... i'm your satisfied Customer sa i5-3570 CPU chip purchase...

cheers to you bro!

Hi guys!

Im currently 23 yrs old and is working as a web developer for almost 3yrs na..
    Current savings nako kay 20k pa.. Naay times mkaabot kog 30-40k pero kay mao lge eldest ta, daghan kaau gasto2..
    Interested ta ko anang mga investments pero d ko suhito.. Naa moy masuggest? Thank you..

Quote Originally Posted by lloyd_joy View Post
    lingaw anang last statement nimo bro oi... mura'g "ATM"... Ai Ta Ma... short sa "Tagai ta Ma"... hahahaha... i'm your satisfied Customer sa i5-3570 CPU chip purchase...

cheers to you bro!
    hahahah.... WC bro,,, wala na kaayo ko nag B&S ron,, ngeta napud laen source of income,,, so far wala paman sad ko nakaduol sa ako mama kay wala nakoy malamoy,,, hahahha ,,, hope d na maabot nga time,,,,.. hehehehehe

11.    Advertisement