Page 149 of 187 FirstFirst ... 139146147148149150151152159 ... LastLast
Results 1,481 to 1,490 of 1867

korek. murag ni ingon man sya sa iyang interview with tv patrol nga he's 2 steps ahead daw. i hope he makes true that statement and leave his seat in the city council coz, i swear, he has besmirched the sanctity of that office. i hope sad ang iyang mga kauban sa SP di mag buta buta ani just coz allied sila. kuyaw ni oi. i mean, if he can falsify his own kid's legal identity, imagine what else he can do?!

Quote Originally Posted by spec_tot101 View Post
    korek. murag ni ingon man sya sa iyang interview with tv patrol nga he's 2 steps ahead daw. i hope he makes true that statement and leave his seat in the city council coz, i swear, he has besmirched the sanctity of that office. i hope sad ang iyang mga kauban sa SP di mag buta buta ani just coz allied sila. kuyaw ni oi. i mean, if he can falsify is own kid's legal identity, imagine what else he can do?!
    hahaha. do we need to open the closet? huh? hmmm, i'll just zip my mouth. lolz. all i can say is i KNOW biaņo well... VERY VERY WELL.

Quote Originally Posted by quasimodo View Post
    hahaha. do we need to open the closet? huh? hmmm, i'll just zip my mouth. lolz. all i can say is i KNOW biaņo well... VERY VERY WELL.
    Can of worms ba? lolz.

Basta sa ako lang, abogado man unta siya. he is supposed to know the law. na unsa na man ni ron nga he has a warrant of arrest for falsification of documents. c'mon! even non-lawyers know not to do that! Pastilan. gipauwawan sad ni niya ang law profession.

Why do these opposition councilors dumped all the blame to Mayor Cortes about Biano's arrest warrant?Biano's defense was it's politically motivated.Granting it was, the fact remains that the crime has been committed.Arogante ra ba kaayo murag dili guilty.Bagaa jud ug fez oist.

mas nindot na ang mandaue karon

baho ang mga kalsada kay tungod sa mga basurhan sa daplin gi pamutang....inig agi sa PUJ imo sakyan perti bahoa....

sus puryagaba nalang nang ilang traffic system. namutang ug traffic enforcer, mao nuon gadala ug traffic. calling people from mandaue city hall, refine your traffic enforcers.

if i pass the intersection of H. cortes and F.Cabahug sts, nya wala enforcer, kusug ang dagan. kung naay enforcer, pirting taasa sa traffic. arent you supposed to ease traffic?

Dili jud wa gyud disiplina ang uban mga drivers.Ayahay lang paugatay, tanan pirmi nagdali,walay magpa pilde, pulos mo una.Kung naa lang unta jud disiplina ning uban mga tawo di na man guro kinahanglan mogasto ang city mag sweldo ug mga tawo para mag guide sa traffic .Ang sakto guro buhaton sa Mayor ani kay e- enforce and e- implement gyud ang traffic law about traffic violations.Issue-han gyud nag tickets ang mga traffic violators pamultahon ug daku regardless of who the violators are.

Blog Entries
    ngano wala man ni us-os ang pletehan sa tricycle sa mandaue?
    P 7.00 lang ghapon kuha sa tricycle sa Labogon, Cabancalan ug sa WireLess.
    cge mi follow up ani sa mga operators, ingon sila wla pa daw naka decide ang council.
    na unsa naman ning council sa mandaue, namatay na tanan members?
    wala jud ni ayo si Jonas lagi...

ammmbrrroooot lang... hayz politika.

11.    Advertisement