hah mga taxi driver pa imoha.. hhehehh
3 seconds before I take the turn... distance would depend on the speed I'm travelling before the turn.
d nako mag signal kay d na na uso... tan aw nalang ko sa side mirror if hawan ba para makaliko...
30M switch-on na daan ko then apply brake gamay pra kbawo nagsunod na muliko ko,naa uban cgeh signal pero dle ko usahay kabawo kung muliko nah kay abi pud nku usahay nalimot ra ug off heheheh..
Same experience here bro. TAXI gihapon. On one rainy evening nag motor ko going to fuente dri ko agi sa happy valley. Nag sunod ko ug TAXI then kalit lang turn left without making a signal, apply ko ug break pero ni bigay gyud ang tire, slide then tumba. May gani wlay nag sunod. Ang TAXI mura rag wla. Kudos to a motorcycle driver nga ni hunong ug ni tabang nako ug pa daplin sa akong motor kay napi-ang gyud akong abaga mag lisud ko ug dala sa motor. Karon na gihapon koy masundan nga sakyanan nga dli gyud mo signal or ad2 na mu signal inig dayon ug liko, but i've learned my lesson.
That's why i created this thread. For us to learn and prevent accidents like these. No matter what our reason for making or not making a signal before making a turn, lets be responsible for other motorists as well. After all we dont want to end up in a hospital with a broken or missing body part. Drive safe all of us.

Sa pagka tinuod bro, what I said earlier is not what I do often. I learned safe driving practice in some other country paid for by my employer. Pero sa ato maka-ingon ko nga daghang driver way grado naka lisensya lang kay subornohan ang LTO. And what I do on the road is to teach them a lesson sometimes.
About your story... I'm sorry to hear that pero tungod kay ikaw nagsunod ug diha ka sa luyo, imo dyud look out gihapon kung mokalit ug liko ang gauna nimo. Dali ra kaayo pag ingon sa driver nga ga una" bai nausab akong hunahuna ug niliko ko... na apeke ko kay ngit ngit man gud"... some sort of that lines..." so ang mahitabo imo dyud gihapon nga sala. Kahibalo man ka nga dangug ang dan, nganung paduol man ka? mao dyud na ingon ana ang ipangutana sa CITOM bro inig imbestigar na. So mao nalang dyud na ang mahitabo diha sa atong roads nga pasensyahan nalang. Punita nang imo ug larga kay puniton sad nako ning ako. May lagi ug tanang driver sa motor pareho nimo nga di mo pugus ug overtake. Pero halos kada adlaw sa Natalio Bacalso, labi na inig kilom kilom, sus grabe nang mga ga motor diha. Left and right ang overtake. Bisan naa naka sa right most lane, mo pugos gyud ug overtake. Ug maapekehan ari na mo overtake sa side walk. Akong side mirror kausa natagak kay naigo. Giignan lang ko nga paayo lang nang imo sir kay paayo sad nako ning ako kay dako kaayo ni damage. Na otso kuno iyang ligid! Nganu iya man sala kay nilugos siya ug overtake.
kasuway sad ko ani kapila na nga tarong kaayo ko ni signal 20meters before nya naay mo overtake...ang akong gibuhat until now signal daan pero just keep on checking on your side mirrors kung naay sakyanan mo aksyon ug singit nimo and if their is then block it...pa.isogay ug kursohay nani....ug di madala makasingit gyud siya serbatohi then after overtaki sad siya nga mura nimo ug bang.gaan...peace
pinakamaayo nga buhaton sa mga naka motor kay dili jud mo apiki ug lusot2x. practice DEFENSIVE riding/driving jud all the time. learn to anticipate the movement of the vehicle around you.. kinahanglan kamao ka mo predict sa huna2x sa taxi driver. tanawa ang ulo sa driver kung magsunod ka labi na naay potential nga pasahero sa unahan ug VACANT ang naka lit sa taxi.
ug aron maka likay sa fishtail crash inig sudden brake nimo release dayon sa foot brake to gain your balance then front brake napod hinay2x..
Similar Threads |
|