
switched backed to regular diesel nako... tried it for a week minimal ra ang difference with regards to consumption and acceleration..
maybe because hinay jud ang xuv but the same goes with our ford eve.. minimal rasad ang changes.
naa diay dako nga change... ang price difference,, hahha
hope im wrong.... but every time mo tubil ko sa shell banilad... mileage is low... pero if sa North Reclamation i get good mileage. Hope Shell Banilad has calibrated pumps kau murag lain man paminawon.
V Power Diesel ako tubil.

A reliable source told me nga some fuel pumps di sakto ang calibration, instead of 1.00 liter, 0.98 liter lang ang ipagawas. Kini nga mga pumps mao pa gyud ang kanang permi mapatubilan sa mga tao. Kabantay pud ko ani nga situation, kung adto ko sa pump nga di kaayo patubilan permi, mas dugay man mahurot ang fuel.
Ang problema lang pud aning mga mingaw permi nga pumps, usahay walay klaro ang kahimtang labi na ting-ulan, nanaghan na ang tubig nga nakasulod pero di tanang pumps nga mingaw permi naay tubig. Pa swertihay nalang 'ta ug tubil ani.
tried it last night need lesser acceleration kay responsive, mo sutoy dayon.
But kung ma tental sad ka ug duot, sigurado kalas jud. Haha.
+++++100000000000000000000000 ko aning shell v-power diesel...ok kaayo ang performance!!!!
after 4th nakong tubil.... ni improve gyud akong mileage. before my 500 petot usually covers an average of 95-100km, now 108-112km considering na mas gamay unta ma tubil na liters kay mas mahal man ang V-power compare sa uban diesel.
IMHO, naa gyud gain on using this fuel, ambot lang sa uban... basig mamili sab ni ug makina.


kinsa nakasuway ani v-power diesel sa isuzu alterra 3.0? any observations?
Similar Threads |
|