bitaw franklin... u have a point sad... pero naa man gud uban store diha na dili kasabot...
bitaw franklin... u have a point sad... pero naa man gud uban store diha na dili kasabot...
reklamo lang sa manager or kung dili madala, sa dtiOriginally Posted by quickflight
ingon ana man siguro gyud na kay ang akong pc pud na napalit somewhere kay naa pud sticker sa luyo. but i tore the sticker anywat and did upgrades. good thing is wala gyud nagka problema ako pc. i try kuno na ninyo i consult sa DTI...
i think everybody is right .. Pero as they say Customer is always right pero kung gusto ka mawalan ng customer hehehe ayaw na sunda... one thing is pag negligence mo.. example nag install ka new memory tapos na tulo an mo ng pawis ang motherboard or na static mo or etc.. pero di mo napansin na guba... so mo adto kana sa tindahan para pa-elis sa warranty na ikaw man naka guba hehehehe .. para ma protectahan ang both party . amo na best way butangan og sticker casing.. hustle lang dala dala og CPU sa tindahan.. Or mas maayo pangutana muna kung dili stickeran ang casing bago ka mo palit sa ila... pero xpress sad hehehe
Hmm mao ba ana pa diay ang practice sa PCX til karon ? kana palit man dira akong migo ug AMD based system then naay warranty sticker sa gawas i didnt mind it and ripped it off then nag problema man 2 iyang motherboard gi dala ra namo ang entire CPU balik and wala raman sila mo ask ngano na wala ang warranty sticker sa case.. pero unfair practice na ilang gi buhat..
mura dili man cla strict sa sticker sa casing basta wala lang phyisical damage like burns or deformities sa item unya wala na tang2x ang sticker sa pcx, mu dawat man cla. bisan ang guba ra nga part inyo dad on w/o the whole cpu, mu dawat ra man cla. madala man gani og hangyo kanang naay physical damage basta naa lang ang sticker pero dili sila mu assure nga ilisan sa supplier.Originally Posted by EarlZ
umm... actually formality mana bai. but sometimes matimingan ka ug maldito nga technician nga gitapol. tsk tsk. bad news.
pointless man pud coz the aforementioned store's warranty stickers eventually loose their stickiness due to the exposure to the heat inside. Akong usa ka warranty stick nga gipapilit sa vidcard napalid ra sa fan nya gikaon sa case fan. heheheh... in my case, the warranty sticker was on the other side of the side panel (mobo side). We don't usually open that part. So ok ra.
The stores usually look for your receipt instead of the sticker. Be tactful in what you say. Basin ingnon nimo na igo ug kilat imo PC. aw, di gyud na ilisan for sure kai di mana covered sa warranty. LOL
dili man na dapat na practice kay unfair man na....parehas ra na sa store nga nag pa utang ug pc... butangan sad sticker...
as for me..
ok ra cguro kung set ang imo napalit nga computer..taod na nila tanan..
as in complete jud..
pero kung by parts like mobo, proc and casing ra imo napalit tapos imo lang gipa assemble
nila dili sad cguro na sakto nga butangan gihapon og sticker uy...
Originally, My friend's plan was to use the onboard graphics then buy a V.C. later. But, accoridng to him, when he saw the sticker he decided to buy a V.C. na lang.
Maybe cguro at fault sad ang ako friend kay nipalit kono cya sa V.C. without asking about the sticker.
Anyways some of the posters named certain stores, please refrain from doing that. I know they practice that also but it seems OK ra man sila kung ma torn apart ang sticker.
BTW, thanks for everyone's input. :mrgreen:
Similar Threads |
|