Page 2 of 26 FirstFirst 1234512 ... LastLast
Results 11 to 20 of 254
  1. #11
    Junior Member
    Join Date
    Nov 2007
    Gender
    Female
    Posts
    166

    _---ai dili diay ni sa aero nko nabuy ako cel. but i bought it BN, most BN have 7 days replacement. before i think murag 3 weeks mn unta gani na. i dunno ha..

  2. #12
    bati man jud na diha sa aerophone!!!!!....tsk....as for the rules DTI can have that answered.....if mamalit mo ug phone sa junrex nindot...or sa store jud mismo (nokia, SE, or Samsung) para sure jud....difference by hundreds ra sad btaw....

  3. #13
    Quote Originally Posted by crose View Post
    usually, there is 7 days replacement. I dunno if there is a change sa rules bro... but i think ang DTI mkatubag ana. Send them a demand letter nalang... it happened to me before i bought a brand new phone then it turned out factory defect xa and i had it for 21 days. then na matay d na ma on. iv tried going to nokia service centers ky mao lagi na ang rules sa mga warranty. service warranty etc.. and hasul na gyud kaau cge balik2 service center going a month na wala ghapon naau. anyway... ako ma suggest.

    talk nalang directly sa owner, and if di mo magkasinabtanay, particularly sa warranty. naa mn tingali na 7 days replacement gyud. hand in a demand letter nalang from ur lawyer. ----suggestion lang--- hehe
    hi sis musta na... yeah, mao lagi dapat naa mani 7 days replacement nlang unta.... ang uban man gani subra pa.. grabeh napud ni sila oi.. selfish man kau ang ilang rules, ang ila ra kawgalingon gi huna2x, ang end user gipa sagdaan lang... ang after sales service way au
    Last edited by ryan_boy22; 06-26-2010 at 07:08 PM.

  4. #14
    try daw adto sa ila main sa asilo....na a ang tag iya nganha nag office..

  5. #15
    ahh yes asilo...

    ang point ragyud nako ani kay dili bah hasol ang service just incase ma timingan nga defect... ang sales dude ka puliki og tubag..

  6. #16
    correct bro...

    here's my personal experience sa aerophone store:

    location: gaisano tabunok outlet

    Mura gyud ug way tindera ang ilang store booth inig doul nimo. Abi nako wala pay tindera sus gi atot mao diay nga di sila makit-an kay toa diay sa ubos naglumba ug lingkod. Wala pa gani lunchtime toa naglumba na ug lingkod. hahahay... nangutana ra gani ko sa prices sa ilang phones sus pwerting mog ota na ug histura murag gisamokan basin nagtoo siguro nga wakoi kwarta kay pobre raman ta ug sinol-oban mao nang gi under estimate akong porma. Didto nalang ko nipalit sa di kaayo sikat nga store kay very accomodating pa kaayo ang mga tindera.

    Nagtoo man siguro ning mga tinderaha nga pa "sosyal effect" sad sila ug dating kay nagtoo siguro sila nga sosyal sad siguro ilang store. Looy lang ko sa mga employers aning mga empleyadoha nga di kinasing-kasing ilang pagtrabaho if gi-sweldohan man gani ni sila ug sakto. Ug di na gani mo ganahan sa inyong trabaho then mas maayo pa mo resign nalang mo kaysa makadaot pamo sa image sa store kay samot kalugi ang negosyo.

  7. #17
    I think they replace within 7days from purchase BUT you have to have a problem report created by Samsung nga factory defect jud ang problema sa unit. The same happened to me pero Nokia lang to ako. What you do is go to the nearest Samsung service center to open a problem report and go back to the Store where you bought it for RMA. I think this is the process they have in place for all cellshops but I could never know more.

  8. #18
    Quote Originally Posted by ryan_boy22 View Post
    bought a cellphone there SM aerophone cellshop

    then they explain me the warranty

    1 year parts and labor
    requirements for warranty:
    1.)receipt
    2.)report ( ipa diagnose pa sa samsung store before nila i honor)


    kani akong pangutana...
    and no 7 days replacement if defective...
    they said protection kuno ni sa store

    ok mo ani mga bro.? they said to me nga mao kuno ni new rules kung mo palit og new phone...

    if wala pay 7 days then naa defect mo gawas, ang i-offer ra nila kay parts and labor ra for free, but they need report sa samsung kung confirm ba factory defect or na mishandle ba sa end-user, unya ang customer pay mo ad2 did2 kuha sa report sa samsung and it will take hours or 1 day to get the result... then balik sa aerophone for repairs, basta wala silay replacement.

    karon pako ani mga bro. wala nagyud diay 7 days replacement?
    karon pako ani nga patakaran cd r king man gani naa replacement samot nani sila...

    pakapin:
    by the way while nangutana ko regarding sa warranty nag initay mi og tubag.

    nag sinurokay mi sa salesdude did2 coz i dont like his tone and the way nga ni tubag cya sa akong pangutana.


    me: boss, last 2 units na ni?
    salesdude: last na sir...
    me: boss, dili lagi ni sealed? na laksi na ang sticker sa box sa duha ka unit.. dili ni inuli?
    salesdude: dili ni pareha colon... (and stared at me)

    this salesdude is tagalog... mao mura hambugeroon...


    ambot lang ha kung nanginsulto ba cya or nag binuang lang kay mukatawa unta ko kay to-u ko binuang pero pag tanaw nako niya mura man isog kau og nawong..

    yan gudpm ...naa ka kaila lawyer kana suud nimu? bring your lawyer sa ila store den e pa explain tanan ..ky nahitabu na sa ako amigo dha sa uc-banilad na cellshop ..naka buy cya ericson den naay defect g pa balik balik cya almost a week ....ambut kng ila ba na atik atik ...but anyway g saput naman ako amigo so iya g dala iya lawyer den ask them to explain why? u know wat? g ilisan iya unit dha dha dayun bnew ....

    ang ako lang pangutana bah is there a need mu abut sa ing ana na situation? ..ka faet oi ..

    aside ana bro it happen to me sa nokia care dha sm ...ang 6600 sa una naku guba ang navi key ...den ok na daw ....after a week wla na mu siga ako lcd ....wtf ...ila g ilisan ako lcd .....sa ako saput ako g talk ila supervisor ky ako unta e ask sa technician kng kinsa nag ayu sa ako fon....daghan alibi bro ...so ako cla g ingnan na kinsa man na ngilad? ang iya tubag ky tarung daw gyud ang nokia care ...den i replied yes tarung mu pero inyu technician maoy naay ngilad na practice sa pag au sa mga cell....den iya pa ku g ingnan na naa daw cctv camera sa ila repair den i ask dem show me....alibi na sad .....mao na wla gyud ty asenso sa ato kinabuhi kng purus lang mangilad ........

  9. #19
    Quote Originally Posted by roy_nitro View Post
    yan gudpm ...naa ka kaila lawyer kana suud nimu? bring your lawyer sa ila store den e pa explain tanan ..ky nahitabu na sa ako amigo dha sa uc-banilad na cellshop ..naka buy cya ericson den naay defect g pa balik balik cya almost a week ....ambut kng ila ba na atik atik ...but anyway g saput naman ako amigo so iya g dala iya lawyer den ask them to explain why? u know wat? g ilisan iya unit dha dha dayun bnew ....

    ang ako lang pangutana bah is there a need mu abut sa ing ana na situation? ..ka faet oi ..
    hahaha nindot lagi ni... naa ko lawyer kaila... pero hasol lagi kau.. ampo lang ko nga dili ko ka encounter og defect...

    mao lagi to bai saba kau ang tindahan kay nag ka gubot mi sa warranty before nako gipalit ako gyud gi klaro ang warranty if mo replace bah og 7 days..then confirm dili gyud eventho nga ang result sa report kay factory defect... they will fix lang daw.. gago gyud...

    hambugero kau manulti

  10. #20
    Quote Originally Posted by roy_nitro View Post

    aside ana bro it happen to me sa nokia care dha sm ...ang 6600 sa una naku guba ang navi key ...den ok na daw ....after a week wla na mu siga ako lcd ....wtf ...ila g ilisan ako lcd .....sa ako saput ako g talk ila supervisor ky ako unta e ask sa technician kng kinsa nag ayu sa ako fon....daghan alibi bro ...so ako cla g ingnan na kinsa man na ngilad? ang iya tubag ky tarung daw gyud ang nokia care ...den i replied yes tarung mu pero inyu technician maoy naay ngilad na practice sa pag au sa mga cell....den iya pa ku g ingnan na naa daw cctv camera sa ila repair den i ask dem show me....alibi na sad .....mao na wla gyud ty asenso sa ato kinabuhi kng purus lang mangilad ........
    sometimes lagi bro. ma timingan gyud... kapoya baya anang ma timingan og guba oi, especially brandnew, hasol kau huna-hunaon, ok ra unta to nga mo abot og 1year kapin kay dili ra sakit pero kana gyud ma timingan nga 1 week or 1 month pa then gawas daun sakit sos kapoy unya-unyaon...

  11.    Advertisement

Page 2 of 26 FirstFirst 1234512 ... LastLast

Similar Threads

 
  1. Pldt hotline 171 unsay comment ninyo ani?
    By gwend0423 in forum Networking & Internet
    Replies: 4
    Last Post: 03-02-2013, 10:15 AM
  2. unsay comment ninyo ani nga soundcard???
    By negative_black03 in forum Computer Hardware
    Replies: 31
    Last Post: 05-06-2011, 08:17 AM
  3. unsay comment ninyo ani nga soundcard???
    By negative_black03 in forum Computer Hardware
    Replies: 1
    Last Post: 05-04-2011, 07:44 AM
  4. Guardo asks Comelec to disqualify Cuenco..unsay masulti ninyo ani?
    By lloydjon in forum Politics & Current Events
    Replies: 23
    Last Post: 05-11-2007, 02:20 PM
  5. Unsay Comments Ninyo sa Letter ni Ted Ouano
    By nab_uang in forum Politics & Current Events
    Replies: 53
    Last Post: 04-29-2007, 02:51 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top