
Originally Posted by
graphicare
kabukal-bukal dyod akoa dugo aning grupoha oi...kung di palang sala ang magpakasala aww....hagbay ra nako ni kapangsilhig tawhana...(hehehe kaisog ba oi) eheemmm...i got the list...ug di nako palampason kadtong ako nabantayan na mga abusado heheehe hala sige abusar pa mo...podpod dyod na inyo agtang if madakpan mo sa LTO hahahaha
Regarding aning 21B na jeepney Graph, naka experience jud ko sa pagka walay batasan aning mga conductor ug driver ni-ining mga Jeepneyha. Diri ko mi sakay sa iskina A.S. Fortuna kanang sa may Jollibee. Grabe kaayo maka pa ugat ning mga hinampak, naay pay mga conduktor na ma mira o dili gani mag inilogay ug pasahero. Ako lang jud ning gi obserbahan hantod na mi larga mi, grabeh maka pa bulhot ug padagan ang Drayber. Ana-ay ginang na mi reklamo dayon ug ni hangyo sa drayber na mo pa hinay lang sa iyang pag-maneho sa maong sakyanan. Imbis na maminaw, ni samot na hino-on ug pakusog sa pagpadagan. Hangtud na mi abot na sa skina Mabolo do-ol anang Kia Service Center man cguro na. Adunay mi kana-og na pasahero so medjo na bakante na ang maong jeep, ug balik nasad ang mga abusado sa pag-paugat hangtud adunay mga pasahero na ming sakay. Unya dayong hapak sa kondoktor sa likod na bahin sa jeep ug ni ingon na "sikit-sikiti lang gamay beh...dose-dose ni" nag lagot ko kay pirting sakita sa akong likod pero ako nalang gi baliwala. Pag tan-aw nako sa isig ka lingkoranan imbis na dose-dose ang pasahero ning abot naman hino-on ug trisi kada lingkoranan. Sa akong ka pungot ako gi ingnan ang kondoktor na, "Bay ingon ka dose-dose ang ma igo, ni abot man lagih ug trisi" gi tubag man hino-on ko ug "panginabuhi man ni amo brad" Pirting ulboha sa akong kaspa (hehehehehe) Tubagon ko bitaw ug "Aw kung panginabuhi brad sa saktong paagi unta, dili lang unta mangilad ug isig ka tao ba, kami naman ang ga antos ani. Ho-ot na kaayo ang among gi lingkoran." ni hirit pa jud ang hinampak na kondoktor dayong tubag na "wa nakay labot ana" tsk tsk tsk. Aw mao ba? pag abot sa iskina Asilo ni naug nalang ko ug ni diritso sa Sotero diha sa Gorordo. Ako gi kuha ang Plate number ug ni diritso ko sa among opisina sa TRS. Ako gi inform akong mga kaubanan sa TRS ug among gi gukod ang maong sakyanan ug gi radyohan usab namo ang sakop sa CITOM na e intercept ang maong sakyanan sa Jones Area. Sakto sad na ana-a naka tambay ang Usa ka Toyota revo sa Citom sa maong lugar ug gi sita nila. Nagutana ang drayber unsa iyang violation, igo lang ni ingon ang Citom enforcer na "huwata lang usa kay maka hibalo ra ka unsa inyong violation" Pag abot nako sa area (dapit sa CAP) di-in gi hold ang mga abusado ning naog ko ug pirting kurata sa kondoktor na naka kita nako. Ako gi do-ol ang drayber ug ako gi ingnan na "Sir, di ba gi badlong man ka ganiha sa tiguwang na pwede ba mopahinay ug dagan sa sakyanan, wla lagih ka maminao. unya pila d ay capacity sa imong jeep na gi dala? Dili ka kabalo mo tan-aw ani? naka printa paman gani ni sa kilid sa imong pultahan oh." Wala mi tingog ang abusado, unya ako gi do-ol ang enforcer dayon ingon na. "Overloading lang e issue ana Sir." Unya ako na dungan ang usa sa mga pasahero na mi ingon, "Mayra! abusadong dako, na atlan jud na nasakyan sila ug CITOM, mirisi." (FYI. Dili intawn ko CITOM ma'am, hehehehe ordinaryong tao ra ko nga tingugyanan ug tig protektar sa bala-od) hehehehehe MIRISI jud! (^_^) by d way, 1,000 ang penalty sa overloading kada pasahero, unya duha man ka tao ang excess aw 2,000 ang penalty!