Most of you are no better than the "Chinese" you speak of for the mere fact that you emphasize him/her as "Chinese" as if that made any difference.
Most of you are no better than the "Chinese" you speak of for the mere fact that you emphasize him/her as "Chinese" as if that made any difference.
Biktima sad ko taga TTI staffs:
Gamay ra hinoon ko ug gi palit worth 46k ra. Kaso lang na insulto lang ko sa tindera kay as in saka kaayo ug kilay nitubag nako sa akong pangutana. Wala man ko ganahi sa iyang serbisyo, ni duol ug laing staff nga medyo sweto sa computer gadgets. Physical look ra jud siguro tan-awon sa mga attendant kay nakita man niya nga nag shorts ra ko nya nag t-shirt ra nisulod sa ilang shop. Maayo lang gani kay kaila na sa ako ang staff nga akong gidoul mao nga gi entertain ko niya ug tarong.
Na bad trip ko sa babae nga feeling sweto nga snabera pero na insulto siya kay wala siyay alamag sa akong gipang mention nga computer gadgets.
ayaw mo sige pa secret mas maayo na e post ang name sa store. Para at least ma aware ang tagiya na bati syag batasan.
hahahaha, remember ko ani one time sa rustans pa sa una wala pay lacoste na botique. G ana pud ko. hahahaha. And last ko g descriminate is sa JY nag grocery ko dali dali then I was painting our dirty kitchen ad that time then bulingit kaayo ko nawong then gisi gisi ug tshirt pag abot nako sa counter g head to foot gyud ko sa cashier kay nag bayad ko gamit ug credit card. ako gyud g put**g ina ang cashier sa atubangan, kay in adto akong itsura iya ko e head to foot.
ako naa man pud ko sa sales. dugay nako sa mao ni na work wa jud ko nagdescriminate na taw naa man time mka comment ko ug bati sa customer pero dili infront sa uban custromer kay bati jud na sa image sa usa ka store ,ayuhon lang gud unta ug entertain ang taw bisag unsa pa ang amoks ana, yagit ba ron o unsa pa man dha kay dili baya ang owner sa store ang balik balikan sa customer kundi ang good service na ato ihatag sa ilaha..naa man gud uban customer kung dili makauyon ug service na mahatg sa ilaha mubalhin nalang sila sa lain..ako bro nakasabot jud ko anang mo gibati ron..hehhehe
naksuway ko ana... long time ago naman nuon to... mag ask ka ug another item nya ingon na na " mahal bya na mam" ... ako jud gitubag na... " wala ka kabalo day na doctor ko... bisan ingon ani ni ako hitsura karon"... nag dali dali intawn ug tabang ang saled lady... makapangilad nalang ta ug ahat...
ngano pud kahang naay mga tawo na ingon ana... lami kau sagpaon ug kwarta para molihok...
unsa may naa anang mo ingon og "mahal bya na mam". kung pang litan mo ingon ka, miss unsay pina ka barato ninyo nga product ngare, then mo suggest ang sales rep nga kani mam. Unya dili ka ganahan, then mo suggest og lain ang sales rep nga kani mam, medyo mahal gamay. Ikasuko diay na? ngita man kaha mog cheap product in the first place nganu masuko ma kung mo ingon og "mahal bya na mam". pagka..... pride gyud kaayo.
Similar Threads |
|