grabe sad nang worst...maybe struggling siguro sa financies ang cc co.
hmmmmmmmm.... yeah I agree nga almost all companies have negative and if course postive,.. it just depends on you nga trabahante.. wanna make a change ang different to your work area rather than just blaming ang pamantay sa company...
ahem....
una sa tanan, dli man mag binuang ug work ang trabahante kung mau lng mu treat ug empleyado ang company...
and kudo is not good at their employees... as in..
luoy kau mga naa sa kudo right now, na lubong na tanan sa utang tungod sa kagamay sa sweldo, and gka delay pajud sweldo, plus grbe kau mu deduct... plus ga pangitaan nla ug bikil ang mga employee nga dagko ug dawatunun nga bonus para nga d matagaan...
kudo is gka bankcrupt naman...
and at the month of january, i heard that 8 9or 10 ata nag awol kay ala na naka agwanta sa company...
puro man gud daw sila pasalig salig...
![]()
sus, mulang. na experience gyud ni nako personally. asa ka mangita ug na hospital ka, unya ma terminate ka inig balik nimo because wala na kay leave credits? ang hr manager mismo ni angkon nga sayup ni siya but then, they want me to talk with the project manager? para unsa? magpakiluoy? ingon ko, sir (hr mgr), sayup man kaha ni, nganong di na lang kamo mag estorya? matarug nya ang garbo ana (proj mgr) kung mo talk ko niya nga wala mo mag estorya. proj manager is already aware kung unsa ang nahitabo. igo ra nangutana sa akong manager, unsa mani, performer o dili? ingon akong manager, performer na sa akong team. igo ra ni ingon si proj mgr nga, okay, i final focus alert lang na, ayaw lang i term. haaaa? utang kabubuton pato nako nila. after more than a year ko, ingon anaon lang ta? babay na lang oi
tanan company man guro naay apan depende naman guro na nimo unsaon pagdawat...
para sa ga ambak2 na ug call centers compare2 na jud na...
pero sa mga newbie aw! tanan sudlan basta naa lang..hahahaha...
lubong sa utang brad kay grabi man pug lifestyle. kinsa man pud nang mga datua nga sige lang ug waldas. naa na na silay ilahang kompanya or negosyo. di gyud na nato kalikayan ang mga in-ana. Magarbuhon man gud kasagaran sa mga kabatan-unan karon. abi nila unsa sila ka importante sa companya. basin nagtarug ang mga garbo sa boss ug sa agent. pero, kung professional ka, mudawat ka ug criticisms bahala unsa na ka grabe. kompara sa mga dagkong tai na, maggot ra ang mga agents nila. wa pa ta sa lugar nga mureklamo. Kung gusto gyud ka matagaan ug nindot nga sweldo, Hala! paningkamot. ayaw pakita ug flaws kung mahimo. nya kung di na jud ka kaagwanta, mu resign ka. ug natural di jud ka mandaot.
Kasagaran jud sa akong mga makit-an sa forum nga di tantong mga reklamador kay ang kol sener agens jud. ngano ang mga HR, IT, Engineering dili man kaayu mangreklamo bsan dako pag sweldo ang agents? Kung ganahan mo nga di mo mastagnant ana nga trabaho ug ganahan mo nga di mu daug-daugon, pangiskuyla mo balik sa kadtong wa kahuman nya ang kadtong nakahuman ayaw mo pag pinassive. sge reklamo sige balhin sige gasto. wa mahitabo ninyo ana. maypa magtigom mo niya mag negosyo, kana wa pa moy amo. sa kadtong mga igo ani pasensya lang jud kay mao jud na ang kinaiya sa mga taw karon. bisan ako in-ana ko sauna. pero di na mada kung sge lang tag reklamo. pangmata mo uy..!!!
Hi guys!
Daghan kau ko nabasa nga saway batok sa Kudo.Yes, there are so many complains from their agents bout bonuses,salaries,etc.I dont think it has to do with the owner himself Mr.John Ray.Dili man tingale makaya niya ug manage ang tanan nga butang especially when it comes to the payroll thing,contributions,benefits...Personally,i guess the problem with their company is that they did not choose the right people to be in such position where there comes big responsibilities.I have heard a lot of things from a friend who works in Kudo.ok man daw ang owner but it seems ang HR ang naay problema.Kung ila lang siguro ilisan ang HR nga maoy inconsiderate sa mga empleyado i think mau na ang tan-aw sa mga empleyado sa company as a whole.My friend found out na dili tanan panghitabo within the company aware ang tag-iya.My friend also told me about what happened with their payroll when they transfer from AUB to BPI.the first transaction gyud naay problema kay ang BPI incomplete ang info ang gihatag sa owner mao pag transfer sa money dili successful.But a friend of mine said that the owner was very mad sa BPI that is why BPI was very apologetic about it.The good thing is gipangitaan ug paagi sa company nga matagaan ang mga empleyado bisan manually lang.I hope land unta nga naa nay changes sa management nila.in that way their employees will stay with them bisan dili dako kau ang sweldo.Naay daghan call center nga naghatag ug dako nga sweldo sa mga empleyado but what happened na bankrupt.ok na cguro nang gamay na sweldo basta ang company slowly rising dili lang bah hatag kay hatag ug dagko na sweldo nya bankrupt d i padong.bahala ug gagmay basta kanunay.
Similar Threads |
|