naa lagi mga nang lugwa nga forumers nga dili ko familiar... ahahaha
kaila ko ana imo ge mention bai ballon.... sus mura raba tog tagay paradise tong ilaha..... ahahaha dako kaau ug space ang lugar nya imnanan pajud ang naa ngadto.. haha
haha naka feel ko ana imo ge ingon pink.... ge sir sir naku sa mga nesting ma sugatan naku.... ug mga CRT kai mag floor walk trip man ko usahay... mang hangyo man ang opaw naku nga supervisor sauna.. nyahahaha nga kahadlokan kuno na siya nga QA sauna.... wowness...
ako lang ma sulti kai lisud jud sugud dre kai adjustment period man nimo tapos if gikan ka lain center maka bs jud kas taman2. tapos 1 restday lang kong trainee pamo until 1month probationary. so kapoi jud. tapos buwa imo ba2 pirmi. dawat paka irate callers. hehe, tapos ma timingan sad kag headset na wai klaro. lo.oi jud ka. pero kong maro ka, if u now how to have fun and improve as at the same time with your work. mada ra nimo. maka ingun jud ka na after 1-2months or so. sayun ra ang account. sa una gani kai walai blind transfer karun naa na. pero auto-fail sad ka kong pasagad transfer. just do good sa score cards mao ra importante. sayun raman ilang qa. libog2 lang usahai kai usab2 man gud. pro same raman sad na lain centers in ana jud na. tapos wala kau politics dre pro naa pud uban sups na init olo. naa man sad na sa oban center. pro daghan polotics og daghan magic2 sa uban centers. pro naa sad mga sups dre na ok pas olrayt. asa ka mangita og manager na mo assist pa sa call nimo. pro talagsa rapud kong mo agi lang cla kanang mag cr og mag lunch mo hapit og assist. nya mga sups or om sa oban center kai mora naman cla og gods. untouchables daw samot na kong gikan manila.. goodluck nalang
morag ang naa dre kai what you work is what you earn. dli man lisud ang account so mao dli sad dako sweldo or payts na pang buhi nimo kaysa mag tambay ka or mag production worker.
nya kanang mga magic2 sa avaya kai dli na mo efect dre kai dali ra mo ma sakpan. sa uban center kai lisud jud na mangasakpan mag magic2 sa avaya maka bs nalang ka ana nila kai ikaw daghan calls cla gamai ra. unfair ka au ba. same ra gud mo sweldo dapat same ramo load.
Last edited by prakx; 12-18-2009 at 02:04 PM.
pra palami sa storya ug plus points sa Q....
mag abli daw ug lain center sa dumaguete next yr...kusog napud ang promotion ani...
=inna-iks;6174160]Whew. Salamat sa inyong mga nindot nga feedbacks. Naa na jud intawn nireply sa akong mga pangutana. My friend is working there, I think sa HR department. Tig-interview jud ang kagni. Hehe. Ako lang niya tong i-ask pud. Hehe. Voice raman tanan sah? Walay chat support? I think mas nindutan man gud kog chat support. Mas chill jud ba. But of course, if voice ra. Hehehe. Wa natay mahems. Hehe. ;]
Aside from voice support, Q also have email support but gamay ra ang agents ani na department... less than 50 i think... if you'll get lucky sa email suppport ka.. mag call ra ka if need mg call back sa customer.. hayahay kaayo mga email support reps! Pero available ra ni siya for reps na mejo dugay-dugay na sa company
Amazing kai inyong mga feedbacks uy. Murag mga gibayran sa Q. Haha.
Hahaha! naa ka friend sa HR? ipabasa ako post ha para magka loyalty bonus ko.. hahahah joke!!
Another question : Dapat ba nga NANING kaayo ang agent para ma-promote? Naning to the point nga wa na kai life? Kumust ang shifting? Every week ang ilis sa schedule? Ang RD?
Not really naning... required lang ka to go OT during peak season such as this month but generally as long as you follow QA guidelines, no absences and tardiness and dili pasaway OK NA OK na jud... pwede na ka floorWOKer na lang...heheheh... The schedule bihira ma change... usually if morning shift ka, you'll stay in the morning shift... ang DAYs OFF lang ang mg change . Tagsa ra kaay0 reps ma balhin ug shifts.
Sure jud nga jamming ang mga TL and all? Sa akong previous ng gworkan, jamming tuod but makafeel gihapon ka sa murag kataas sa ilang position. Labi na ubang TLs nga ambot nalang jud. Haha
JAMMING MO LANG! sugot gud kada end of the shift tagay dayon... hahahah! of course naay uban na mapahitas-on pero tagsa ra kaayo... mga 1 or 2 lang? hehehehe... based on my observation ha.. but 99% sa mga sups, shift managers, and higher positions wala jud prob. You can approach them anytime.. bisan gani magkaon sa pantry ok ra istorboon if naa ka mga questions![]()
Last edited by Pixie77; 12-19-2009 at 11:59 AM. Reason: typos
attitude lang gyud nimo dapat maayo, kay particular kaayo sila sa attitude dapat dili ka badlongon or pasaway...
naa pud numport... dili man to sila mo take ug calls... basin usahay ra? hehe ang pinaka taas nga tier kai
kanang tig bantay sa THirsty sa pantry Tier 7 to... dili mag take ug calls dili pajud mo assist ug customers.. wala man kaau mo palit.... ayosa ato uy...
pildi ang tier 6 dunkin donuts nga tig bantay.... daghan man mamalit sa dunkin donuts gud.....
tier 5 man daw nang mga guard sa Q... mga hayiiis.....
Haha. Thank you sa inyong mga honest nga opinion. We'll try to see ug asa ba jud kaha mi mangaply ani. Murag in short, pare parehos ra jud ang mga call centers tanan ang difference ra jud is ang mga tao nga nas higher position. Nya good news pud kai sa Q kai daghan man kaha nindot so pyts kau. See yah lang niya there if ever mangapply jud mi. Hehe. ^_^
yes. 3-4months from now... mao na ang dungog2x.
attitude matters most.
i've followed this thread from start... thus hearing about the bitterness of those who does not like Q. but then there are people who stood up... represented Q with their personal background... which at the end proved that Q really stood up and helped a lot of jobless filipino.
for those who would ask if Q really is good.. then better see it for yourself and experience what most people experienced at Q for the past 3 years or less. Kudos to Q!
Similar Threads |
|