
Originally Posted by
baju83
kanang sa colon bro panguhaan ug working parts imong fone unya ilisan ug guba.. ayaw gyud pa ayo diha bro. gawas ug ka ila gyud nimo ang technician.
generally not!
ang cellphones kung kuhaan ug good nga parts then ilisan ug defective parts ang resulta----PATAY ang cellphone...
@storyans and comrads
ang cellphones dili pareha sa appliances nga pwede ma swapping ang pisa
unsay bantayan
1. kon mag paayo unya namatay ang phone diha mismo sa technician (buhi ang cellphones pagpaayo) pero dunay gamay depekto, ayaw dawat sa imo unit nga dili sab mabalik nga buhi..
2. kung patay imo unit pagpaayo ( wala mahulog, mabasa or na overcharge) kinahanglan makakita mo sa motherboard sa unit. kay kasagaran sa mga unit nga namatay nga walay hinungdan mabuhi rana through softwares....mao ni inyo bantayan kay naa dinhi mahitabo kasagaran ang switching sa inyo board (ilisan ug guba and beyond repairable nga board; dili pisa sukwahi sa inyo nahibaw-an).....
3. kasagaran sa owners mag after sa casing ug sa battery....remember dili sa battery ug casing ang impotante naa mismo sa mother board sa imo unit kay mao nay naghatag ug kinabuhi sa imo cellphone..
4. kon magpaayo: sigurua ninyo nga ang technician sa usa ka shop PART OWNER BA, NAG RENT BA SIYA INSIDE THE SHOP OR 50/50 ba sa tag-iya (bisan gagmay nga shop), kay kini makasalig mo ani 100% kay nag protect na sila sa ila negusyo nga dili mauwawan or mawad-an ug customer ....
pero kon nag parepair mo sa usa ka shop nga gi sweldohan lang ang technician kana puno na sa underground movements and sidelines activities ilabina board switching and LCD switching kay ang sweldo nila dili paigo sa ilang kaugalingon,.. the management itself or owner " nagmata lang ug buntag"
5. resibo, job orders: kinahanglan ug labing importante sa imo unit kay mao ni basehanan sa description sa imo unit, serial number, defects, board number, warranty and etc.
pero kon nag parepair mo nga giisyuhan lang mog temporary reciept or wala gyud,. kana nahug nga hukos pukos nga technician ang inyo naduolan (moryo moryo)...
6. canvassing: usa sa pinaka importante
kon ang matag usa ka shop mo defer lang ug 150.00 o 100.00 sa specific charges apan dunay usa ka shop nga gi lower more than half sa charges kana dunay hukos-pukos na likayi ng klaseha sa mga shops kay ang tuyo ra ana nila mao ang imong board ug pangwarta rana, "he he he"...
ang mga END USER kasagaran mangita gyud ug barato labina sa ***** ang resulta magdoble na noon ang gasto, labaw pang gidaginot ang sapi sa bulsa..
7. AUTHORIZED SERVICE CENTER
pagbantay mo ani kay moingon nga authorized service center pero daghang unit dili mamaayo nila apan mamaayo pag abot sa laing shops..
- authorized service center sila pero nganong ipadala pa man ug manila unya maabtan pa gyud ug binuwan ang unit..
- gamayng guba sa unit apan nganu i declare man nila ug mother board ang problem - pero sa laing shop ma wait raman just in hour
- daghang unit dili nila mamaayo, butangan pag sticker seal like M*** ******S then pag abot sa ubang shop dali ra kaayo maayo..
unsay buslot nila?
1. ang ila technician dili kabout sa policy sa usa ka service center, bisan kaya ayuhon dili nalang ayuhon. ex. kon kinahanglan ug pisa unya walay stocks...mag order muagi pag daghang rekesitos..
then kon dunay pisa unya pagtaud naa diay factory defect ang pisa nga nataud; kasagaran ani i charge sa technician maong dili na pang ayuhon ang unit kon sensitive ang usa ka phone kay burdens baya na sa technician nga silay magbayad sa pisa..
2. kon may problema sa pisa nga nataud then ang customer mo reklamo adto gihapon na sa technician i charge ang resulta wala nay sweldo kay hurot ug deduct mao ng mag palusot nalang para survival nga mabuhi ang tiyan...
3. ang technician sweldado so generally dili na sila mag care kon mamayo ba or dili (naglikay nga dunay laing problemang mugawas nga depekto kon maukban ang unit) ..total kanunay man ang sweldo..
4. declaring nga board ang guba aron dako ug mabayran ang customer halos katumbas na sa bag-ong unit tungod sa commision nga giapas..
i just only share sa akong nakita, nasugatan, nabasahan ug nadunggan
sorry nalang bro kay dili nako intention nga magdaut sa inyo pero palihug kog corrected sa inyo service center..
PEACE!!!