Page 3 of 3 FirstFirst 123

Quote Originally Posted by marv!n View Post
    ah... dili ko too nga dili naka mo inom oi... kong adik ka at nga tym dili na nimo ma tang-tang og ing-ana ka sayon og ka dali..
    i know myslef better than you.
    sorry to disappoint yah! naa juy tao na commited to change. i-accept na lang nah na fact nyor.
    dont see urself in me.
    coz im not u.
    and ur not me.
    we'r not the same.

AND excuzzze me Eyes on the board!
    I wrote.... "NAKA SULAY" ug drugs, i didnt say NA ADDICT ko sa drugs.

there is a big diff between TRYING something and getting HOOKED.
    oki?

Quote Originally Posted by pigrah View Post
    Being far away from home and alone changed me a lot.

sa una kusog kaayo ko mu inom, as in kanang mahubog na mahuwasan, na mahubog nalang ug balik ky dili jud mu undang hantud manira ang tindahan.

kusog manigarilyo. kasuka-un na lang ko, unya ang lasa ky filter or if break nya walay tindahan mamunit sa cigs bin ug salin bsta mka tustus lang

ka suway ug drugs(d nlng ko mention unsa to ky basin mu intir akong mga igsuon, mabasahn, ti-an ko ani)

ug uban pa na dili na lng jd ko mu mention ky akong mga igsuon lagi.

nyway, my point is, my contract is almost done and im goin back home fer sure!
    everythings changed in me.

i stopped drinkin(even tho dghan pwede ma kuha-an dri ha bisan naa mis muslim country), i stopped smoking( bisag tag 6 ra ang pack), fer sure wa na jud ko nag drugs(kani d na jd ni pwede dri).
    unsa-on na lang mn tong akong mga amigo/amiga na mga kusog pud?magkasinabot pa ba kha mi if manlakaw mi nya ako i order juice lng or coffee
    makasakay pa ba kaha ko nila?

PS ako n lang gi edit about drugs coz i dont want people to think i was addicted to it, coz i wasnt and i will never get hooked to anything except love! charoot!

kng dili na ka nila amigahon tungod kay imo na gitalikdan imong mga bati na gibuhat sauna, ako, MIGO japun ko nimo...wla ka'y angay ikaguol kng mawad.an ka og mga former friends tungod sa changes na nahitabo nmo...the changes that happened to you are GOOD and POSITIVE changes, saludo ko nmo kay nabuhat na nimo and im willing to be the best of a friend to you because of that...i support your positive change and i hope imo na mamaintain...ayaw jd intawn balik sa mga bati na vices...sayang au ka if you get trapped in the dark side...

Quote Originally Posted by cptn_star View Post
    kng dili na ka nila amigahon tungod kay imo na gitalikdan imong mga bati na gibuhat sauna, ako, MIGO japun ko nimo...wla ka'y angay ikaguol kng mawad.an ka og mga former friends tungod sa changes na nahitabo nmo...the changes that happened to you are GOOD and POSITIVE changes, saludo ko nmo kay nabuhat na nimo and im willing to be the best of a friend to you because of that...i support your positive change and i hope imo na mamaintain...ayaw jd intawn balik sa mga bati na vices...sayang au ka if you get trapped in the dark side...

well thank u for saying that. everything that u wrote is true.im sooo touched.

Quote Originally Posted by pigrah View Post
    well thank u for saying that. everything that u wrote is true.im sooo touched.
    you got my sympathy...

6.    Advertisement

Page 3 of 3 FirstFirst 123