nya na ko balik tubag ha.
naa sa ko gawason...

nya na ko balik tubag ha.
naa sa ko gawason...
[quote=lemmy_0;4853831]@riansuzini - naay light, sa POWER ur sa ETHERNET. walay DSL ug INTERNET. pait lagi.
== nag use ka'g router brad?
customercare@pldt.com email bro dka? ky sa ako experience katong gpa change nako akong address, tubag man cla in a week's time. samuk samuka ni cla
^^^^^
Ikaw ha?i-english rian aron mura pud ug tech support ka sa PLDT ba ang dating![]()

call lang always bro..... patience is a virtue..
maau nlng mo bro kay nataoran nah.
kami tawn murag 1 yir na mi ni.apply atong
plan 990 nla hantod karn ala pjud.
Ila mn nuon mi ipasa ug contractor nga naay
additional bayad pra dali daw mataod.
sos if I know ila rna mga kaila nya naa sila cut
sa bayad.
g.ing.ana sd mo mga guys??
kung sila diay motaod dogay jd diay kaayo??
ngno ipasa mnjud sa contractor??
hay naku..!

@chukie_boi - actually bro, sub-contractor jud nila ang nagtaod sa ako line sa phone, ug sa modem.
mao sad nay isa ka gikadugayan pagtaod kay nireklamo pa ko para lng dli magtinapulan ang contractor nila. mao to nataod na ang phone ug modem last week.
pero pastilan, wala pa jud maactivate daw ang DSL. grabe na kadugay...
tsk.
@Kisslalat - mao lagi bro. wa jud ko lain mahimo. bisan sum-ol na kaau balik2 na lng akong iningles ani nila, magtagalog na lng nang customer support nila ug tubag, pero mao ra jud gihapon.
@riansuzini - bisan mag router ko or diretso lng nko connect sa laptop, same ra gihapon sis.
@tangadsangig - nakasuway na pud kog email ana nila bro, wa jud ko tubaga tawn...
== @ TS: yes i understand pero right now directly connected na sya sa laptop? don't use the router lang sa kono.

tried dat already rian, mao lng gihapon. wala man gud light ang dsl ug internet. so sa ila jud cgurong network ang problema.
Similar Threads |
|