bitaw?? sige, point taken.Originally Posted by darkwing
pero if not smart wi-fi, unsa na man lang? okay ra ba na ang PLDT DSL if teletipid imong landline?
bitaw?? sige, point taken.Originally Posted by darkwing
pero if not smart wi-fi, unsa na man lang? okay ra ba na ang PLDT DSL if teletipid imong landline?
Mga bro, middle of february na ugma pohon, hinaut unta mau na net connection sa smart wifi.![]()
unsa diay nindot nga internet connection mga bro?
kay nag plan ko nga mag pa connct next month...
pls mga bro tagai ko idea..
ty...
bayantel daw kusog bro kay gamay pa subscriber..
paet au magkadaghan ila subscriber magkahinay pud..
patuyang man sad gud na cla dawat nya dili na d i kaya nila..![]()

Wa nay klaro ang mga ISP providers karon. They are more on quantity of customers instead of quality. Then they make pay kung mag pa disconnect ka when in fact na a sa ila ang problem.
f ever madaun ko ug balhin ug place dili jud ko mobayad anang smart kay ingon cla f mobalhin ka kay naa napud 2k nga bayad pra magbalhin nga in fact pwd ra man gani ako ang mobalhin sa antenna perting sauna ra pag taod ana!!!
nag wait lng pud ko sa ako free 1 month which s this 3rd month kay naka abot man ko sa promo pro f wala pud tngali nko pangutan-a dli sad tngali ko taga-an nila..thanks sa nag post a2 diri coz nakahinumdom ko sa promo..

libog ko sa ila promo, gi extend nila up to dec 31 then ni ask ko sa customercare kay wala daw ko ka avail. so nitawag ko sa hotline ingon sila na naka avail daw ko kay kaabot ko sa promo, kinsa kaha sa ila ako tuho-an?
kasab-e bro kiat lng nang nawng sa ila mga agents diha way mga klaro!!!f mangayo gani ka ug supervisor dili jud e hatag hadlok sad tngali na ila supervisor mo estorya sa customer kay utro sad tngali way alamag sa ila mga policies diha..dats wat u call SMART *****n AMAZING!
nitawag pud ko 2 days ago nag follow up sa ako g request nga refund twice nko nitawag nya wala pa d i g process kay kinahanglan daw ko motawag sa "BILLING DEPT" nya mao ra ba ako gitawagan, ang prompt sa fon kay "for billing and issues with ur blah blah blah blah press 1" gi pasa-pasa na pud ko..nya ingon na pud ang last rep nga ako ka estorya wala daw g process kad2 pag last tym nitawag ko kay ok daw ako connection nya e process lang daw nila f kanang tym nga guba ako connection..hastang pagka BOGITS lang jud!![]()
yeah its really amazing coz we didint expect man nga in-ani ka palpak ilang service sa ilang smart wi-fiOriginally Posted by minimouse
i thought they were smart... to be fair basin nangita na na sila paagi na maayo ning ilang serbisyo...
makahuna huna ta sila ug "Smart" nga pamaagi para ma solve ning mga problemaha>
Bfore i forget, base on my experience.... ilang costumer support rep... is mga taitok... murag wala naghuna huna...
hehehe
Wishng here na naay taga SMART COMMUNICATION NA makabasa aning thread para makabuhat cla ug move na mapanindot ilang service "Very Smart"
FEB 15 na..unsay update sa ilang major upgrade2x kunuhay??![]()
Similar Threads |
|