
Originally Posted by
r3roble
yup murag lisud... pero kinahanglan pud nimo icheck ang bill kay usahay mahibulong ka nga naay call charges pero wla ka kaila sa number...
nya kung mureklamo ka sa telecom companies ingnon ka nga sa ila record imo jud daw number ang nitawag...
yah brod, i agree. ky Sis sa akong boss b4 connected sa isa ka telecom company (ang couple jud) then ang explanation sa bana ky kana daw kuno maskin miscall ra sa lain nga network (network to other network) bsta daw masakpan sa system nga imong number naa outgoing calls to other network, automatic daw na xa mo charge ug flatrate (sakto ba spelling hehehe)... so, pananglitan ug na byaan nmo imong CP din ggamit, try ug miscall² meaning mo tatak na to sa imong bill.
mao ang amo style sa una, kada naa mi tawagan, logbook daun namo, asta oras ug minutes ug kung knsa ang ntawag ug gtawagan hehehe. para pag abot sa bill.. compare daun namo sa ilang bill ug sa among record.