
Originally Posted by
tina062385
BATI OG WALAY AYOOOOOO jud ang JUNREX!! nag paayo ko og phone sa JUNREX AYALA kay NO DISPLAY ako N70, then gi anaan ko sa tech rep na balik lng q after 1-2 hrs cz its either the display controller or LCD ang problema,so if ang hardware makuha ra nko after 2 hours,if LCD then 2 days,og tuod mn nibalik q after more than 2 hours,niana cla na i have to return after 2 days kay nitaod na nila ang hardware but they need to order LCD kay pati LCD defective jd. So okay lng, after 2 days niato ko,then ana cla wa pa jpon nila na fix kay nag order pa cla LCD, so balik lng daw ko the ff day after that,or better yet call them first. So pag wednesday ato,ng call nlng muna ko before goin to d store,og niana nsad cla na i have to go there sa ila store by 1 pm nlng kay wa pa ila technician.Hassle kaayu sa ako part since 9am ako off sa work so i have to waite mga 10am since ako rman ta hapiton sa ayala since duol ra sa ako work place.Pag adto na nko mga 1 pm,wa pko tulog and all from nyt shift,niana cla wa pa jpon na ilisi og LCD,so pabilikon nsad ko the next day,nitawag nasad ko, kesyo wa daw ila technician,etc.so saturday na,ako na unta i pull out nlng ako phone,pag adtu pjud nko,even if ng advise ko ahead that ill go there after an hour to get my phone, after more than 2 hours na gani ko niadto, papahulaton pjud ko kay they will not release my phone since the technician is not yet around. Bisan sa pag release mn nila sa ako phone, still I hae to waite in vain pajud.Lagot na ayo ko og ni walk out nlng ko and i decided to leave my phone and give them another chance pajud. Ana cla pabalikan nlng Wednesday the following week, I gave them more time and ako gikuha ako phone by Friday na,ana cla ok na daw so nibayad nko sa cashier,pag try namo sa phone nside the store no display lng jpon, ana ang rep na low bat lng daw, so niana mi na cge lets borrow bat and lets try,ang prob same jpon,so ana rep ibilin and balikan sa afternoon kay nibalik daw ang problema.Wa nko nibalik pg afternoon to gve them enaf time, the ff day nq nbalik nawag q daan to make sure na im not wasting my tym,og ila ko ingnan na they cannot fix my phone,so pull out nlng jd,advise ko daan nila that im in a hurry and hopefully mkuha nko dayon ako phone, og sa dihang pag adtu nko sa store ila pjd ko gipapahulat og tman,og gipabayad pko nila og Php 50.00.agggr!!the same day niadtu ko sa EMALL,ila naayo ako phone within an hour lng,then niana ang technician sa EMALL na nawad an og duha ka screw ako phone,then nailisan jd ang akong casing, ang back portion plus nalubong pjud ako power button and lastly naa na space ang side area sa ako phone,niukab na xa.kasapot jd,dili cla responsible kaayo sa mga butang sa ilang costumers and ang mkasapot og samot kay cge cla pasalig na pwede na makuha ang unit,cge sd ko adtu sa store then wa d.i to,more than 2 weeks sd to nga nahasul ko, nisulti nlng tah cla daan na maabtan pa syam syam una nku makuha balik ako phone dili kay grabeh pa cla muhasol sa costumer nya cge lng mag ana na wala pa ang technician...agggrrrrr!!!