Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 18 of 18
  1. #11

    Quote Originally Posted by rey04 View Post
    brod, inosente pa kaayu na imu mekaniko. injection type engine is more economical and praktical nowadays. di tingali na kabalo imu mekaniko troubleshoot sa enjection type engines especially the electronic aspect. find another mechanic brod. IMHO lang.
    murag mao ni. kay naka fuel injected na gani e convert pa hinoon ug carburetor. nabali naman hinoon murag naka I-PHONE na gani e convert man hinoon para mahimong nokia 5110.

    ang dako nga question ana kay unsa man rason sa mechanic naka ingon siya nga fuel injected mao mag sige kaguba ang makina? so bout pasabot kon fuel injected ang makina diay mas prone nga maguba compared to a carburetor type? kadakong dimalas kon mutabag ang mekaniko ug OO. ehhehehe

    kay kon mag kasige ug kaguba ang makina tungod kay fuel injected; ECU ra gyud ang naay problema ana. kay ang ECU mao man mo control sa flow sa fuel padulong sa block. kon problemado ang ECU mao ning mga possibilities:
    - dili equal ang fuel amount iya inject sa each cylinder
    - dili dungan ang fuel pag inject padulong sa cylinder
    - wala sa timing either early or late ang pag inject sa fuel padulong sa cylinder

    either of these three makaguba gyud na ug block mismo.

    - g

  2. #12
    Quote Originally Posted by guilliam View Post
    murag mao ni. kay naka fuel injected na gani e convert pa hinoon ug carburetor. nabali naman hinoon murag naka I-PHONE na gani e convert man hinoon para mahimong nokia 5110.

    ang dako nga question ana kay unsa man rason sa mechanic naka ingon siya nga fuel injected mao mag sige kaguba ang makina? so bout pasabot kon fuel injected ang makina diay mas prone nga maguba compared to a carburetor type? kadakong dimalas kon mutabag ang mekaniko ug OO. ehhehehe

    kay kon mag kasige ug kaguba ang makina tungod kay fuel injected; ECU ra gyud ang naay problema ana. kay ang ECU mao man mo control sa flow sa fuel padulong sa block. kon problemado ang ECU mao ning mga possibilities:
    - dili equal ang fuel amount iya inject sa each cylinder
    - dili dungan ang fuel pag inject padulong sa cylinder
    - wala sa timing either early or late ang pag inject sa fuel padulong sa cylinder

    either of these three makaguba gyud na ug block mismo.

    - g
    salamat sa inyo inputs sir.. ang control man daw sa njection ang diperensya ani so ecu siguro iya pasabot,, and nangita na mi og ilis wala mi kita.. so mao to iya suggest convert nalng daw.. kay timing2x man gud iya sakit, ig larga nimo ok pa kaayo dagan dayun ig abot sa destinasyon ig uli di na jud mo andar.. paeta.. hehe regarding sa pag ilis og engine, ang ako brod in law who is the owner of the vehicle ang naa idea nga mag change engine, kay ang first nga mekaniko iya gi duol kay ni ana nga mas maayo ilisan nalng daw kay 6valve ra ang engine.. mao to ako lang pud gipa tanaw sa ako kaila, ni ana siya nga 9 valve man daw ana pud ako migo nga 9 valve jud.. so ipa ayo nalng jud unta pero wala man mi kita sa parts nga guba, so ni suggest siya nga i convert nalang, kay mo abot naman gud gikan gawas ang tag-iya mao medyo gi dali2x.. so bale ang disadvantage ra aning pag convert if mag push through mi ani is makalas siya og gas compared before? sakto ba ko sir?

    salamat kayo sir guilliam and rey04 for giving your insights ani.. newbie pa ko ani gud..

  3. #13
    ay mga sir naa mo ma recommend mekaniko? preferrably from the south,, minglanilla amoa.. kana di pud kaayo mahal.. hehe... salamat..

  4. #14
    Quote Originally Posted by boomer887 View Post
    salamat sa inyo inputs sir.. ang control man daw sa njection ang diperensya ani so ecu siguro iya pasabot,, and nangita na mi og ilis wala mi kita.. so mao to iya suggest convert nalng daw.. kay timing2x man gud iya sakit, ig larga nimo ok pa kaayo dagan dayun ig abot sa destinasyon ig uli di na jud mo andar.. paeta.. hehe regarding sa pag ilis og engine, ang ako brod in law who is the owner of the vehicle ang naa idea nga mag change engine, kay ang first nga mekaniko iya gi duol kay ni ana nga mas maayo ilisan nalng daw kay 6valve ra ang engine.. mao to ako lang pud gipa tanaw sa ako kaila, ni ana siya nga 9 valve man daw ana pud ako migo nga 9 valve jud.. so ipa ayo nalng jud unta pero wala man mi kita sa parts nga guba, so ni suggest siya nga i convert nalang, kay mo abot naman gud gikan gawas ang tag-iya mao medyo gi dali2x.. so bale ang disadvantage ra aning pag convert if mag push through mi ani is makalas siya og gas compared before? sakto ba ko sir?

    salamat kayo sir guilliam and rey04 for giving your insights ani.. newbie pa ko ani gud..
    welcome boss.
    kalas gyud ang carb compared to FI(fuel injected). kay carb is all mechanical. pag tamak nimo ug silinyador nya sobra ang tamak buga tanan ang fuel. unlike with FI kon ma sobra ang tamak timplahon sa ECU ang saktong mixture of fuel and air na sakto ra ang mixture.

    naay gamay reference about ECU here: ELECTRONIC CONTROL UNIT (ECU)

    - g

  5. #15
    Quote Originally Posted by guilliam View Post
    welcome boss.
    kalas gyud ang carb compared to FI(fuel injected). kay carb is all mechanical. pag tamak nimo ug silinyador nya sobra ang tamak buga tanan ang fuel. unlike with FI kon ma sobra ang tamak timplahon sa ECU ang saktong mixture of fuel and air na sakto ra ang mixture.

    naay gamay reference about ECU here: ELECTRONIC CONTROL UNIT (ECU)

    - g
    ako lang inform ang ako brod in law about the disadvantage sir.. kung ako siguro ako jud ni ipa ayo ang ecu kay mahal na gas karn.hehe pero tagsa ra man pud ni dagan gud.. as i said sa other thread seaman tag-iya ani sige ra gamit kung naa siya tag 2 mos iya bakasyon longer kung mo take ra og exam.. and sa ingon sa pikas thread kay mas dali ra ayohon kung carb murag mas ok jud kay dali nalng ni ipa ayo kung magtrouble na pud..salamat kaayo ninyo sir.. consult sa ako sa financier.. hehehe
    ..

  6. #16
    kun sa akoa ni nahitabo, mangita na lang gyud ko ug mo ayo sa FI or mo re-program sa ECU kon ECU man gani ang problema.

    kay ang carb man gud naa wear-and-tear kay mechanical man gud na. ang ECU electronic so walay wear-and-tear. so that means mas dali maguba ang carb system compared to an FI system(not unless mabasa ang ECU or ma over voltage or anything concerning electronics).

    secondly, FI naman nang imong engine; mas mahal ug mas lisod baya ang convert from carb to FI than sa FI into carb. ang prob lang kay suzuki man na engine ang availability ang problema. unlike on my current car, nga mit galant naka carb pa ang engine. nahan lagi unta ko convert into FI; pero sus dakoa sa gasto or primary cash out. mantinar na lang ko sa carb sacrifice lang ko sa kadako sa fuel consumption. kay ako compare to other galant owners nga naka FI compared sa akoa, ang 1 liter of fuel mo difference mi ug 1-3 kilometers per liter. lets say akoa 5-6(on carb) ang naka FI kay 7-8(on FI). dako gyud difference kon kwentahon.

    mao na most modern cars naka FI na becuase of fuel efficiency and no wear-and-tear of mechanical parts sa gas-and-air intake.

    - g

  7. #17
    advantage sa FI kay fuel effeciency, pero not that bad for Carb as previous post kun sakto ang A/F mixture niya makaingon ko nga mas reliable jud ang Carb. Imagine when a having a long trip mag trouble ang FI most likely mahabilin jud imo sakyanan. unless naa ka kuyog mekaniko and dili pud ang ECU ang problema, IMO.

  8. #18
    nuon kung di palang ni siya surplus or kung ang e ilis kay di pud surplus, ipa ayo ra jud namo ang FI pero surplus ra man pud ang e puli di ta ka siguro. unya ang mogamit pirmi medyo edaran na lisod ma timingan maguba unya layo ang biyahe unya wla tay kaila mapangayoan og tabang.. lisod kaayo.. kung ako, mo agwanta nalng ko og gamayng increase sa fuel consumption rather than ma timingan og daot og asa dapita, samot nag gabie pa jud.. mas dako og hasol og gasto siguro. kay anyway di man pud kada adlaw ang gamit ani sakyanan... ako lang gibutang ako kaugalingon sa lugar sa ako father in law..

  9.    Advertisement

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

 
  1. suzuki multicab 12v vs 6v
    By christian0318 in forum Automotive
    Replies: 0
    Last Post: 08-08-2009, 04:52 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top