Page 7 of 14 FirstFirst ... 45678910 ... LastLast
Results 61 to 70 of 131
  1. #61
    Junior Member i-7's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    Male
    Posts
    207

    Kapila nako nagpadala og email ana nila about sa ila service, di man lang gani mutubag sa email.

  2. #62
    maybe they're working on it but just too busy not to answer or kuwang lang ghapon og manpower para mo2bag sa emails.!!

  3. #63
    hahaha cdrking way-ayo ila service... ma bad trip ka si linya.. hahahaha.... pero wala may lain na choice. so.. mo antos nalang ta og linya.. hehehehe barato man gud na store.. hehehehe

  4. #64
    ako style labi na sa SM is, kuha number, adto food court kaon, tuyok kadali uban tech store kung naa ba pud to ako ganahan (kung naa adto nako palit, then dli nako uli ang number sa cdrking), then balik dayon CDRKING. sakto ra pud nga mag huwat pako kadali then ako na dayon.

  5. #65
    kulang sad sila ug manpower mga bro kagahapon bitaw ni adto ko sa cdr-king 2pm naabtan na lang ko ug 3:30 pm wala ghapon maabot sa akong priority number napul-an ko ug paabot niuli na lang ko adto na lang ko nipalit sa tabunok. ambot lang ana nila wala man cla makadungag ug mga empleyado nila gamay lang gihapon mga ya-ya pa gyud ang mga lihok makasapot kaayo.

  6. #66
    ana jud na kay barato amn atong gusto.. maka palit lagi ta.. pero mag antos jud ta.. kong di ta mag antos, na di jud ta kapalit...

  7. #67
    Quote Originally Posted by ollie View Post
    kulang sad sila ug manpower mga bro kagahapon bitaw ni adto ko sa cdr-king 2pm naabtan na lang ko ug 3:30 pm wala ghapon maabot sa akong priority number napul-an ko ug paabot niuli na lang ko adto na lang ko nipalit sa tabunok. ambot lang ana nila wala man cla makadungag ug mga empleyado nila gamay lang gihapon mga ya-ya pa gyud ang mga lihok makasapot kaayo.
    Since sa CD-R king niadto meaning la kay kwarta. And since la kay kwarta... nobody gives a crap about a poor man whining

  8. #68
    gkan ko cdrking SM gahapon..as usual it takes 2 hrs pra matawag akong #..pgkuha nko priority # nag suroy2 sa ko mga 1 hr..dn katong ako # na gtwag, g entertain ko..nagpalit ko IDE cable, power cord, thermal paste, etc..ahak gbalibaran ko kay la kunoy IDE cable, ingon ko kato d i oh IDE cable mn na..naglibog cya, dghan kau cya gpangutana sa iya mga kauban..nka ingon ko "mao na lagi na, d ko mag sayang2x sa akong oras ug pinila dri f kabalo ko nga wala, mas kabalo pa mn hnuon mi sa inyong item kaysa ninyo"..whew ahaka jud..mkagubag adlaw..

    dn gtawag sa lain saleslady ang next #..ang gasunod sa akong # kay npalit ug USB cable (katong png extention), 1 ra unta iya paliton (ang technician nghatag kay lay display,gkuha sa sulod) but nabag-o iya huna2x, 4 na kuno iya paliton but nbalibad ang saleslady kay la na kuno, ni insist ang customer nga gkan to sa ila stock sa sulod mao iya gtwag ang technician, aw naa pa jud d i ang technician ngkuha sa sulod..

    dn naa nkalit singit, ngpalit sad daw cya ato nga item 3 unta kbuok but 1 lng nahatag sa same nga saleslady ky la na kuno..nsuko ang customer kay y kuno 1 lng ghatag sa iya nga naa pa mn d i..guess wat unsa ingon sa saleslady? ingon cya "la naman gud display"..ingon ang customer "la na lagi display but naa pa stock, naa resibo nmo ganina oh dugangi nig 2 ka usb cable..ayaw kog ingna imo nsad ko papilahon ug pla ka oras nga ikaw mn nbalibad nko ganina, isingit ni"..aw lay nbuhat ang saleslady, sakto mn sad to nga customer..ka kapoy bya mg pila..

    btw, katong buntis d i to nga saleslady ako g mean..
    ka faetsss

  9. #69
    daghan nata dire nag kayo na sa kalagot anang ilang sirbisyo. Ni try ko chat sa ilang costumer service murag kigwa kau way klaro mo tubag.

    Wa tay ma himo istoryans kay wa may lain nga tindahan nga pariho ug mga baligya nila, mao na murag wala rana sila. Mas ma ayo unta naa tay contact sa ilang owner dyud sa? aron adto nato e pa buhagay ang tanan problema sa ilang serbisyo.

    Wa man gud na sila nag butang ug suggestion box. Kung imong priority number unya na tawag na pero wala ka diha dili na dawaton, dapat mo kuha naka ug bag.o, tungod sa kalagot nako nag kuha ko ug 5 ka numbers wala nako gi balik hehehehe.

  10. #70
    Quote Originally Posted by SmaRkieS View Post
    Wa tay ma himo istoryans kay wa may lain nga tindahan nga pariho ug mga baligya nila, mao na murag wala rana sila. Mas ma ayo unta naa tay contact sa ilang owner dyud sa? aron adto nato e pa buhagay ang tanan problema sa ilang serbisyo.
    Are you serious? Daghan kaayo tindahan diha na gabaligya same products. You're just a lazy cheap *bleep* . And what will you say to the owner? Dude, the owner doesn't give a crap about what you will say coz they don't need you're cheap ass money. La sila namugos didto ka mupalit so la pud kay right mu.whine na mara kag si kinsang importanteng tawo. Grow up and stop being selfish

  11.    Advertisement

Page 7 of 14 FirstFirst ... 45678910 ... LastLast

Similar Threads

 
  1. What are your bad experiences with your vet?
    By gdy327 in forum Pet Discussions
    Replies: 11
    Last Post: 05-26-2013, 09:11 AM
  2. post your bad experience with your rides
    By fel777 in forum Automotive
    Replies: 52
    Last Post: 03-04-2012, 11:44 PM
  3. For Trade: CD-R King 4GB Mp3 Player TO YOUR PS2 Memory Card
    By slapchuck in forum Gadgets & Accessories
    Replies: 12
    Last Post: 04-11-2009, 06:53 PM
  4. For Trade: 80gb 2.5" with cd-r king enclosure to your phone
    By kit_cebu in forum Cellphones & Accessories
    Replies: 1
    Last Post: 03-04-2009, 07:33 PM
  5. Fix your "Bad Gateway" problems with Service Pack 3
    By YJOB in forum Support Center
    Replies: 5
    Last Post: 02-04-2009, 02:43 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top