tarandtado pud sa nag shagit oi.. ipaslak nakos iyang baba na akong gipalit!!!!!!
tarandtado pud sa nag shagit oi.. ipaslak nakos iyang baba na akong gipalit!!!!!!
I agree with you..Dapat i-reklamo to nila nga cashier coz if ila lang pasagdan..mas mudako niya simbako ila problema in the future. Samot na ang Cashiers, salesladies and other staffs pa nmn ang mirror sa company so BAD IMAGE na kaau ang company tungod lang nila.Tsk! Tsk!
aw ayaw sad lakaw..abi pa lang imo g-allow nga pauwawan imo self..ako ato ako to tubagon ang cashier..pero nuon kung sa kakulba and kauwaw, muhawa nlng dyud cgro ka..
nakasuway ko one time sa METROBANK MABOLO. I was still working at our family business that time, and most of my task kay naa sa bank. DEposit and withdraw dyud na. ONe time ng-withdraw kog daku2 na amount sa akong usual i withdraw there, ni ask bitaw na ang teller which happens to be my batchmate sa USC main (am not sure if BA or MA to xa), ni ana btaw na xa "Diin ni gikan ng money mam?" NItubag ko pero nauwawan ko kay nilingi iya tapad na teller.
Buing!! paki ba niya!!! Suki nmn ta mi ddto!!
kasuway jud ko ani, sa Metro Ayala pd.
basig wa pod to gituyo sa tindera oi na magpakauwaw.. murag nasulti rato niya pero wa niya hunahunaa na malain ang gapalit ato..
mora ing ana man jud na sila cguro, kay ila man siyagitan ang promo if ang imo nga gibayran walay tag price, maybe to call the promo's attention nga naningkamot ang imong client wala jud nimo tagda, sort of like that baga...kay pirmi baya na mahitabo nako,inig abot nako sa cashier wala tag akong pinalit ila mang tawgon kusog ang sales clerk in charge...
pero in cases like medyo sensitibo imo gipalit naa jud nay discreet way...i train jud unta na sa management ang assigned staff...
Similar Threads |
|