katong experience namu sa ako mama sa PNB banilad branch...ka sendon na gud ko ato ug letter sa ila manager sa akong kalagot....wa lang nadayon...hehehe
katong experience namu sa ako mama sa PNB banilad branch...ka sendon na gud ko ato ug letter sa ila manager sa akong kalagot....wa lang nadayon...hehehe
Maayu pa mga taga BDO.![]()
it's really important man jd sa ilang job to be polite..it's part of their job...
kuyawag istoryan pud diay tong mga tellera sah...aw..rakrakan gud ug yaw2 diri!..ahahaha....![]()
hahaha at least makabalo pud sila unsa ila sayop. kana pud sa metrobank kay mga arogante kaayo. ganahan ko sa RCBC though its a smaller bank pero nice man ila tellers. and sa BDO pud maayo ila customer service. mao unta na dapat hinumduman sa mga taw nga nag work with services, dili jud unta sila grumpy unya tubagon lang kag wala ko kabalo mam. nah mao! other than banks ang place na pinakabati ang customer service is GLOBE TELECOM - ayala and sm
@SmartAssChic,,, Share pod be sa imo experience sa Globe Telecom especially SM.
kasuway nako, mga feeling guapaOriginally Posted by dark_phoenix
@thread starter..
ok rana oi...
duola lang,, ingna daun.. in a calm way
can a speak with your supervisor?
walay mkalupig sa tiguang na teller taga unionbank basakLLC gawas mepz 2.. teller na tiguang diha.. fisrt table to the left nig sulod nimo.... pinaka atay na tao sa kalibutan,,
just be understanding lang, ikaw ba mg quinta ug kwarta nga dili imo taga adlaw, d baka saputon!joke
well dark_pheonix is also right, it'skay mg atubang gud na cila ug customer, mas maau gyudreally important man jd sa ilang job to be polite
nga approachable cila
naa man uban na madala ra ug ngisi2x naa pud uban na dili na matabang kay gdala ang problema sa work or naay niabot na problem...
Similar Threads |
|