Page 5 of 13 FirstFirst ... 2345678 ... LastLast

Default Is it wrong for the girl to do the expenses mostly?

ideally, the guy should do most of the gasto but if the guy is financially-challenged then, the best (and the only way for him to retain his ego and self-respect) way is to do it fifty-fifty (50% for each person in every expenditure together).

under no circumstance should the gal do most of the gasto most of the time kay this carries the impression that the guy can not support the girl (that he presumably loves) and their family (kids, etc.) when the time comes. (why should a woman marry a guy she knows to be inadequate for a father figure?)

plus this puts the girl in a bad light kay she gives the impression that she is desperate and taking the role of a sugar mommy!

this is a point of view from a guy!

ani ni siya, if ang guy ni invite sa girl, then ang guy dapat mo BAYAD!!! paka ulaw lang ang laki mo invite unya walay kwarta.. aw lain nana, klarong nanggamit na sa babae. kung mo bayad pod ang babae.. aw uto uto he he he. kung close friends mo, ok ra na girl mo bayad sa guy pero dili lang gyapon magpalabi kay binuang nana.

kung mag uyab kana depende nana sa sabot

depende kon kinsay naa!!!!

Quote Originally Posted by knup24
    depende kon kinsay naa!!!!
    sakto...

bitaw ! kung kinsay nangimbita ... maoy molibre ! pero u know what .. maot man gyud ning babae nalang pirme ang mogasto sa laki .... kamo sang mga lakiha mo ! tabang sad tawn sa mga bayranan hahahahaa :P kay ma turn-off gyud ang girlalo ninyo kung pirme nalang siya inyong pagastuun ! aron maka feel sad ang gurl na " ay kani! makapakaon gyud ni nako kung magminyo mi" !!! something like that gud ! tipiron gyud ninyo inyong mga uyab oist !!!!!!!!!!!!

alangan...maot muleng.....hehehe

if i was the one who invited the girl out for a date then it's on me.between me and my gf then sabot sabot lang if kinsa. if wala ko then siya ang mo bayad vice versa.there are also time na mag tunga sa bayad.there was even a time a wala koy work then it was my gf who usually takes the bill but at least i save some money so that akoy maka treat niya at least once a month.(i was a bum for 1 year) bisag wala koy work i still able to take her out at my expense.
    Audentes Fortuna Juvat

lakaw nalang instead mo manakay para wala pletehan...kaun nlang bobble gum pra walay gasto kaayo ug dugay pajud hurot... kung ganahan tan.aw sine, tan.aw nlang sa poster sa sinehan para walay bayad...

mas mau unta kung 50-50

ok rana kung mas daghan cya ug money kaysa sa guy!! pero dili sad permintehon oist!! grabe naman pud nang cge lang ang girl maoy mo libre kaw nasad!! para fair ba!!

11.    Advertisement

Page 5 of 13 FirstFirst ... 2345678 ... LastLast