Page 473 of 475 FirstFirst ... 463470471472473474475 LastLast
Results 4,721 to 4,730 of 4744
  1. #4721

    Quote Originally Posted by Lingaw-lingaw_sa_payag View Post
    Naka saka nku balik sa tops... Before problem nku kay pag downhill padung balik JY kay murag ni overheat ang brakes causing for it to not be effective anymore.... Naluyawan jud ko ato.

    Since then nag ilis nko ug brake fluid to preston..

    This time pag downhill wala nku ni ride sa akong brakes.. Set to L ug S ang gears, and alalay lang sa brake... Pag abot sa JY effective ghapon kaayu ang brakes..

    Next time Balamban ug West35 cguro.. Hahaha
    Good to know boss na kaya ra kay ako wife cge na rabag padungog2 nga mangadto mig tops of cebu. Courage nalang akong gihuwat..hehehe

  2. #4722
    Quote Originally Posted by kitoy View Post
    Good to know boss na kaya ra kay ako wife cge na rabag padungog2 nga mangadto mig tops of cebu. Courage nalang akong gihuwat..hehehe
    Di jud issue ang padung saka... Ang paubos ang kuyaw... Hahaha.. Pero basta ok ra imong brake fluid and brake pads no issue jud..

    On the way sa skina tops from JY kay D rjd ko.. Pag abot sa skina tops kay S nko...

  3. #4723
    Update:

    So nag pailis nko ug brake pads... Front and Rear... Bendix akong gipili na brand..

    Total damage:
    Brake pads: mga 1100
    Brake shoes: mga 1250
    Rubber seals: 4pcs - 110 to 120
    Labor: 1200

    Sa Noecor ko nagpa trabaho since suki naman ko did2... Kailangan overhaulon ang Rear kay leaking na ang cylinder...

    So far wala nay noise and nindot na ug kupot ang brake..

  4. #4724
    Quote Originally Posted by Lingaw-lingaw_sa_payag View Post
    Update:

    So nag pailis nko ug brake pads... Front and Rear... Bendix akong gipili na brand..

    Total damage:
    Brake pads: mga 1100
    Brake shoes: mga 1250
    Rubber seals: 4pcs - 110 to 120
    Labor: 1200

    Sa Noecor ko nagpa trabaho since suki naman ko did2... Kailangan overhaulon ang Rear kay leaking na ang cylinder...

    So far wala nay noise and nindot na ug kupot ang brake..
    Wa ni suggest nga ilisi ang duha boss? Kay gi ignan ko sauna sa autolab nga ilisan sila in pairs mao to nisugot ko bisag isa ra ang ng leak. 6.7k tanan ako damage with labor.

  5. #4725
    Unsa ilisan boss? And mahala sa labor gud..

    Sa akoa kay ni leak ang duha ka cylinder.. But ang rubber cap ra giilisan... Mao to 120 pesos 4 na kabuok...

    Normally 250 labor nila sa brake if wala leak... If naa leak and need i overhaul 350 labor... Not bad.. Sa uban kay mu charge sila additional 250 on top sa 250 labor... So nakabarato jud ko...

    Next plan nku is ilis valve cover gasket and valve adjustment... And limpyu throttle body... Around 1500 labor sa adjust valve...

  6. #4726
    Quote Originally Posted by Lingaw-lingaw_sa_payag View Post
    Unsa ilisan boss? And mahala sa labor gud..

    Sa akoa kay ni leak ang duha ka cylinder.. But ang rubber cap ra giilisan... Mao to 120 pesos 4 na kabuok...

    Normally 250 labor nila sa brake if wala leak... If naa leak and need i overhaul 350 labor... Not bad.. Sa uban kay mu charge sila additional 250 on top sa 250 labor... So nakabarato jud ko...

    Next plan nku is ilis valve cover gasket and valve adjustment... And limpyu throttle body... Around 1500 labor sa adjust valve...
    Ang cylinder gi ilisan kay dili man diay sila mo repair so ang duha ka cylinder bag-o na. Mahug nga 3k+ each.

  7. #4727
    Mahala sa... Sa likod na nga cylinder imo pasabot noh? Dili katong piston sa front?

    Akoa giliha raman...

  8. #4728

    Default post your honda jazz/fit

    Quote Originally Posted by Lingaw-lingaw_sa_payag View Post
    Mahala sa... Sa likod na nga cylinder imo pasabot noh? Dili katong piston sa front?

    Akoa giliha raman...
    Sa likod boss kadtong duha. Ang isa ray ng leak pero ana man tong ng repair na “ideally” duha ang ilisan para daw even and wear and tear. Basta mga shops boss like cfg, autolab, roadstar dili na sila mo repair boss ilis gyud na sila bahalag copper brushing ray issue. Mao nay na lesson learn nko..hehe ako radiator fan motor copper brushing ra nga tag 50 pesos ang problema, whole motor gi-ilis nga 3k. Mao na kung mka abot pa imo sakyanan sa noecor, dadto gyud pa-ayo kay wa pajud ko nila na disappoint dadto ka 6 times nko cgeg balik2.

  9. #4729
    Quote Originally Posted by kitoy View Post
    Sa likod boss kadtong duha. Ang isa ray ng leak pero ana man tong ng repair na “ideally” duha ang ilisan para daw even and wear and tear. Basta mga shops boss like cfg, autolab, roadstar dili na sila mo repair boss ilis gyud na sila bahalag copper brushing ray issue. Mao nay na lesson learn nko..hehe ako radiator fan motor copper brushing ra nga tag 50 pesos ang problema, whole motor gi-ilis nga 3k. Mao na kung mka abot pa imo sakyanan sa noecor, dadto gyud pa-ayo kay wa pajud ko nila na disappoint dadto ka 6 times nko cgeg balik2.
    Lagi.. Daghan2x lang jud taw did2... Dapat sayo ka kung gusto ka di mahaponan did2.. Hahah

    Daghan pd honda fit nakitan nko did2...

  10. #4730
    Mga boss good day e invite tah diay tamo sa HJCC Honda Jazz Club of Cebu... e search lang sa FB pwede ramo mo ask did2 sa page any questions we are glad to help out sa makaya namo ug tubag, and if ma official members namo maka avail sad mo ug discounts sa affiliated shops, gasoline stations, and stores... Sayon ra ma official member wala ni bayad basta active lang ka sa activities... apil namo mga boss Jazz and Fits are welcome to join

  11.    Advertisement

Similar Threads

 
  1. Replies: 7
    Last Post: 02-23-2013, 12:34 AM
  2. Replies: 25
    Last Post: 01-27-2011, 08:38 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top