sa akoa lang tanaw sa atoa, dili necessity ang sakyanan kay halos sa imong pultahan e hatod or e naog ka sa transport sa atoa...
pero naa mn pod uban lugar nga lisod jud ang pag commute mao sakto ra nga naa jud kaugalingon nga auto or motor.
pero ang kanang sa uban, status symbol ra ng sakyanan.
Diha na mas epektibo hinoon ang BRT. Since ang drivers sa BRT kay salary based man, dili sila mag depende sa pila ang pasahero at a given time meaning pwede gihapon mag tagana ang gobyerno ug schedule bisag gabii na kaayo ug minos na ang pasahero. Igka duha ana, sayon ra sad pag assign ug Marshalls ang gobyerno sa mga bus sa gabii para i secure ang mga pasahero sa mga kuyaw nga oras which is almost impossible buhaton if same Jeepney system gihapon ta.
- - - Updated - - -
Diha na mas epektibo hinoon ang BRT. Since ang drivers sa BRT kay salary based man, dili sila mag depende sa pila ang pasahero at a given time meaning pwede gihapon mag tagana ang gobyerno ug schedule bisag gabii na kaayo ug minos na ang pasahero. Igka duha ana, sayon ra sad pag assign ug Marshalls ang gobyerno sa mga bus sa gabii para i secure ang mga pasahero sa mga kuyaw nga oras which is almost impossible buhaton if same Jeepney system gihapon ta.
hahaha,.beebop..
palpak mani mayor sa cebu city uie,ng buhat solution sa traffic 3 yrs pa human project neg magamit na ang project ky dli nasd effective..taya!!! nya wla gyud cya temporary solution sa mga commuter so 3 years mag antos ang mga tao,...ataya ui!!
this is good news. this is the way it should be.
https://cebudailynews.inquirer.net/2...brtlrt-in-2020
klaro magsamoksamok napud na si tomas kay wala siyay labot nya di niya pwede ipanghambog sa fb. mao ni sakto nga public transpo masterplan. brt ug lrt. amaw gyud na tomas.karon di na siya kapalag kay duterte man. sa una ni propose ang mcdp ug lrt kay gahigahi siya. brayt gyud.
Similar Threads |
|