Page 12 of 12 FirstFirst ... 29101112

Quote Originally Posted by tsunade View Post
    naa kay point noy but I just say "I PRAY", "our SAVIOR" and "RELATIONSHIP with", most born again I knew especially sa office doesn't think that way sa imong ge sulti , and oh they will always tell you nga need mo basi gyud kas Bible, pero naopaw nako wala gyud koy verse nga nabasahan nag hisgot og PERSONAL SAVIOR og PERSONAL RELATIONSHIP.
    I use to disbelieve and lost hope to RC so I started to join Born Again service, ok na onta kaayo pero sa cge nakog attend ako nabatyagan nga back-stab gyud ang tirada ani nila cge og panira og RC, nya kasagaran nga ex-RC nga mag sige og hisgot nga katong naa pa sa RC mga palahubog sila, mga sugarol sila etc, nindot pangutan-on nga naa diay na sa Doktrina sa RC ang mag sugal og mag hubog2x? so balik kos RC basa Biblya + balik sa akong pocket book pag college nga Catholic Doctrine. og mao na to..
    Peace from an ex-RC to ex-wanna Christian "kono" then back to RC.
    I think misunderstanding lang sa terminologies, technicalities and whatnots bro hehehehe
    but I'm sure mao na ila pasabut sa "personal relationship".

dili to born again imung naapilan guro bai, born against guro to..hahahahaha
    RC is still a Christian church bai, it's the first one in fact.
    kanang magsige ug pangdaot nga membros simbahan regardless of the denomination wa na kasabut sa ilang pagka kristyano.
    I guess all roads lead to Rome huh? hehehe
    Last edited by noy; 04-06-2018 at 12:02 AM.

ahaha again naa lage nang "personal" dili man ikaw ang tag-iya ni Jesus, nganu inyo man gyung e sugar coat.
    Why not just say he is "OUR" Savior or have a RELATIONSHIP with Jesus omitting the word PERSONAL. lol
    actually pwede ra man na siya iomit jud kay wala man say magic if iapil ang "personal" or dili basta as long as you recognize nga imo siyang Savior and commit to follow Him and have an intimate relationship with Him for the rest of your life

ako lang giexplain kung unsay meaning sa "personal" nga gigamit usually in professing your faith, di man sad legalistic ang Ginoo about it.

naa kay point noy but I just say "I PRAY", "our SAVIOR" and "RELATIONSHIP with", most born again I knew especially sa office doesn't think that way sa imong ge sulti , and oh they will always tell you nga need mo basi gyud kas Bible, pero naopaw nako wala gyud koy verse nga nabasahan nag hisgot og PERSONAL SAVIOR og PERSONAL RELATIONSHIP.
    I use to disbelieve and lost hope to RC so I started to join Born Again service, ok na onta kaayo pero sa cge nakog attend ako nabatyagan nga back-stab gyud ang tirada ani nila cge og panira og RC, nya kasagaran nga ex-RC nga mag sige og hisgot nga katong naa pa sa RC mga palahubog sila, mga sugarol sila etc, nindot pangutan-on nga naa diay na sa Doktrina sa RC ang mag sugal og mag hubog2x? so balik kos RC basa Biblya + balik sa akong pocket book pag college nga Catholic Doctrine. og mao na to..

Peace from an ex-RC to ex-wanna Christian "kono" then back to RC.
    about sa Personal Relationship, you can refer sa Revelations 3:20

"Here I am! I stand at the door and knock. If anyone hears my voice and opens the door, I will come in and eat with that person, and they with me."
    God is reaching out sa imoha to be your close friend kay makigkaon gani siya sa imoha

and also i feel sorry sa uban nga Christians nga sige ug pandaot sa ubang tinuohan which is supposed to be di jud ingon ana ang character sa usa ka Kristiyano, i hope di nimo igeneralize tanan kay ang tinuod nga Kristiyano nagpossess ug fruits of the Holy Spirit according to Galatians 5:22-23

"But the fruit of the Spirit is love, joy, peace, forbearance, kindness, goodness, faithfulness, gentleness and self-control. Against such things there is no law"
    Last edited by rics zalved; 04-06-2018 at 09:42 AM.

As long as that belief system respects freedom of conscience, separation of church and state, that's all we can ask from any religion. No threats, no coercion, no interfering with the legal system to favor their doctrines.

4.    Advertisement

Page 12 of 12 FirstFirst ... 29101112