
ang widening sa pit-os to talamban ky 10 years in the making na... mao mamalit nalng ug motor mga tao, dn karon kontrahan pa ang mga motor...tsk..tsk..tsk..

wa na gyud ang BRT...wa nay balita human pag-baraw ni dino animal...
^klaro kaayo ang pattern...pero menos man activity iyang FB...di parehang samoT nga sakto's mga memes...lol

Valid man ang mga reklamo ni Dino sa BRT kay to think Escario, Ban Tal area walay dedicated lanes unya billion $ ni na project.
So nahog ra na cyag normal bus in the center na pwede counter flowhan. Delikado ni e padagan ang BRT kung walay tarong pag ka implement and we are a nation of lawbreakers and fond of bending the law.
Ang naka bati lang jud is hinay kaau ang action sa goberno unya naa pay away politaka kung unsay project na nindot daghan mo babag kay di ilaha gikan. Mao ng mag mintinar guro tag habal2 ug jeep ani kay si tomas PRO ANGKAS ra ba. di ganahan si tomas ug LRT kay mahal daw pero unsa diay gamit sa govt subsidy parehas sa Manila. murag backward ra kaau ug rason para d e pa dayun kay gusto niya BRT ra jud. we actually need both BRT + MRT/LRT and need to maximize the use of our waterways to connect Cebu City to Lapu2. Pareha ra gud sa HK Central ug Kowloon. Cebu City ug Lapu2. Pwede sad gani Cebu City to Oslob (HK to Macau) just to cater the tourist area of the south, less disgrasya, less traffic.
Sad reality is Political interest > Public interest.
Last edited by Jantehshiznit; 02-07-2018 at 06:39 PM.
Similar Threads |
|