Page 1451 of 1835 FirstFirst ... 144114481449145014511452145314541461 ... LastLast
Results 14,501 to 14,510 of 18341

Quote Originally Posted by the_resistance View Post
    ahh yes. defend him. like a god it seems. so if one of your minor cousins get shot, say 14 years old.

still defend?
    Yes I'm bound to defend him, fore mostly because he is my Presidente, ang2x man ug adto ko mo-support ni noy2x nga dili na man na siya ang Presidente. Pila kaha ka krimen ang nahitabo sa panahon ni noy2x, unya binuhatan diay to ni noy2x?, pag-buhat na pud ug laing account unya tubaga ko.

OT: unsa naman ni nga thread nga kadaghan nabang gihimong bag-ong account aning @Synthetic? Engun ani najud mo kadisperado diha sa oposition? kamo nalay gailad sa inyong kaugalingon, hastang Istorya gisudlan na ug Troll.

Quote Originally Posted by RainRaiku View Post
    Aw, LABAW pa's NAILAD ang 16 million bobotantes.

Kay ang ilang gilauman nga maoy musolbad sa problema sa drogas ug korapsyon sa atong nasud mao man diay ang NUMERO UNONG corrupt ug tigpayuhot sa droga.

Tabla pa nila'y naglana og potot.
    @sytheticc @imyourface @the_resistance @RainRaiku -> matulog na lang ka balik dodong, wala jud ka valid na argumento....
    Bunganga lang imong ebidensiya.

Quote Originally Posted by GemWArrioR View Post
    @sytheticc @imyourface @the_resistance @RainRaiku -> matulog na lang ka balik dodong, wala jud ka valid na argumento....
    Bunganga lang imong ebidensiya.
    MODS NOTE :::

.. look, the problem lies also with you people who reply to his baseless assumptions. you guys well know that this troll is sick in the head. that rainraiku and jgored has the same ip address, CLICK HERE it has happened before that that troll has replied to his own statement. clearly, he finds joy in all the attention you give him. remember our bisaya line of if imong tubayan ang boang kay tabla pa kang boang.

.. so, which is more demented here ?? the troll or those who are feeding the troll ?? that's why, stop giving him attention.

Blog Entries
    Quote Originally Posted by masakiton View Post
    triad member

sa mga anti duterte = allegations against the current administration is true until proven wrong. Police statements are false until proven that its true
    OT: Murag sa bugan man ni dapit nga tattoo.. duol ra gyud nis tinuod nga triad.

-------------

OnT:

Busy lage karon ang mga yellow minions basin naa na pud ni silang dakong move buhaton, naa raba deadline si Trillanes nga December panaugon ang ratings ni digong..

hahaha Daghana na ban ui. Hopefully active gyud ning mga mods balik unya focus maayo ari nga thread kay tanan klase sa baho, be it Duterte supporters or opposition, nang lisbo na.

I support the mods all the way.

Quote Originally Posted by fingolfin View Post
    MODS NOTE :::

.. look, the problem lies also with you people who reply to his baseless assumptions. you guys well know that this troll is sick in the head. that rainraiku and jgored has the same ip address, CLICK HERE it has happened before that that troll has replied to his own statement. clearly, he finds joy in all the attention you give him. remember our bisaya line of if imong tubayan ang boang kay tabla pa kang boang.

.. so, which is more demented here ?? the troll or those who are feeding the troll ?? that's why, stop giving him attention.
    Hello mod fingolfin,

OT:
    Against sad ko aning mga trolls sir, and i think mas maayo nga madefine nato objectively ang term nga 'Troll' sa Forum Rules. As far as i know wala pa ni sa rules and it should be addressed clearly considering how problematic they can be.
    Just my two cents.

Blog Entries
    Quote Originally Posted by the_resistance View Post
    umaabot nga panghitabo.

what is with this forum. seems to be over run by du30 worshippers.

as i have mentioned earlier. embarassing really for cebuanos to kowtow to that madman from davao.

as cebuanos, even visayans, what should we be proud of? there is no prominent cebuano on the admin.

care to point out kinsa prominent cebuano on his team. it seems only his davao ilk to me.
    nganong na madman gud intawon na si duterte? nga sa tanan president nga akong na-abtan cya ra gyud ang tarong2x

maybe ang iyang sinulti-an may pag-kahangaw pero tanawa unsay iyang nabuhat sa pilipinas...

ako noh? wa jud koy paki kung taga-asa manang taohana ang naa sa admin ang importante nga naa silay mabuhat...bisag muslim pana or mga abusayaf basta naa sila nabuhat para sa pilipinas...

MANILA - (1st UPDATE) A Senate committee report on the postponement of the barangay and Sangguniang Kabataan (SK) elections to October 2018, if adopted, would allow President Rodrigo Duterte to appoint officers-in-charge (OICs) in place of incumbents who are on the president's drug list.

DUTERTE'S LIST: 'Narco' politicos, lawmen, judges

Section 3 of Committee Report 163 of the Senate Committee on Electoral Reforms and People's Participation would give Duterte the power to replace incumbent barangay officials on the "duly confirmed and validated drug list provided to and in possession of the President."

"Inclusion of the name of an incumbent barangay official in the duly confirmed and validated drug list provided to and in possession of the President shall constitute sufficient cause for the appointment of officers-in-charge for the barangay."
    OICs in place of barangay officials on Duterte drug list: Senate report | ABS-CBN News

Galibog gyud ko sa una ngano nga walay Barangay elections nga nahitabo,
    mao diay ni ang hinungdan. Maayo unta sa mga Mayor pud ing-anion.

daghan taga davao diri di na balanced ang istorya.net, ari nalang ko sa pex. LOL

11.    Advertisement