Naa ba kaha naka experience ani?
Ok raman badlungon bah, tarungon lang.
But if ni insist cguro to cya, mangayu cguro kog "memo" nga giingon gyud nga dli pwede mag "bitbit" og DSLR.
NaA guro ni siLa order sa iLa management nga something about picture-taking. Na misinterpret Lng sa mga guard. Basin Lng ha diLi pwede mga photoshoot ba nga gi generaLize Lng sa mga guard or waLa Lang jud na tarong og BrieFing.
Possible. Ang guard nag implement sa butang nga wala cla kasabot. DSLR gani, photoshoot na.
@Hot Ice, mustamos? hehehe.. anyways, basing on my experience sa SM, gi badlong pud ko ana kay ga bitbit ko ug DSLR hasta akong mga kauban. But then again, padung mi sulod ato...
Sa Parkmall, nakasuway ko but wala mi badlonga nuon.
But mao ni akong nasabtan sa ilaha....once you bring your DSLR, ang ilang huna-huna "MEDIA" ka and trying to get a scoop or something. Documentation(s) for your article and they don't want their establishment to be part of it nor be included in it. Mao na mu badlong gyud sila if naa nag bitbit ug DSLR labi na sa sulod sa mall. But then again, mao ra na akong nasaban but I may be wrong...
Going back to the guard, dili man gud porke naka uniform na sila, mag inisog dayun ug badlong. Kulang lang guro to siya sa training about customer service. The best thing to do is to report it to the management and sila na mu badlong sa ilang mga guards...
Zeeeee!!!!! hehehe
Oo, matawag sad nakog ignorante.
Actually nag email ko sa ila. Then ni ana cla nga ila daw ipa abot sa ila admin ang concern. which is ako gyud main concern ato nga time is the manner that the guard approached me. Nihawa raman pud hnuon cya, pero dli gyud sakto iya intro.
i bit2x my camera almost all the time.. wa man ni complain.. pero if mag shoot2x nah naa gud mo duol.. puhon.. i think it's part of the security nila.. mo ask ko sa ako friend..
Similar Threads |
|