Page 5 of 7 FirstFirst ... 234567 LastLast

Quote Originally Posted by quirkychinita View Post
    lagi sab. sakto pud. Kaso a lawyer is a bt expensive and were in a big debt since my dad left us. The only things left to us are his motorcycles, pool tables and our house.

The kabit has her own house provided by my dad and had a motorcycle from my dad too... I was just upset kay nganung nangayu pa man sila ug gamit na mabaligya nila when they have their own already. It almost had the same amount with what we have.

The kids aren't minors anymore so they can already work.

I am angry because I supportive myself on half of my stay at college and the illegitimate children dare ask for financial support for their studies bisan makatrabaho na sila.

my sisters and mom said na basig ang ilahang inahan ang nanugo sa mga bata.

It's really hard fighting for my family.

-- i hope this is not too late. but ive watched this on TV, the same cenario. and it was clearly stated on the law, wala jud rights ang illegitimate children sa nahabilin na things sa amahan. labi na kung conjugal property (mga butang na napalit sa laki within sa marriage niya sa iya wife). wala jud madawat ang illegimate. gi re-enact paman gani in one of the famous TV stations. mas naa pay right ang mga legally adopted kay sa mga illegitimate.

Salamat ani na thread kay daghan kog nakat onan... Haaayy, ka complicated ba d i ani f maabot ang time na mawala na akong papa... Tsk...

Hope ma ok namo ts...

the right to remain silent

wala. dapat isunod na sa mga adik ang kabit. pamatyon sad kay katol ug bilahan.

Sell all of the dad's properties to pay the debts (including the house and properties they have under his name) then divide the share according to the law. Tan.awn nato dili ba sila mureklamo.

the right to bilangkad anytime gustohon ni nimo..hahahaha mao ra jud na iyahang role..as side from that wala nay lain..

right nga mag budget sa sweldo sa laki,ky ang asawa mn ang mag budget sa sobra sa kabit

Naay right ang mga illegitimate kay ma-proven na man through DNA test, pero in this case dili sila ka-demand directly kinahanglan nga bahin-bahinon ang mga kabilin in accordance with the law. Maorag manebela ra ilaha anang motor kung ubay2x man gani mo.

Quote Originally Posted by rhame View Post
    Sell all of the dad's properties to pay the debts (including the house and properties they have under his name) then divide the share according to the law. Tan.awn nato dili ba sila mureklamo.
    +1 for this, sakto ni if gustoh man kaha sila ug bahinay sa wealth sa imong papa. mao ra jud ni ang last option and to think only half of it ila makuha.

Also TS naa bay acknowledgement imong papa na anak toh niya? like sa birth certificate, naka butang ba ang name sa imong papa ngadtoh ug iyang perma? Wala na silay rights mo ask ug ingon ana, If naa man ahw sunod lang ta sa balaod.

walai right ang kabit, samok samok lang na cila...nia mao pai isog kaau...

11.    Advertisement

Page 5 of 7 FirstFirst ... 234567 LastLast