Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 15 of 15
  1. #11

    Quote Originally Posted by ghostie2472 View Post
    If ang kwarta ra ang gi apas, aw normal ra na. And what I mean by kwarta is ang ka dako sa sweldo ang gi pangita, wala mag huna-huna kung unsa nga klase ang trabaho, if ganahan ba sila or dili.

    I've been in the BPO industry since 2003​ (Western Wats) so far ang current company nako is my 4th company. While uban diha 2-3 years pa lang naka 5 na ka companies na agian.

    It's not all about the money, if you love your work the money comes next. Ayaw lang sad mo intawn ug palabi sa inyong life style. Don't go broke trying to look rich.
    Please don't get me wrong boss, but saying that it's not all about a money is being naive. Dili jud na nato matago nga ang rason nganong mo work ta ma call center or dili kay tungod sa kwarta. Somehow our current society gives us not choice but to work. Pipila ra ang mga taw nga swerte kay mabuhat nila og unsa ilang gusto, regardless if ma bayran sila or dili. Bisan gani mga professional athletes although ganahan sila sa ilang gibuhat mo abot jud ang panahon na ma feel nila nga nag trabaho sila. Money is just a piece of paper but it controls us, the harder you try, they more difficult it is. Ang life dili na challenging... hehehehehe... sad but we have to live with it and so will our sons and grandsons until mo abot ang time na maka realize ang mga taw nga naay lain pamaagi

  2. #12
    sometimes ba maka ingon jud ka nga dili jud fair ang atong society, ang pobre mo samot og ka pobre ang datu mo samot og ka datu... if you think about it halos tanan problema ang underlying cause/source jud ana kay kwarta

  3. #13
    C.I.A. ghostie2472's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Gender
    Male
    Posts
    3,673
    Blog Entries
    1
    Quote Originally Posted by gotnowheels View Post
    Please don't get me wrong boss, but saying that it's not all about a money is being naive. Dili jud na nato matago nga ang rason nganong mo work ta ma call center or dili kay tungod sa kwarta. Somehow our current society gives us not choice but to work. Pipila ra ang mga taw nga swerte kay mabuhat nila og unsa ilang gusto, regardless if ma bayran sila or dili. Bisan gani mga professional athletes although ganahan sila sa ilang gibuhat mo abot jud ang panahon na ma feel nila nga nag trabaho sila. Money is just a piece of paper but it controls us, the harder you try, they more difficult it is. Ang life dili na challenging... hehehehehe... sad but we have to live with it and so will our sons and grandsons until mo abot ang time na maka realize ang mga taw nga naay lain pamaagi
    No problem bro. What I meant if for me lang, it's not about the money. Sabotabol man na nga ngano gusto sa mga tao mag work sa call center. Ang naka apan lang, kay ang lifestyle nila kay lavish ra kaayo, daghan ang gusto ipa kita sa mga tao nga daghan sila ug kwarta, palit ug mga mahal nga gadgets, clothes unsa pa na diha pero walay savings. If dili na kaigo ang sweldo sa current nga center nila sa ilang lifestyle maka hearing ug company nga bago nga dako ug pay balhin dayon. I'm not judging them. Ila man sad nang kinabuhi. Sa ako lang, though maingon nga dili jud dako akong pay sa mga companies nga akong na trabahoan (9k+ per payday) naka palit man sad ko sa akong mga gusto ug naka laag man sad ko sa mga lugar nga akong gusto adtoan. Naa pay sobra gamay inig abot sa next payday, tagsa ra ko naay tingbits moments.

  4. #14
    Daghan man causes. Some simply transfer from one company to another just looking for "Greener pastures". Ambot gi unsa na nilang 5 companies gi "hop" within 2-3 years. Uban kay if makadungog dako ug kwarta sa pikas, nindot benefits, nindot ug shift, nindot ug life... jump ship daun. Most do it because of the money lng. Gamay ra nahibaw.an nako na tungod sa career growth.

  5. #15
    Dili normal TS..Hopper na sila..hehehe

    So far sa akong pag panarbaho sa BPO industry for 10 years kay 3 ra ka companya jud akong na trabahoan..1st company kay 1.5 years ko..2rd kay almost 3 years then ang isa kay almost 7 years..so sad na close ang account but I dont regret kay I landed a great job karon nga dili BPO.

    I must say dako jud difference ang sweldo sa BPO compare sa usual company. Akong gi aim sa BPO kay training, experience ug mag handle ug team and accounts. No regrets ko sa BPO kay it has given me opportunities jud.

    Naa rana sa taw on how to handle things if may cge ba balhin balhin . Ako kay loyalista man ko

  6.    Advertisement

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

 
  1. Replies: 10
    Last Post: 05-31-2023, 08:25 AM
  2. Okay ra ba sa usa ka laki nga ma develop sa bayot na transexual?
    By cat_inthehat in forum General Discussions
    Replies: 50
    Last Post: 05-02-2013, 04:57 AM
  3. Replies: 26
    Last Post: 02-07-2013, 11:41 AM
  4. Pagpamoyboy: Maau ba sa usa ka relasyon?
    By Pinkish in forum Relationships (Old)
    Replies: 45
    Last Post: 06-21-2010, 05:47 PM
  5. Importante ba sa usa ka relasyon mupakita sa iyang gbati?
    By bhadz85 in forum Relationships (Old)
    Replies: 56
    Last Post: 12-23-2009, 02:27 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top