Mas lesser man siguro ang usik sa fuel kung lesser ang empty space sa gasoline tank. More empty space the more pud ang area ma occupy sa ni vaporize nga fuel, everytime mag refill ka, manggawas lang na nga vaporized fuel sa tank.
Possible mas daghan mausik nga fuel kung mag maintain ka ug 1/4 level filled tank then inig hapit na mahurot patubil na pud ka than sa mag maintain ka nga inig abot half full, refuel na pud ka. Kung ang weight sa gasoline ang issue, di ra kaayo na dako nga problema than venting daghan nga fuel vapors every time mag refuel ka.
basta relax lng gyud ta mag.drive, mas mka save gyud ta og gas. dapat gaan a2 pag.tunob sa accelerator.hehehe
Laing option para maka save sa fuel, enhance nimo ang ignition system, advance your ignition timing then run lean. Daghan nang nakasulay nga pwede ra magkuyog ang power nga dinaganan while lesser ra gihapon ang fuel nga kinahanglanon.
i think tinood na...electronic fuel injected engines has O2 sensor(s) installed.pag sobra ang iya madetect nga oxygen, automatic modugang daun og gasoline to balance the mixture. ang AFR dapat mo maintain sa 1:14.7 (1fuel:14.7AIR)at .5 volts pero naa sulution ana..install lang og (EFIE) or electronic fuel injection INHANCER..
u could also try kanang lets say a few meters away from the stop light, (green pa kunuhay).. pero u know nga padung na yellow and stop, i-neutral na nako ang sakyanan.. and my foot is just gi ready nako sa brake incase naay mulabang or what... ang motion sa sakyanan nalay mu tulod nako until stop na gyud... hehehe
pero no matter what, naa ra gyud na sa driver oi.. kung kaskasero ka, kalas gyud gas.. (kanang sa mga batan-on nga hot pa kaayu mu drive ba or kanang mga bago pa nakat-on)... just gently step on the accelerator lng gud ..
Eco mode ko permi magdrive kung,d na musiga ang eco mode, musiga dayon mata sa akoa asawa.hehehe
tubil ta daan samtang Barato pa...
Similar Threads |
|