abay, slamat sa imo tubag. 3 questions tubag jod nimo.
mas habog dy ning ns compara sa Fz dy. so kong compare ns ug Xr,a sa mas habog>? asa mag bugat sa NS ug XR?
abay, slamat sa imo tubag. 3 questions tubag jod nimo.
mas habog dy ning ns compara sa Fz dy. so kong compare ns ug Xr,a sa mas habog>? asa mag bugat sa NS ug XR?
2. Ok ra bro oi basta dili lang ka mo diritsu ug inline 4 nga motor.
unsa mean nimo bro? 4 stroke?

and Front suspension Telescopic Front Fork with Antifriction Bush Dia 37, pwd pa bana sya ma pa lower or pwd ma ilisan ug mas mobo? pra morag ninj sya lntwon ?
from this stock
into this bike
kong i upgrade ug inani . pla kha magasto pod no? btw kanang red na upgraded kay sa india na g upgrade ug pulsar ns200 na

dako2x dyud nig gasto nga fairing. AFAIK 10K-30K gasto depende sa fabricator if dala pintal. depende pud sa quality nya mas mahal kung walay mold, meaning ang fairing kay from scratch jud.
- - - Updated - - -
look at this bikes cockpit
pwera nalang if buslutan nimo ang ala clipon handle bar, pwede guro. pero ako pa nimo boss stay stock. or if willing jud ka mugasto. palit ug sakar nga triple tree ug USD fork kana pwede dyud na ma lower2x
sge brad. stick sako sa stock, ask rko para sa future plan na upgrade jejeje. slamat sa tambag

nhan ko sa NS, brad, mas comfortable man gd inig lingkod.. slamt sa advice.
- - - Updated - - -
single cylinder rman dy ning ns no pero power japon.. ok sad ang engine sound. pero lahi jod tong mga sports bike kay hagong jod ba kay 3-4 cylinder man.
Similar Threads |
|