Bali sa manual jud nga break in, hinay2x ang padagan and naa limit taga gear. Dili nlng nko e enumerate. Dili ko 100% sure pero ng hard break in ko sa ko 135ls, naa manko mga prob after pila ka years na. mg 4 years nko LS, ako lng to e project bike dili e bligya. mao to ako gamiton everyday commute, pang laag2x lng ang NS para dili ma mal2x hehehe.
Cons diay sa 200ns:
- if you're coming from a lower CC bike, (110-135cc i guess), you'll discover that the clutch is somewhat stiffer, harder to close compared to the latter. Normal ra daw ni, basin mu humok ra japon eventually, or mgka muscle ang imu kamot mao mu humok hehehe. Nka view ko video nga ni explain why gahi daw ang clutch, normal daw nga medyo gahi kay dagko na og parts inside (springs etc) same sa dagko CC nga bikes.
- KAWASAKI phil, opted to remove the lower mud guard of the front fender and the entire rear mudguard. So palak2x jud og lapok, if mg drive kag uwan or lapuk nga dalan, ang radiator and engine which frustrating. Samot na ang luyo, grabe musaka ang lapok up to sa pillion seat. Haist.. huwat nlng ko if naa mka remedy ani. Limpyo lng ko taga uli sa blay para dili mg tapok ang lapok.
- KAWASAKI phil also removed the headlight switch, naa switch ang INDIAN version ato wala, so permi mg ON ang headlight. Kani dali ra masolutionan sa mga gisamokan.



Reply With Quote


