sa una amo sakyanan multicab..pag suggest nako ani nga APV ingon ako misis mura'g wa pa gyud ka ka-move on sa multicab...
so amo giconsider avanza og crosswind. practicality, napunta mi sa crosswind
sa una amo sakyanan multicab..pag suggest nako ani nga APV ingon ako misis mura'g wa pa gyud ka ka-move on sa multicab...
so amo giconsider avanza og crosswind. practicality, napunta mi sa crosswind
Para sa mga ganahan pa mahibaw. This is based on my experience. Dili na haka2x ra pareha anang uban diha para naa lang silay masulti.
Advantages:
- Commanding view ok kaayo sya para nako. Di gyud ka maglisud mag drive. Kung i-compare nako sa sedan, mas ok gyud ang APV.
- 8 seaters. Pang extended family nga van. Payter pang outing2x sa pamilya.
- Turning radius gamay ra so payter gyud kaayo. di lisud mag U-turn or sa lubag2x or mo park.
- Kusgan. Ok kaayo bisag steep mountain road kay 1.6L ang engine.
- Taas og ground clearance. Di ka nerbyoson og drive kung medyo baha2x na ang dan nga imong agian. Kanang nag-ingon nga tumba lubo ang APV pag chure oi. Wa pa gani mo ka drive, mo husga dayon.
Disadvantages:
- average fuel consumption 7-8km/L city ra. Medyo usik og gasolina kung imong trip within the city ra labi na'g traffic nga lugar. Pero ingon ang uban sa Club Suzuki Phils. nga mo improve ra after the third change oil. I don't know kung tinood kay 2nd change oil pa among APBoy. Gibyahe ni namo back and forth Punta Princesa to Hagnaya thrice sakto ra kaayo ang 1000 pesos pa gas - naay gamayng sobra. Then last nga long ride Punta Princesa to Bantayan Island pud back and forth 1500 pa gas dako2x pa og sobra. Hopefully mo improve pa gyud ni kung makabalik mi puhon.
- Base model ni amoa so dili nindot ang suspension kay leaf spring ang rear. Bumpy kung e.g. ako ra ang magsakay or duha ra mi sakay. Pero kung more than 5, mo arang2x na.
- (Dili ni sa sakyanan directly pero more on the dealer) Nakabantay ko sa taga Suzuki before (katong sa CDO Foodsphere pa sila) nga ilang mga brand new units naa ra sa gawas ipanggrahe. Walay atop, dili semento ang ground. So ang tendency ang pintal dali ni fade. Ang underchassis dali ra gitaptan og taya. Di pa gyud libre rust proofing sa ilaha so ikaw na mo shoulder ana. Paet pero ge nalang kay medyo ok man pud ilang promo. Btw, ang new display center nila ron nga atbang na sa J Center Mall kay payter kaayo. So relaxing.
- Ang engine is under sa front row seats. Medyo lisud magkumponi kung gamay ra og lugar imong garage.
- Hinay og arangkada sa first gear. Not sure kung ni improve ni sa Type II
- No central lock and alarm for base model. So make sure nga before nimo kwaon sa dealer ang sakyanan dapat nakapataod ka og central lock ug alarm. Animal ning mga kawatan ron way gipili nga sakyanan! Among sakyanan kapila na gi attempt og lungkab. Siguro small time pa kay alambre ray gigamit pero nadaot gyud ang sa front row passenger side nga pultahan kay naay traces sa alambre.
- Ang base model dili double blower. So during summer, init gyud sa 2nd ug 3rd row seats. Wala pud butangi og insulation pads ang ceiling so inita tawn. Antos lang kesa way sakyanan. hehe.
Mag add lang ko kung naa ko na miss. Salamat.
Last edited by brandobandit; 08-23-2014 at 09:49 PM.
i will agree with what @brandobandit just said... we are happy with our APV and dili xa ing-ana ka paspas ang dagan sa APV pero power (torque) xa maski daghan ug carga (6 passenger, 3 gallon water plus other cargo) ... gi overtake-kan ang mitsu adventure and avanza padung saka sa transcentral going to balamban.
Kalas pod diay ni ug gas. Sa base model ky unsa ra nag supply sa bugnaw sa likod, ang vents ra sa front/dashboard?
Similar Threads |
|