TS naa kay kopya sa Memo?kay basin storya lang sad ni
Simple lang ni. Kung maka lugar mo, hapit sa SM Appliance. Pangutana ug tan.aw ug item kanang medyo taas ang presyo. Pakita nga interesado ka. Kung mag tinagalog, tubaga ug binisaya. Kung sige gihapon tinagalog pangutan.a ngano nga dili man ka niya tubagon ug binisaya. Kung mu ingon siya policy nila, ingna makig storya ka sa manager ug ingna ang manager wa ka kauyon ana nga policy ug ayaw dayon palit sa item. Aron makahibaw sila nga wala ta kauyon anang pag tamak sa pulong Bisaya.
Ngek na yabag na, dapat cla ang mu adjust kay kadaghanan sa ilang mga customer mga bisaya.
aguy di mao nga taga davao ang thread starter!! leche ayy!!
basin gipalabwan ra ni nga istorya..
basin kanang greetings or limited ra ni sa mga staff.
wa nay labot ang pagdeal sa mamalitay.
Dili sad cguro ka ma manager ug walay sulod ang imong utok.
Ug way trabaho bagolbol, ug naay trabaho supak2x sad. asenso gyud ta anang batasana.
ganyan talaga sila mga tagalog![]()
![]()
![]()
hahahha!!..
ibalik na sa manila oist.. mura ta buang mag tagalog bisan kabalo mo bisaya ang ato ka istorya!!...
People should learn to adapt to the place they have their business... naa bya panultihon nga nagkanayong "When you are in Rome, be a Roman" same is also with that freaking Chinese, Walu Uy. Who is he to underestimate our Cebuano language? Kaning mga tagalog, sobraan naman gud ni sila ka hambugero. (no offense sa uban ha) pero it shows.
Similar Threads |
|