Page 440 of 550 FirstFirst ... 430437438439440441442443450 ... LastLast
Results 4,391 to 4,400 of 5498
  1. #4391

    nice @lolo bosing informative kaayo bah...

  2. #4392
    @enf0rcer bai musta imong back to normal na EFI MC? how is it doing man? hope naka tabang gyud me, and if imo ipa balik sa always on pwede rah pud heheheeheh......nice meeting diay nimo bai..

  3. #4393
    Quote Originally Posted by RightLeft View Post
    @enf0rcer bai musta imong back to normal na EFI MC? how is it doing man? hope naka tabang gyud me, and if imo ipa balik sa always on pwede rah pud heheheeheh......nice meeting diay nimo bai..
    thanks boss...

    so far ok na ako gas consumption ug kusog na hatak sa MC. still in the process of observation pa ko karon try nako ni byahi ug probinsya para sure jud... water temp is doing good steady lang sa half gauge. radfan is doing normal (on/off, in 25 seconds if on mode)...

    thanks for our friends (Junrey & Gino) for helping... bilib jud ko!!!

    feedback ko siguro next week para sure jud ang test drive with the default settings of AUTOMATIC ON/OFF RADFAN for EFI Engine Pick Up Multicab. (big eye)...

    Nice meeting also boss.....

  4. #4394
    @enf0rcer cge cge maayo nah, just let as know, share share lang gud tah para daghan tah ma kat unan.....

  5. #4395
    Quote Originally Posted by enf0rcer View Post
    thanks boss...

    so far ok na ako gas consumption ug kusog na hatak sa MC. still in the process of observation pa ko karon try nako ni byahi ug probinsya para sure jud... water temp is doing good steady lang sa half gauge. radfan is doing normal (on/off, in 25 seconds if on mode)...

    thanks for our friends (Junrey & Gino) for helping... bilib jud ko!!!

    feedback ko siguro next week para sure jud ang test drive with the default settings of AUTOMATIC ON/OFF RADFAN for EFI Engine Pick Up Multicab. (big eye)...

    Nice meeting also boss.....
    Pa convert na nimo to EFI or daan na pagpalit? Mas fuel efficient man kuno na kaysa carburator type. Check pila ang iya kms/liter.

    Pila man gasto kaha pa convert to EFI?

  6. #4396
    Quote Originally Posted by lolo bosing View Post
    Pa convert na nimo to EFI or daan na pagpalit? Mas fuel efficient man kuno na kaysa carburator type. Check pila ang iya kms/liter.

    Pila man gasto kaha pa convert to EFI?

    EFI na ni daan boss...amo lang gi try back to original setting ang radfan nga on/off based sa service manual. dili ko sure kung mas fuel efficient ba compare sa carb type... pero so far sa ako calculation going north without A/C 15-16km/liter (out of town), 8-9km/liter on city driving with A/C. (kato pa ni wala pa namo nabalik sa original setting).

    at present wala pa ko nka compute kay daghan pa kau gas nahabilin. so far, ok na man ang hatak sa engine, bug at lang jud if naka on ang A/C pero mas bugnaw siya kaysa una... hopefully boss, next week update ko dri para sad makabalo ato mga kaistoryan nga nka EFI engine sad...

  7. #4397
    Quote Originally Posted by enf0rcer View Post
    EFI na ni daan boss...amo lang gi try back to original setting ang radfan nga on/off based sa service manual. dili ko sure kung mas fuel efficient ba compare sa carb type... pero so far sa ako calculation going north without A/C 15-16km/liter (out of town), 8-9km/liter on city driving with A/C. (kato pa ni wala pa namo nabalik sa original setting).

    at present wala pa ko nka compute kay daghan pa kau gas nahabilin. so far, ok na man ang hatak sa engine, bug at lang jud if naka on ang A/C pero mas bugnaw siya kaysa una... hopefully boss, next week update ko dri para sad makabalo ato mga kaistoryan nga nka EFI engine sad...
    Mao2x ra sa akoa nga minivan scrum basta mag AC mga ana 10km/li or out of town padulong sa Oslob ug Simala ana jud mga 14km/li kay dili man mag cge ug kumbyada perme man naka 4th to 5th gear.

    Dali raman na pag compute ana pwede 3 trials kuhaon lang average, full tank unya abut sa layo2x pa full tank sad ug pila ka liters na tubil ug ang reading sa odometer kuha dayun na.

    As per sa mga sharing diri, mas fuel efficient kuno na EFI. Unsa kaha ang uban MC nga naka EFI unsa kaha ila expereince sad.

  8. #4398
    last MAY 03, 2014, around 2:45 pm smooth kaayug dagan akong MC ug nikalit lang kapalong..wa na jd niandar. When i check the fuel pump, tagsa nalang mo pitik, mga 30 seconds ang interval una xa mopitik balik. so akong gidala sa isa ka shop ana to ang mekaniko nga buto daw akong head gasket.

    mao ni akong pangutana:

    1. unsay cause sa buto nga head gasket? akong MC, smooth kaayu modagan, wala jd ni overheat 1/4 ra ang temp bisan udto. Im using 2 tubes radiator, walay oil nga nisagol sa radiator, wala sad ni aso akong MC. Posible ba nga mo buto lang xag kalit?

    2. if ever ilisanan ug head gasket mga pila sad kahay magasto ana?

    3. unsa say mga pwedeng ma damage tungod sa buto nga head gasket?

    4. unsa ni ka seryos ng problema sa sakyanan?

    P.S: 3 times na ko kasuway nga napagngan, ang linya diay sa akong fuel pump mawala wala...amo na gi linyahan balik. Pag Sabado ika upat na to nako nga napawong ako MC, pero katong tayma, wala na jd xa niandar.

    tabangi ug tambagfi ako, kini ang akong suliran.

  9. #4399
    Quote Originally Posted by guiford View Post
    last MAY 03, 2014, around 2:45 pm smooth kaayug dagan akong MC ug nikalit lang kapalong..wa na jd niandar. When i check the fuel pump, tagsa nalang mo pitik, mga 30 seconds ang interval una xa mopitik balik. so akong gidala sa isa ka shop ana to ang mekaniko nga buto daw akong head gasket.

    mao ni akong pangutana:

    1. unsay cause sa buto nga head gasket? akong MC, smooth kaayu modagan, wala jd ni overheat 1/4 ra ang temp bisan udto. Im using 2 tubes radiator, walay oil nga nisagol sa radiator, wala sad ni aso akong MC. Posible ba nga mo buto lang xag kalit?

    2. if ever ilisanan ug head gasket mga pila sad kahay magasto ana?

    3. unsa say mga pwedeng ma damage tungod sa buto nga head gasket?

    4. unsa ni ka seryos ng problema sa sakyanan?

    P.S: 3 times na ko kasuway nga napagngan, ang linya diay sa akong fuel pump mawala wala...amo na gi linyahan balik. Pag Sabado ika upat na to nako nga napawong ako MC, pero katong tayma, wala na jd xa niandar.

    tabangi ug tambagfi ako, kini ang akong suliran.
    Unsa sa tanan check una ang basic points:
    1. Fuse kung dili ba busted.
    2. Electrical Wiring sa fuel pump ok ba.
    3. Fuel pump maau pa ba or guba na.
    4. Ang linya sa gasolina dili ba barado, morag naa man tingali ni fuel filter before ani sa fuel pump check lang kung naa basin hugaw na.

    Sa ako experience ani, nagdagan ko normal kaau ug nikalit lang kamatay ang makina, mo start ang starter pero dili mo andar. Busted diay ang fuse nganaghatag ug power sa fuel pump. giilisan ug fuse ok na andar na.

  10. #4400
    i don't know if naa nabay ni share regarding sa manuals sa K6A engine dire.. naa koi mga pdf sa service manual (theory/repair/troubleshooting) ug ang usa kay parts manual (part number/description), kung kinsay ganahan ako nalang i email ang 2 ka pdfs

  11.    Advertisement

Similar Threads

 
  1. Looking For: Passenger type Multicab for rent in Cebu with Max of 12 passengers P1500 to P2500
    By mingscians in forum Specialty Services
    Replies: 6
    Last Post: 10-20-2014, 10:25 AM
  2. Replies: 30
    Last Post: 02-26-2010, 09:42 PM
  3. CEBU as capital of the Nation
    By blurem23 in forum Politics & Current Events
    Replies: 62
    Last Post: 06-15-2008, 06:25 PM
  4. Replies: 2
    Last Post: 06-18-2007, 05:57 PM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top